סמייל סטיישן: מרפאת השיניים שלך בצפון. צילום ממאגר ingimage
סמייל סטיישן: מרפאת השיניים שלך בצפון. צילום ממאגר ingimage

סמייל סטיישן: מרפאת השיניים שלך בצפון

מרפאת סמייל סטיישן, בהתאם לשמה, היא התחנה המרכזית בדרך לחיוך מושלם. המרפאה מציעה טיפולי שיניים כמו שיננות, שיקום הפה ואף יישור שיניים, לצד טיפולים בתחום אסתטיקת הפנים, שיגרמו לכם להתאהב מחדש במראה שלכם

פורסם בתאריך: 17.2.20 12:44

מרפאת סמייל סטיישן נפתחה בחיפה רק לפני מספר חודשים, והיא כבר מלאה בלקוחות – מילדים ועד קשישים, שמגיעים לטיפול במרפאה בעקבות המלצה של חברים ובני משפחה. המרפאה, בניהולם של רופאי השיניים ד"ר תאמר מסעוד וד"ר רואן מסעוד, מציעה מגוון שירותים בתחום טיפולי השיניים, לצד טיפולי אסתטיקה שונים. "מעבר למתן שירות מקצועי, אנחנו שמים דגש במרפאה על שירות אישי מכל הלב", משתף ד"ר מסעוד, "חשוב לנו שכל מטופל ייצא מכאן מרוצה". צוות המרפאה כולל מומחים בעלי ניסיון רב שנים בתחומי טיפולי השיניים.

מרפאת סמייל סטיישן: שירות אישי מכל הלב. צילום: נור עבד

מרפאת סמייל סטיישן: שירות אישי מכל הלב. צילום: נור עבד

טיפולי שיניים במרפאה

במרפאה מציעים מגוון טיפולי שיניים, הנעשים על ידי רופאי שיניים מומחים בתחומם. כך, המרפאה מציעה טיפולי שיננות (ניקוי שיניים וחניכיים), לצד טיפולים בתחום שיקום הפה: סתימות, טיפולי שורש, כתרים, התאמת תותבות, השלמת שיניים שבורות ואף השתלות שיניים.

"מגיעים אלינו לקוחות רבים הזקוקים לשיקום הפה, ולכל אחד צרכים משתנים ופרופיל שונה של מצב הפה והשיניים", מספר ד"ר מסעוד, "לכן ישנה חשיבות גדולה באבחון את הצורך הקיים בשיקום בקרב כל מטופל. בנוסף, אנחנו מקפידים לשתף את המטופל בכל עניין ולהסביר לו על התהליך הצפוי". ד"ר מסעוד מדגיש כי מטופלים הסובלים במקרה חירום מוזמנים להגיע למרפאה לבדיקת ייעוץ ללא תשלום.

מרפאת סמייל סטיישן: רופאי שיניים מומחים בתחומם. צילום: נור עבד

מרפאת סמייל סטיישן: רופאי שיניים מומחים בתחומם. צילום: נור עבד

השתלות שיניים במרפאה מתבצעות על ידי רופא שיניים שהינו מומחה בתחום ובעל ותק של שנים בהשתלות שיניים. כמו כן, במרפאה מציעים טיפולי אורתודונטיה (יישור שיניים) לילדים ולמבוגרים. הטיפולים מבוצעים על ידי מומחה לאורתודונטיה, המאבחן את הצורך ביישור שיניים ובונה תכנית המותאמת למטופל.

טיפולים אסתטיים לשיניים ולפנים

בתחום אסתטיקת השיניים מציעה המרפאה הלבנת שיניים בשיטת לייזר zoom – שהיא שיטת הלבנה מתקדמת, בין השיטות היעילות והבטוחות ביותר כיום להלבנת שיניים. הטיפול מומלץ לילדים ולמבוגרים החל מגיל 13, משכו כארבעים דקות ועד שעה, והתוצאה היא מראה של שיניים לבנות ומושלמות.

"שיניים יפות ובריאות הן דבר חשוב ביותר, אך זה לא הכל", אומר ד"ר מסעוד. "בשנים האחרונות גוברת המודעות בקרב נשים וגברים בישראל לאסתטיקה של הפנים ורצון לשמור על מראה עור צעיר, בריא ורענן". כך, ד"ר מסעוד מציע למטופלים טיפולי בוטוקס, הניתנים בהזרקה למצח, לאזור העיניים ובין הגבות.

טיפול נוסף הינו בחומצה היאלרונית, שמטרתה עיצוב הלחיים, השפתיים וחידוד הלסת, בהתאם לרצון המטופל. כמו כן, מוצע במרפאה טיפול נוסף וחדשני – טיפול פלזמה (PRP) לחידוש עור הפנים ולטיפול בהתקרחות או בשיער דליל. מדובר בטיפול שהפך למבוקש מאוד בשנים האחרונות, במסגרתו לוקחים מהמטופל דם, המועבר לצנטריפוגה לצורך ייצור דם מסוררז (הכולל טסיות בריכוז גבוה). את נוזל הפלזמה המתקבל מזריקים לאיזור הרצוי בגוף המטופל, כך שמדובר למעשה בטיפול עצמי מדמו של המטופל. "הטיפול גורם להזרמת דם וקולגן לאזור בו מתבצעת ההזרקה ולכן מיועד לסובלים מהתקרחות וכן למעוניינים בחידוש עור הפנים", מסביר ד"ר מסעוד. לרוב נדרש יותר מטיפול אחד להגעה לתוצאה הרצויה, ולאחר מכן מעקב וטיפולים נוספים במידת הצורך אחת למספר חודשים.

לסיום, מעניק ד"ר מסעוד מספר טיפים לשמירה על בריאות הפה:
• השתמשו בחוטים דנטליים בשגרה, לצד צחצוח השיניים בבוקר ובערב.
• שטיפות פה – הקפידו על שטיפות במי פה אחרי טיפולי שיניים כמו עקירות והשתלות, וגם בשגרה.
• אם יש לכם רגישות בשיניים, שקלו לעבור לשימוש במברשת שיניים חשמלית, איתה הצחצוח עדין ומדויק יותר.

צור קשר
מרפאת סמייל סטיישן
כתובת: שד' הנשיא 121, חיפה
0502214188
0507770688
לעמוד הפייסבוק של סמייל סטיישן
לעמוד האינסטגרם של סמייל סטיישן

מרפאת סמייל סטיישן: מגוון טיפולים אסתטיים לשיניים ולפנים. צילום: נור עבד

מרפאת סמייל סטיישן: מגוון טיפולים אסתטיים לשיניים ולפנים. צילום: נור עבד


כתבה שיווקית


 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר