מתחמי מציאות מדומה: "ויראליטי" ו"וירוס" עושים את זה נכון. צילום: אנדרי קירושין
מתחמי מציאות מדומה: "ויראליטי" ו"וירוס" עושים את זה נכון. צילום: אנדרי קירושין

מתחמי מציאות מדומה: "ויראליטי" ו"וירוס" עושים את זה נכון

מציאות מדומה היא מציאות של ממש, כאילו מדובר בעולם האמיתי. ההבדל הוא שכאן הפנטזיות הכי פרועות שלכם יכולות להתגשם וניתן אפילו להתמודד עם הפחדים הגדולים ביותר. ויראליטי ווירוס ילוו אתכם צעד אחר צעד אל עבר חוויה בלתי נשכחת

פורסם בתאריך: 16.2.20 12:10

מתחת לרדאר של כולנו מזדחל תחום מדהים שכבר החל לחולל מהפכה אמיתית בעולמנו. למעשה, חברות ועסקים המציעים אפשרויות פנאי להמונים כבר חוות את רעידת האדמה המתרחשת בתחום הבידור וחלקן אף מבינות שלא ניתן להתעלם ממנה. ולא, אנחנו בכלל לא מגזימים. הבאזז הזה מוצדק לחלוטין כשמדובר בעולם המציאות המדומה.

עד לא מזמן, שמענו על התחום הזה רק בסרטי מדע בדיוני למיניהם. הגיבור שם משקפיים ונכנס לעולם אחר שמעורר תיגר על כל מה שחווה במציאות האמיתית. והנה היום הדמיון הופך למציאות, או יותר נכון, מציאות מדומה. כזו שבה אתם מסובבים את הראש לכל כיוון ומביטים בעולם של המשחק כאילו אתם נוכחים בו ממש ברגעים אלה.

רוצים לקפוץ לאיטליה ולטייל בין החנויות? להיכנס לבית חשוך ומפחיד ולהילחם ביצורים מבעיתים? לעלות על רכבת הרים מטורפת שתהפוך לכם את הבטן? אין בעיה! אתם מוזמנים לשים את מסכת המציאות המדומה ולעבור במהרה בין כל אלה.

המסכה המיוחדת תותאם לגודל הראש שלכם בדרך כלל באמצעות חגורה אלסטית ומתכווננת המותקנת על גבי המכשיר. כשהמשחק יופעל, תוכלו ליהנות מחוויה רב חושית המקיפה אתכם ב-360 מעלות. כמו כן, המשחק מצריך לעתים שלטים ייעודיים שיהפכו להיות הידיים שלכם בעולם החדש.

לא רק העיניים שלכם יתבלבלו בהתחלה, אלא גם הגוף שלרוב מגיב לסיטואציה כאילו הוא ממש נמצא בתוכה. אז אל תפחדו אם אתם נופלים, זזים או קופצים בתגובה למראות העומדים לנגד עינכם. אין פלא שזה קורה כאשר אתם נמצאים בחוויה כה מציאותית.

רבים סבורים כי מדובר במהפכה בעולם הגיימינג בלבד, אך הפוטנציאל של תחום המציאות המדומה הוא כה גדול שהוא מצליח להשתלב גם בתחומים אחרים, כגון: רפואה, אימוני טייסים או צנחנים, חינוך ועוד. אנו אף בטוחים כי מהר מאוד בעלי מקצוע נוספים יתחילו לאמץ לחיקם את המציאות המדומה. אז לאור כל אלה, לא הגיע הזמן שגם אתם תתנסו?

"ויראליטי" ו"וירוס": מתחמי מציאות מדומה

בראיון עם אלכס, הבעלים של מתחם "ויראליטי" בקריית מוצקין ו"וירוס" שבסמוך לטיילת החוף המרכזית בתל אביב, ומנכ"ל הסניפים אלי, נאמר בשלב מסוים כי המקומות הללו לא רק מספקים אינספור אטרקציות חווייתיות כמו באולינג, חדר בריחה, רכבת הרים, באנג'י ואטרקציות נוספות במקום אחד, אלא גם מקום להתעמתות עם פחדים מגוונים כגון פחד גבהים, פחד מחרקים, בידוד ועוד.

ניסיתי להתאפק ולא לחשוף בפניהם את פחד הגבהים שלי. חששתי, אני מודה, אך אחרי דקה או שתיים של חשיבה אמרתי לעצמי 'מה כבר יכול להיות? זו בסך הכול מסכה שעוטים על העיניים. מן משחק מחשב'. אז שיתפתי אותם בבעיה שלי והם החליטו לעזור.

בתום הראיון הם לקחו אותי לאחת משמונה עמדות המשחק ב"ויראליטי", הרכיבו על ראשי את המסכה והפעילו את המשחק. ליבי פשוט החסיר פעימה. זה היה כאילו טסתי אלפי קילומטרים לרחוב ניו יורקי תוך שנייה אחת. התנתקתי לחלוטין מהמציאות שבה הייתי ונשאבתי למציאות אחרת ומהימנה באופן מפחיד.

צילום: אלי זאיקה

צילום: אלי זאיקה

לחצתי על כפתור במעלית והתחלתי לעלות במהרה. התחלתי לאבד שיווי משקל, ידיי רעדו ולמעשה כל גופי הגיב לסיטואציה הזו. בשלב מסוים, נפתחה המעלית ומולי עמד קרש עץ. אלי ביקש ממני להתקדם, אך אני סירבתי. המרחק ביני לבין הקרקע היה כה רב, שכבר שכחתי לחלוטין כי מדובר בסך הכול במשחק וירטואלי.

לבסוף התקדמתי, באיטיות, צעד אחר צעד. לא העזתי להסתכל למטה, עד שנאמר לי לקפוץ. תחילה לא הסכמתי, אך עם הליווי הצמוד של אלי ועובדי המקום, שאחזו בי ותמכו בי לאורך כל הדרך, החלטתי לעשות זאת. קפצתי וצרחתי מבהלה. יכולתי להרגיש את הנפילה, את האדרנלין, את החופש! עם ההגעה לקרקע, הורדתי את המשקפיים והסתכלתי מסביב. שוב אני בקריית מוצקין, כמו לפני מספר דקות.

המציאות המדומה הצליחה להשפיע עליי באופן פסיכולוגי ולעזור לי להתעמת עם הפחדים, בדיוק כמו שאלי ואלכס טענו מלכתחילה. לא משנה כמה מילים אכתוב כאן, שום דבר לא יצליח לתאר את התחושה של האטרקציה המשוגעת הזו. העובדים האדיבים שמאמינים בתחום הזה בכל לבם וחיים אותו מידי יום ביומו, יעזרו גם לכם להתמודד עם החששות המשמעותיים ביותר בחייכם, וכל זאת, בלחיצת כפתור.

האהבה הגדולה שלהם לתחום המציאות המדומה נולדה מתוך חיבורם העז לעולם הגיימינג. זהו תחום שצובר תאוצה בשנים האחרונות, הודות להתפתחות הטכנולוגית הכבירה שהתרחשה בעולמנו ובזכות המשחקים החווייתיים  שממשיכים לצאת לשוק מידי שנה. בעוד שבעולם האמיתי לא ניתן לטפס על קירות, לטוס לחלל או לצייר על האוויר, כאן הכול אפשרי.

היכולת של משקפי המציאות המדומה לממש פעולות  שכאלו בתלת מימד, תוך הסתכלות מרחבית של 360 מעלות, מקפיצה את חוויית הגיימינג בכמה רמות. אלכס ואלי מאמינים שהעתיד נמצא בתחום הזה לא רק בעולם הגיימינג, ולדעתם המציאות המדומה תתפוס מקום משמעותי גם במגוון תחומים נוספים, כמו: רפואה, פסיכולוגיה, מחקר ועוד.

שני הגיימרים המנוסים, אלכס ואלי, החליטו לקחת את הידע הרב שלהם בתחום ולנתב אותו לתחום המציאות המדומה. הם אספו מעל ל-300 משחקים מתקדמים שמתחלקים באופן שווה יחסית בין מתחמי "ויראליטי" ו"וירוס" (הם כמובן מתעדכנים במשחקים חדשים באופן קבוע), הקימו שמונה עמדות משחק מעוצבות ומתקדמות בכל סניף ורכשו את האביזרים המתקדמים ביותר בתחום.

צילום: אלי זאיקה

צילום: אלי זאיקה

אלכס ואלי מתאימים את המשחקים להרכב האנשים על פי רצונותיהם וגילם של חברי הקבוצה. הודות ליחס האישי ולהיצע הטכנולוגי הנרחב והמתקדם, מצליחים השניים להעניק למגוון משפחות, קבוצות חברים ויחידים חוויה ייחודית שמהווה את הטופ של תחום המציאות המדומה. כמו כן, חשוב לציין כי המקום מארח ימי הולדת ואירועים שונים.

את השליחות שלהם בתחום המציאות המדומה הם מחלקים לשני רכיבים: טיפוח קהילת גיימרים ארצית מטעם המקום שכבר היום זוכה בתחרויות ארציות ובינלאומיות ושיתוף פעולה עם עמותות לנזקקים ובעלי מוגבלויות, על מנת להגשים את חלומותיהם ושאיפותיהם דרך עולם המציאות המדומה. הדבר מוכיח ש"ויראליטי" ו"וירוס" הם הרבה מעבר לאטרקציות וכי תחום המציאות המדומה נמצא כאן בשביל להישאר.

מציאות מדומה היא קודם כל חוויה קבוצתית. אלכס ואלי מזמינים אתכם לבוא עם חבריכם ולהישאב יחדיו לעולם מקביל עם חוויות נדירות. תוך שעה או שעתיים, תוכלו לשחק באולינג, לקפוץ מבניינים, לעשות יחדיו חדר בריחה, לעלות על רכבת הרים ועוד, וכל זאת מבלי לצאת אפילו לרגע אחד מעמדת המשחק שלכם.

 

צור קשר עם ויראליטי

כתובת: דרך עכו 271, קריית מוצקין (מרכז מסחרי גנים)

טלפון: 04-8733488

וואטסאפ: 053-931-4434

שעות פתיחה:

ימים א'- ו': 14:00-21:00

שבת:  10:00-21:00

קישור לאתר של ויראליטי

קישור לפייסבוק של ויראליטי

קישור לאינסטגרם של ויראליטי

 

צור קשר עם וירוס גיימס

כתובת: אלנבי 14, תל אביב יפו

טלפון: 03-7318882

וואטסאפ: 054-305-8882

שעות פתיחה:

ימים א'- ה':  11:00-23:00 (בהזמנה מראש)

שישי-שבת: 11:00-23:00

קישור לאתר של וירוס גיימס

קישור לפייסבוק של וירוס גיימס

קישור לאינסטגרם של וירוס גיימס

קרדיט תמונה: גיק דיגיטל

קרדיט תמונה: גיק דיגיטל

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר