״אלומיניום הצפון חטיב״: חברה לייצור אלומיניום בצפון. צילום עצמי
״אלומיניום הצפון חטיב״: חברה לייצור אלומיניום בצפון. צילום עצמי

חברה לייצור אלומיניום בצפון: הכירו את אלומיניום הצפון חטיב

חברת "אלומיניום הצפון חטיב" מספקת עבורכם חלונות אלומיניום כה איכותיים, יפהפיים ומעוצבים לעילא, שמבלי שתשימו לב תתחילו להביט הרבה יותר על העולם היפה שבחוץ מבעד לחלון ביתכם

פורסם בתאריך: 13.2.20 15:48

ייתכן ואתם מחפשים באינטרנט אחר רעיונות או מתייעצים עם חברים ומשפחה על הסגנון שהכי יתאים בביתכם, ישנם כל כך הרבה אפשרויות והשמיים הם הגבול, ואיתם כמובן גם התקציב. אתם בונים בית חדש או שאולי בכלל אתם משפצים את הישן והחלטתם על מייקאובר לבית שיכניס בו רוח חדשה ויפיח בו חיים. קיבלתם החלטה וכעת אתם יודעים איך בא לכם לעצב את הבית, איך יראו הפרופילים, באיזה גודל וצורה יהיו החלונות, איפה ישבו התריסים ומה יהיה הלוק הכללי של הבית. כעת כל שנותר לכם לעשות הוא למצוא מקום שמוכר ומתקין את כל אותם הדברים שאתם צריכים לביתכם.

״אלומיניום הצפון חטיב״ הינה אחת החברות הוותיקות ביותר באזור הצפון שעוסקת בייצור פרופילים מאלומיניום וייצור של זכוכית למטרות שונות. החברה שהוקמה בשנת 1965 מנוהלת כבר קרוב ל-40 שנה על ידי נזיה חטיב ומשפחתו, שאחראים על התקנת פרופילים איכותיים ויפים באינספור בתים, בניינים ובתי עסק שונים. כיום החברה עובדת מול מכלול הלקוחות הקיים בשוק, החל מהלקוח הפרטי הקטן ועד הלקוח העסקי הגדול. בהתאם לצרכי הלקוח והמידות אותן הוא מעביר לחברה, היא מייצרת את הפרופילים לחלונות ואת הזכוכית שתשב בהם, מרכיבה תריסים בבתי הלקוחות, ודואגת לעבודה איכותית ונקייה לאורך כל התהליך. את כל המוצרים שתמצאו במקום, מייצרת החברה בעצמה, תוך שהיא עובדת עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר על מנת להבטיח מוצר איכותי שנשמר לאורך שנים ארוכות.

״אלומיניום הצפון חטיב״: למעלה מ-40 שנים של פרופילים איכותיים. צילום עצמי

״אלומיניום הצפון חטיב״: קרוב ל-40 שנים של פרופילים איכותיים. צילום עצמי

״לפני שנים כבר הגדרנו לעצמנו סטנדרט של איכות שאותו אנחנו מקפידים לקיים בכל עבודה שאנחנו עושים״, מספר נזיה. ״מהסיבה הזו אנחנו מייצרים הכל כאן, כדי שנוכל לפקח מקרוב על תהליך הייצור ועל האיכות של כל אחד ואחד מהפרופילים והזכוכיות שיוצאים מהמפעל שלנו״. הוא ממשיך: ״כמובן שכשמשקיעים כל כך הרבה באיכות המוצר, המחיר עלול לעלות, ולכן אנחנו דואגים תמיד להזמין כמויות גדולות של חומרי גלם שמוזילים לנו את העלויות. כך אנחנו יכולים לתת ללקוחות מוצרים באיכות אשר גבוהה מהסטנדרט הקיים בשוק ובמחיר נמוך ממה שלרוב הם ימצאו במרבית המקומות האחרים״.

רוב העבודה של ״אלומיניום הצפון חטיב״ מתרכזת בעבודות אלומיניום, ייצור פרופילים, התקנת חלונות ורשתות, הרכבה של תריסים ותריסים חשמליים, זיגוג, ואפילו ייצור של מקלחונים. ניתן להגיע למקום לאורך כל שעות העבודה ולבחור את הדוגמאות שהכי אהבתם ותרצו לראות בביתכם, או לבקש שייצרו במיוחד עבורכם פרופילים וזכוכיות שמתאימים לסגנון ולמידות שאתם צריכים בביתכם. כדי להבטיח כי כל אחד שמגיע למקום ימצא משהו שהוא אוהב, דואגת החברה תמיד לעקוב אחר צו האופנה ולהביא את החידושים האחרונים בתחום לכלל לקוחותיה. בין אם יש לכם שיגעון בראש לסגנון שמצאתם בפינטרסט או סתם משהו שראיתם כשעברתם ברחוב או כשביקרתם בבית של חברים, תוכלו לבקש מנזיה שיכין לכם כל דבר שתרצו באיכות גבוהה ובמחיר שקשה להתחרות בו.

״אלומיניום הצפון חטיב״: איכות גבוהה מהסטנדרט הקיים בשוק. צילום עצמי

״אלומיניום הצפון חטיב״: "איכות גבוהה מהסטנדרט הקיים בשוק". צילום עצמי

לרשות החברה עומדים שישה צוותים זריזים המגיעים לבית הלקוח או העסק כדי לבצע את התקנות והרכבת הפרופילים. הצוותים המיומנים עובדים מהר ומסודר, משאירים מאחוריהם את המקום בדיוק כפי שהיה כאשר נכנסו אליו, ודואגים לעשות בדיקה כפולה של הכל, כך שלא יהיו שום בעיות או תקלות שעלולות לצוץ בהמשך. מרגע תחילת העבודה ועד סיומה ייקח לרוב לא יותר משבוע עד שבו כל החלונות, התריסים, הוויטרינות וכל מה שהזמנתם יעמוד במקומו, מוכן לשימוש. עיצוב הבית, המשרד או העסק דורש עין טובה, הבנה של הסגנון העכשווי ועבודה עם מוצרים איכותיים שיבטיחו כי החומרים והחלקים אותם קניתם יחזיקו לעוד שנים ארוכות. אם אתם מתלבטים אילו תריסים יהיו הכי מתאימים אצלכם בבית ומה סגנון החלונות שהכי כדאי לכם להרכיב במשרד, נזיה והצוות של ״אלומיניום הצפון חטיב״, ישמחו להמליץ, לייעץ, להכווין ולתת שירות שיבטיח שתקבלו בדיוק את מה שציפיתם לו.

לתיאום ייעוץ והגעה, חייגו: 04-6740776
שעות פעילות: א-ו' 16:30-08:00
קישור לפייסבוק

"אלומיניום הצפון חטיב": צוותים מיומנים שעובדים מהר ומסודר. צילום עצמי

"אלומיניום הצפון חטיב": צוותים מיומנים שעובדים מהר ומסודר. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר