משלוחי פרחים בחיפה: הכירו את "פלוריסטה" הצבעונית. צילום: מייק כהן
משלוחי פרחים בחיפה: הכירו את "פלוריסטה" הצבעונית. צילום: מייק כהן

משלוחי פרחים בנווה שאנן חיפה: הכירו את "פלוריסטה" הצבעונית

ורד או חרצית? פרח לבן וצחור בתור אגרטל דק, או זר פרחים עשיר, מפוצץ בגוונים עוצרי נשימה? לא משנה מה תבחרו, עולם הפרחים הוא ענק, מגוון, מתאים לכל מאורע, מכניס אור לבית ומעלה חיוך. אז אם גם אתם מחפשים משלוחי פרחים בחיפה, כדאי שתכירו את השוזרת בחנות "פלוריסטה" שתרקום לכם חלום חדש מפרחים

פורסם בתאריך: 24.2.20 11:17

כבר כמעט 25 שנה בהן לודמילה קיפרושקין שוזרת פרחים במיומנות אין קץ, מתאימה צבע לצבע, ענף לעלה, ויוצרת יצירות אומנות מרהיבות בדמות זרים ייחודיים. בתחילת שנות ה-90 עלתה לודמילה לארץ ישראל מברית המועצות כשבאמתחתה תואר בתקשורת אותו סיימה שם. כשהגיעה לארץ, הבינה כי לא תוכל לעבוד ולהתפרנס בתחום שלה ולכן פנתה לאהבה יקרה לה משכבר הימים- הפרחים. לאט ובמיומנות פיתחה את יכולות השזירה שלה, עד שהחליטה לפתוח חנות פרחים לצד בעלה. במרוצת השנים, למרות שעברה מחנות הפרחים לבעלות על פיצוציה בחיפה, לעולם לא הפסיקה לודמילה לשזור פרחים, ואפילו באותה חנות פיצוציה הייתה מציעה זרי פרחים ייחודיים לפני סוף השבוע, מדי שבוע.

הקמת המותג "פלוריסטה"

בשנים האחרונות, בעקבות ביקוש לשזירות הייחודיות רק לה ולכשרון ידה העדינה והבוטחת, החליטה לודמילה לקחת את אהבתה צעד אחד קדימה בדמות מותג הפרחים החדש אותו השיקה- "פלוריסטה". החנות "פלוריסטה" ממוקמת בלב שכונת נווה שאנן בחיפה ובה היא מציעה סידורים יפהפיים, מגוון פרחים, עציצים וקישוטים לבית, מגוון מתנות לבני זוג, יינות ושוקולדים, וכמובן שירות משלוחים המגיע לכל אזור חיפה, נשר והקריות. השמועה בחיפה על פתיחתה של "פלוריסטה" עשתה לה כנפיים, ובמהרה החלו לפקוד את החנות תושבים חדשים מכל רחבי העיר ששמעו על יכולותיה של השוזרת המוכשרת. כאשר הטלפון בחנות מצלצל, לעתים רבות יהיו אלה לקוחות המגיעים מכל רחבי הארץ אשר מעוניינים לשלוח משלוח לחברים, קרובים או בני משפחה בחיפה והאזור, ויודעים כי "פלוריסטה" זו הבחירה הנכונה וכי באמצעותה יוכלו להפתיע את היקרים להם בסידור שאינו הסידור הבנאלי אלא במשהו יוצא דופן, מכל הבחינות.

שירות שאין מתחרה לו

לצד היצירה, הכישרון והייחודיות, מה שהופך את "פלוריסטה" למותג מנצח הוא כמובן השירות המסור שמקפיד לתת הצוות לכל לקוח, בין אם הוא מגיע לחנות או מתקשר להזמין משלוח פרחים. הכל מתחיל בתשומת הלב שמקדישה לודמילה להזמנה, היא שואלת את הלקוח עבור מי מיועדת ההזמנה ומתאימה את הפרחים לפי האירוע והמקבל. זה ממשיך כמובן בשזירה הייחודית ועובר אל התאמת הכלי הנכון או צירוף מדויק של יין או שוקולד. ב"פלוריסטה" תמיד מקפידים ללכת לקראת הלקוח, לכן, גם אם תגיעו עם כלי משלכם מהבית, משהו שיש לו משמעות או שבחרתם במיוחד עבור אדם אהוב, תשמח לודמילה להתאים את הסידור המושלם עבור הכלי הייחודי שלכם.

"פלוריסטה": יצירה, כישרון וייחודיות. צילום: מייק קיפרושקין

"פלוריסטה": יצירה, כישרון וייחודיות. צילום: מייק כהן

כל משלוח, תמיד בזמן

גם במשלוחים רואים את איכות השירות עוברת כחוט השני, כאשר כל משלוח ומשלוח נמסר בשעה הייעודית לו בהמון אהבה ותשומת לב. הצוות של "פלוריסטה" יודע כי פרחים הם דבר עדין ושביר, ושאין אפשרות לשלוח אותם על גב קטנוע בכל שעות היום. מסיבה זו מערך המשלוחים שלהם כולל רכב פרייבט ממוזג וגדול שיוכל להכיל את הסידור בבטחה ולתת לו את הטמפרטורה האידאלית למשלוח. לצד זה, לקוחות רבים מבקשים לקבל את המשלוח בשעה ייעודית, לפעמים אף מוקדם מאד בבוקר. צוות "פלוריסטה" לוקח את הבקשות הללו בהקפדה יתרה ועושה את מירב המאמצים כדי להבטיח שכל זר יגיע בדיוק בשעה שהובטחה.

אז איך בוחרים את זר הפרחים המושלם?

לודמילה תשמח לעזור לכם עם כמה טיפים. ראשית, כלל ידוע הוא שנהוג להגיש פרחים במספרים אי-זוגיים, ואצל "פלוריסטה" זה יכול להיות כל מספר שהוא, בדיוק כפי שלאחרונה הגיע לקוח וביקש 31 ורדים אדומים, משום שלמספר זה יש משמעות עמוקה עבורו. שנית, לודמילה אוהבת מאד ורדים, חמניות וצבעונים, תמיד תמליץ על סחלב כעציץ לבית, ואם אתם לא אנשים של פרחים, גם קקטוסים וסוקולנטיים יכולים להכניס קצת ירוק אל תוך הבית, מבלי להטריח בתחזוקה יתרה. כך או כך, ללודמילה ולצוות "פלוריסטה" יש את הפרח, הצמח או העציץ הנכון עבורכם, רק תגיעו…

פלוריסטה
כתובת: חניתה 40, נווה שאנן, חיפה
טלפון: 054-2270287
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

ללודמילה ולצוות "פלוריסטה" יש את הפרח, הצמח או העציץ הנכון עבורכם. צילום: מייק קיפרושקין

ללודמילה ולצוות "פלוריסטה" יש את הפרח, הצמח או העציץ הנכון עבורכם. צילום: מייק כהן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלכס גרבוביבץ'

    ואו הכל כלכך נכון בכתבה לודה היא אישה מדהימה ושוזרת אדירה ביותר!
    אני קונה אצלה כל פעם בחנות והיא עוזרת לי לבחור זר לבת הזוג שלי,בת זוגתי תמיד שמחה מהזרים שאני מביא לה
    אני ממליץ לכולם לקנות רק בפלוריסטה מכיוון שזו חנות הפרחים הכי טובה ביקום!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר