הדמית חוץ: מסעדה ונוף עוצר נשימה בארה"ב (צילום: טריפל די הדמיות)
הדמית חוץ: מסעדה ונוף עוצר נשימה בארה"ב (צילום: טריפל די הדמיות)

הדמיה אדריכלית: הכירו את הפתרונות של "טריפל די הדמיות"

פורסם בתאריך: 26.2.20 17:11

בזמן שמכירת בניין מגורים או דירה נושאים את האתגרים שלהם, על אתגרים אלה נוספים עוד שלל קשיים הכרוכים במכירת נכס שהבניה שלו טרם החלה. האתגר שבלמכור נכס שטרם קרם עור וגידים הוא עקב האכילס של עסקים רבים כיום, אך גם אתגר שבנקל אפשר למצוא לו פתרון בעזרת הדמיה אדריכלית.

חברות כמו ״טריפל די הדמיות״ אחראיות כיום על מגוון קמפיינים שיווקיים המציגים מוצר מוגמר – בית או בניין, מבלי שפועלי הבניין הספיקו אפילו להניח את הלבנה הראשונה, והכל בזכות טכנולוגיית התלת מימד שסוחפת את העולם בשנים האחרונות.

״טריפל די הדמיות״ הינה חברה גדולה בת 40 עובדים שרצים מסביב לשעון, יום ולילה, במטרה לספק ללקוחותיהם כלי שיווקי‎ בעל ערך רב. ההדמיות שעושה החברה עומדות בחזית הטכנולוגיה עם איכות שלא ניתן לערער עליה ומחיר שפותח דלת הזדמנות לכל בעל עסק המעוניין לפרסם את עצמו, גדול כקטן.

״כשיודעים לעבוד נכון ניתן לבצע עבודה איכותית יותר בזמן קצר יותר״, משתף סטס, ממקימי החברה. ״החזון איתו הקמנו את החברה היה ליצור מעין גילדה של אומני תלת מימד ברמה הגבוהה ביותר שידעו להוציא מוצר ברמה גבוהה יותר מזו המקובלת בשוק ובזמנים קצרים יותר״.

מעונות סטודנטים בשילוב שטח מסחרי בעיר אית'קה שבמדינת ניו יורק, ארה"ב (קרדיט הדמיה: טריפל די הדמיות)

מעונות סטודנטים בשילוב שטח מסחרי בעיר אית'קה שבמדינת ניו יורק, ארה"ב (קרדיט הדמיה: טריפל די הדמיות)

״'טריפל די הדמיות' באה להנגיש את הטכנולוגיה שעומדת לרשותנו בשנים האחרונות לכל בעל עסק המעוניין לספק את האקס פקטור לקמפיינים השיווקיים שלו. ההדמיות שאנחנו עושים מתאימות לכל עסק החל ממשרדי אדריכלות גדולים ועד למתווך שמבקש להרשים את לקוחותיו – ההשקעה תמיד מחזירה את עצמה, ובגדול״.

בין התוכנות בהן משתמשת החברה בעבודותיה היא משתמש גם ב-3D-Max כשהתוצאות שניתן לקבל בעזרת השימוש באותה תוכנה יגרמו לכם לערער לרגע באפשרות שאולי גם אתם חיים במטריקס. כל הדמיה אדריכלית שתראו נראית כמו חדר אמיתי לחלוטין כשאין אפילו פרט אחד, ולו הקטן ביותר, המסגיר את העובדה כי מדובר בהדמיית תלת מימד. ההדמיות כלכך איכותיות שייתכן וכבר ראיתם אותם אלפי פעמים בעבר, וחשבתם בתמימות ובצדק כי מדובר בתמונה אמיתית.

במטרה לספק סל מוצרים מותאם אישית לכל אחד מלקוחותיה, מציעה ״טריפל די הדמיות״ שתי רמות של הדמיות – פוטוריאלסטית ובסיסית, כשכל אחת משרתת מטרה אחרת.

קונספט לבית מלון עם סוויטות יוקרה על שפת הכנרת – ללא הדמיות (קרדיט הדמיה: טריפל די הדמיות)

קונספט לבית מלון עם סוויטות יוקרה על שפת הכנרת – ללא הדמיות (קרדיט הדמיה: טריפל די הדמיות)

הרמה הפוטוריאלסטית, כשמה כן היא, יכולה להציג בניין, בית, דירה, סלון, גינה, או כל חלל שתבקשו, והכל ברמה שנראית זהה אחד לאחד למה שהייתם מקבלים אם הייתם מצלמים את אותם המקומות בעזרת מצלמה. אתם יודעים מה, תמחקו מה שאמרנו, בעזרת הרמה הפוטוריאלסטית תוכלו לקבל הדמיה אדריכלית ברמה שהיא אפילו גבוהה יותר ממה שהייתם מקבלים על ידי צילום של תמונה בעזרת מצלמה. התוכנה בה משתמשת החברה והרמה של כל אחד מהעובדים בה מאפשרת לה ליצור תמונות שבחיים האמיתיים לא היה ניתן אפילו לצלם, בגלל מגבלות שונות כמו זוויות צילום, הצללה, תאורה לא נכונה, רקע לא מחמיא או כל דבר כזה או אחר הפוגעים בשלמות התמונה.

הרמה הבסיסית מתאימה כבר יותר לאנשים פרטיים, וספציפית לאלה שעומדים בעיצומו של בניית בית חדש או שיפוץ של זה הישן. בעזרת הדמיה אדריכלית בסיסית תוכלו לקחת את המידות, השרטוטים והתוכניות שקיבלתם מהאדריכל או מעצב הפנים איתו אתם עובדים ולקבל הצצה לבנייה שהם תכננו עבורכם.

הדבר מביא תועלת רבה לאנשים המבקשים לחסוך את עוגמת הנפש הנוצרת לעיתים מטעויות חישוב ומדידה של בעלי מקצוע. בעזרת הדמיות התלת מימד ניתן להפיח חיים בתוכניות ובשרטוטים שהתקבלו על ידי האדריכל או מעצב הפנים ובכך לעלות על אי אילו טעויות שייתכן ונעשו בזמן יצירת התוכניות.

התעסקות בבנייה, בין אם למכירה ושיווק ובין אם לשימוש עצמי היא תמיד דבר יקר הדורש זמן, אנרגיה ומשאבים רבים. כדי להבטיח מסלול נכון בו תוכלו לשווק את הדירה לקונים עתידיים או לתכנן את דירת חלומותיכם בצורה הנכונה ביותר עבורכם, תוכלו פנות ל״טריפל די הדמיות״ שישמחו ליצור עבורכם הדמיות תלת מימד מדהימות, ברמה גבוהה ובמחיר שלא תמצאו בשום מקום אחר.

כתובת: ילין מור נתן 6, תל אביב

טלפון: 03-7174356

מייל: [email protected]

שעות פעילות:
א'-ה' 08:00-18:00
יום ו' 9:30 -15:30

לינקים: אתר | פינטרסט | יוטיוב | אינסטגרם | פייסבוק | לינדקין | טוויטר


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר