חברה לייצור דלתות וחלונות: הכירו את אלומיניום הצפון חטיב. צילום עצמי
חברה לייצור דלתות וחלונות: הכירו את אלומיניום הצפון חטיב. צילום עצמי

חברה לייצור דלתות וחלונות: הכירו את אלומיניום הצפון חטיב

רוצים לדעת כיצד לבחור את החלון המושלם לביתכם? נוסף על העצות הרבות שהכנו עבורכם, תוכלו תמיד להתייעץ עם חברת ייצור החלונות הוותיקה "אלומיניום הצפון חטיב", המתמחה בייצור פרופילים מאלומיניום

פורסם בתאריך: 13.2.20 16:32

חלונות ביתנו מהווים עבורנו את החיבור היחיד שיש לנו עם העולם שבחוץ. בעוד שהבתים בהם אנחנו גרים תוחמים אותנו ומציבים קירות בטון בינינו לבין העולם החיצון, החלונות הם הדרך שלנו לקבל הצצה למתרחש מחוץ לאותם כותלי הבטון בהם אנחנו סגורים כל היום. כאשר אנחנו מתכננים שיפוץ של הבית או יושבים עם האדריכל על תכניות לבית חדש, אנחנו צריכים לקבל המון החלטות הרות גורל שישפיעו על המקום שבו נעביר את חיינו לעוד עשורים רבים קדימה. צבע הקירות, גודל הדלתות, גובה התקרה ועוד החלטות רבות הן רק חלק מהבחירות שנאלץ לבצע בזמן התכנונים.

"אלומיניום הצפון חטיב": לחבר אתכם עם העולם שבחוץ. צילום עצמי

"אלומיניום הצפון חטיב". צילום עצמי

בין ההחלטות שנצטרך לקחת בעת תכנון הבית נכנסת גם הבחירה בחלונות שהכי יתאימו לסגנון ולאווירה שאנחנו רוצים להכניס. בין אם מה שאתם מעדיפים הם חלונות גרנדיוזיים שתופסים את העין, או כאלה קטנים שרק נועדו להכניס קצת אור, בין אם בא לכם חלונות בצבעים מונוכרומטיים אפורים ולבנים ובין אם בא לכם צבעים חמים כמו אדום או חום, כל בחירה שתעשו תלווה אתכם לעוד שנים ארוכות ועל כן חשוב לעשות בחירה שתהיו בטוחים בה גם בעוד 20 שנה. ברגע שכבר יש לכם רעיון בראש, גם אם הוא לא מגובש במאת האחוזים אבל זרע הרעיון שריר וקיים בראשכם, זה הזמן לגשת ולהתחיל לראות את האפשרויות העומדות בפניכם בשוק.

"אלומיניום הצפון חטיב". צילום עצמי

"אלומיניום הצפון חטיב". צילום עצמי

אחת האופציות הנוחות והכלכליות ביותר היא ללכת למפעל לייצור אלומיניום, שם תוכלו לראות פרופילים לחלונות בכל סוגי הצורות, הצבעים והמידות. כמובן שאת הפרופילים עצמם ניתן להכין בהזמנה אישית לפי בקשתכם, כך שתוכלו לבקש מהמפעל שיכין לכם כל סוג פרופיל שתרצו ובתוך זמן קצר תקבלו את ההודעה על כך שהפרופילים מוכנים וניתן להרכיבם בתוך הבית היפה שלכם. כשאתם מחפשים מקום שייצר לכם חלונות בהזמנה אישית חשוב שקודם כל תגיעו ותראו את הפרופילים שהוא עשה קודם לכן, כדי שתוכלו לאמוד את האיכות ורמת הגימור של המוצרים. אם ראיתם שהאיכות היא לא מה שאתם מחפשים, תוכלו לעבור למקום הבא, ואם מצאתם מקום שאהבתם את המוצרים שלו, תוכלו לשבת ולהיעזר בצוות המקום כדי להגיע בדיוק לסגנון שאותו אתם רוצים בביתכם.

עבור אנשים רבים, ההזדמנות לעצב את ביתם מאפס, מבלי לקחת חומרים או מוצרים מוכנים מראש, היא הדבר עליו תמיד חלמו. ברגע שמצאתם בעל מקצוע אמין שאהבתם את עבודותיו ואתם מעוניינים להזמין ממנו מוצרים, תוכלו לשבת איתו ולספר לו כיצד יוכל לעזור לכם להגשים את החלום לבית המושלם. אחת החברות הוותיקות באזור הצפון, המתמחה בייצור פרופילים מאלומיניום, חלונות זכוכית, תריסים רגילים ותריסים חשמליים היא ״אלומיניום הצפון חטיב״. החברה, שפועלת בתחום כבר למעלה מ-55 שנים עובדת מול לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים המעוניינים לקבל ייעוץ ולהזמין פרופילים בהזמנה אישית. אם אתם רוצים לעצב את הבית לפי הסגנון האמיתי שלכם ולא לפי המבחר המצומצם שעומד לרשותכם בחנויות, תוכלו ליצור קשר עם החברה עוד היום ולקבל ייעוץ והכוונה חינם.

לתיאום ייעוץ והגעה, חייגו: 04-6740776
שעות פעילות: א'-ו' 16:30-08:00
למעבר לפייסבוק

"אלומיניום הצפון חטיב": אחת החברות הוותיקות באזור הצפון, המתמחה בייצור פרופילים מאלומיניום. צילום עצמי

"אלומיניום הצפון חטיב": אחת החברות הוותיקות באזור הצפון, המתמחה בייצור פרופילים מאלומיניום. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר