מסעדה בעוספיה: בוקר טוב מתחיל עם "הגבינות של מיאסה". תמונה ממאגר ingimage
מסעדה בעוספיה: בוקר טוב מתחיל עם "הגבינות של מיאסה". תמונה ממאגר ingimage

מסעדה בעוספיה: בוקר טוב מתחיל עם "הגבינות של מיאסה"

רוצים להתפנק בארוחת בוקר ייחודית, מפנקת ובעיקר טעימה? כדאי שתשמרו את הכתובת הבאה בוויז: רחוב ‎חיילים משוחררים‎, עוספיה, כי אתם הולכים לחזור אליה שוב ושוב. גם בזכות הנוף עוצר הנשימה וגם בזכות הטעמים הנדירים

פורסם בתאריך: 17.2.20 12:26

הייתם כבר עשרות פעמים ברשתות המוכרות וקיבלתם עוד מאותו הדבר? מעולה. כי כשתגיעו לגבינות של מיאסה מיד תבחינו בהבדל. זה מתחיל מבעלת המקום, שעליה נכתב: "אוכל עושים באהבה או לא עושים בכלל". מיאסה היא בת לאבא רפתן שהעביר לה את האהבה לחלב ומוצריו. כשגדלה למדה גבנות והחלה לייצר גבינות בקר ללא חומרים משמרים. את החיבור העמוק לטבע אפשר להרגיש בכל מרכיב בארוחת הבוקר. זה מתחיל מהביצים האורגניות שגדלות במקום, ממשיך לשימוש בחומרי גלם איכותיים וטבעיים ומתעצם בטעמים של הגבינות שאין דומה להם. אם אפשר להגדיר את המקום במילה אחת- אותנטי. לא מדובר במנות שף מתאמצות. הסוד הוא בקסם. השקשוקה- לוהטת, הסלט חלומי- באמת חלומי, הממרחים- אבוקדו, חצילים, עגבניות מיובשות או הריבה, הם התוספת אבל לגמרי עומדים בפני עצמם, וגולת הכותרת- הגבינות. הו, הגבינות. גבינות שמנת מעולות לצד לאבנה אסלי, גבינה צפתית ריקוטה או ברינזה, כל אחת מהן תהיה בחירה טובה.

"אני באמת מאמינה שאוכל מזין, בריא ומהטבע ישפיע ישירות על האושר שלכם", מסבירה מיאסה בחיוך גדול ומספרת על המנות: "המטרה הייתה ליצור מנות איכותיות בטעמים טובים. היום אני מגשימה חלום ילדות, אני מייצרת מהפרות של אבי גבינות ביתיות מחומרים טבעיים בלבד. עם האהבה לאוכל אני משלבת יצירתיות ומחשבה- 'איך לגרום לכולם ליהנות מגבינות איכותיות וטובות?'. כך יצרנו את המנות". מה תוכלו למצוא בתפריט? בוקר צרפתי, שקשוקה חציל מפנקת, סלט טוסט ממכר, משרום צ'יז, או אצבעות חלומי בציפוי קריספי בשילוב רוטב פסטו וצ'ילי שפשוט נמסות בפה. מה עוד? פטריות שמפיניון וגבינות חלומי, ואפילו את המנה שזכתה לתואר "הסנדוויץ' הכי טעים בארץ"- ג׳בטה מעולה שבתוכה גבינת חלומי נימוחה, חציל קלוי וירקות. הכריך מוגש ליד מטבלים וסלט קטן. מנה חדשה שהפכה למבוקשת היא הקורדן בלו- מנה מושחתת וטעימה שתיקח אתכם למחוזות של בני אצולה מכובדים בארמון מלכותי במאה ה- 16.

גבינות מחומרים טבעיים בלבד- הישר מהשדה לצלחת. קרדיט תמונה: תוופיק מקלדה

גבינות מחומרים טבעיים בלבד- הישר מהשדה לצלחת. קרדיט תמונה: תוופיק מקלדה

כל המנות מוגשות בכלי עץ טבעיים ומוסיפים לאווירה הנעימה. המקום הינו חצר ביתה של מיאסה וכך זה מרגיש. את הנדיבות, רוחב הלב והאדיבות תרגישו לבד בגודל המנות והיד הרחבה אך מה שבעיקר מרומם את הנפש זה הנוף הירוק. המקום ממוקם על אחת הנקודות הגבוהות ביותר על הר הכרמל. הרחק מהכבישים הסואנים אתם תתחברו לטבע- הכל מסביב מטופח, ירוק ופורח ולהשלמת האווירה יש מזרקה. רעש פכפוך המים מוסיף לאווירה הטובה ולאוויר הצלול. כאמור, פסטורליה של שוויץ- בישראל.

מהשדה לצלחת ומשם הביתה

לפני שתשאלו – את כל הטוב הזה אפשר לקחת הביתה. הגבינות שמיוצרות במקום ניתנות לרכישה בקנייה במקום לפי משקל ובמחירים נוחים. כמו כן, אם תרצו להפתיע אדם אהוב במתנה שהוא יודה לכם עליה זמן רב, או שאפילו תפרגנו לעצמכם, כדאי גם שתכירו את הסדנאות של מיאסה: סדנא ללימוד הכנת גבינות רכות/ ריקוטה/ יוגורט, סדנת גבינות וקינוחי גבינה- כנאפה, עוגות ופינוקים, סדנא להכנת גבינות חצי קשות/ ערביות/ צפתית/ חלומי/ ברינזה, סדנאות להכנת סלטים ואוכל גורמה ועוד ועוד. "הסדנאות מיועדות לכולם. גם לכאלו שעולם הגבינות והייצור שלהם חדש להם לגמרי. בסדנא אני מסבירה שלב אחרי שלב איך מתבצע התהליך, חושפת את סודות המקצוע, מגלה טכניקות טובות ושיטות נכונות ובעיקר מנחה ומכוונת אתכם לעשות זאת בעצמכם". הסדנאות מותאמות לקהל היעד- ילדים, מבוגרים, חובבי בישול ואפייה, או מתחילים. בנוסף, ניתן לקיים ערבי צוות וימי גיבוש בהזמנה אישית ובתיאום מראש.

תוכלו גם לטעום את הכריך שזכה לתואר- הכריך הטעים ביותר בארץ! קרדיט תמונה: תוופיק מקלדה

תוכלו גם לטעום את הכריך שזכה לתואר – הכריך הטעים ביותר בארץ! קרדיט תמונה: תוופיק מקלדה

לפני שתפתחו יומן ותסמסו לחברים נספר לכם שיש ביקוש שיא בימי שישי ושבת לכן כדאי להזמין מקום מראש. המקום פתוח בכל יום מ-8:00-13:00 למעט יום ראשון שהוא חגיגה אמיתית- בכל היום עד השעה 22:00 המקום פועל וכאשר הערב יורד מתחיל ערב גבינות ייחודי!

הגבינות של מיאסה | רחוב ‎חיילים משוחררים‎, עוספיה | ימי פעילות: ראשון – שבת (לא כשר) | חניה זמינה | נייד: 052-708-8255 | לעמוד הפייסבוק

קרדיט סרטון: אריק לבינסון


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר