לג'נדה יקנעם – גלידה איטלקית משובחת באמצע הדרך. צילום: שירי מטלון
לג'נדה יקנעם – גלידה איטלקית משובחת באמצע הדרך. צילום: שירי מטלון

גלידריה בצפון: לג'נדה יקנעם – גלידה איטלקית משובחת באמצע הדרך

אם אתם חובבי גלידה מושבעים, סביר מאוד להניח שכבר שמעתם על רשת לג'נדה. הסניף המפורסם של הרשת ביקנעם, פותח עבורכם עולם רחב של גלידות איכותיות, יוגורטים טעימים וקינוחים משגעים

פורסם בתאריך: 12.3.20 15:58

רשת לג'נדה הינה בין הוותיקות בישראל, עם 19 שנות ניסיון בייצור והכנת גלידות במגוון טעמים ומונה כעשרים סניפים ברחבי הארץ.

לעצור לגלידה באמצע הדרך

סניף לג׳נדה יקנעם הינו סניף בוטיקי הפועל מזה שמונה שנים, בקניון הדרכים G6 שבכביש 6. הסניף עבר לאחרונה שיפוץ ושדרוג נראות והוא פתוח לקהל בכל ימות השבוע. "אל סניף יקנעם מגיע קהל מאוד מגוון", מספרת רוית כהן, בעלת הסניף, "דווקא מכיוון שהוא נמצא על אם הדרך. מגיעים אלינו לקוחות קבועים מיקנעם שמפרגנים ומבקרים אצלנו באופן קבוע וזהו סניף הבית שלהם, לצד לקוחות מדליית אל כרמל, עוספיה והישובים מסביב. לסניף מגיעים גם אנשים שעובדים בסביבה, תושבי הקיבוצים באזור וגם כאלו שנוסעים בכביש שש ועוצרים אצלנו בדרך באופן קבוע".

מתחשק לכם גלידה ולא בא לכם לצאת מהבית, להגיע לקניון או לבזבז זמן על חיפוש חניה? עכשיו אפשר ליהנות מיוגורט ומגלידה של לג'נדה גם במשלוח עד הבית. המשלוחים הם לכל הסביבה, מקיבוץ גלעד ומשמר העמק ועד מגידו וכפר יהושע. הזמנת הגלידה והיוגורט במשלוחים היא רק במשקל.

סניף לג׳נדה יקנעם: סניף בוטיקי הפועל מזה שמונה שנים. צילום: יואב גולדברג

סניף לג׳נדה יקנעם: סניף בוטיקי הפועל מזה שמונה שנים. צילום: יואב גולדברג

הקפדה על טריות וחומרים טבעיים בלבד

כמו בכל הרשת, גם בסניף יוקנעם כל הגלידות מיוצרות יום יום בסניף עצמו, להבטחת טריות ואיכות. הגלידות מיוצרות מחומרים טריים וטבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל או תמציות מלאכותיות. בסניף תמצאו כשלושים וחמישה טעמי גלידות, החל מהטעמים הקלאסיים של וניל, שוקולד, פיסטוק ומסטיק, ולצידן מגוון של גלידות טבעוניות – בטעמי סורבה פירות, ואחרות המבוססות על חלבון אפונה. לדברי רוית, בין הטעמים המבוקשים ביותר בסניף ניתן למנות את גלידת הוניל עם תפוז שוקולד, וקואלה פטל – גלידת עוגת גבינה עם קונפיטורת פטל וציפוי שוקולד אגוזים.

בסניף מציעים גם גלידות ללא סוכר, ואחרות המכילות אלכוהול. אל תפספסו את הטעמים במהדורות מוגבלות, המשתנים מעת לעת – קרמל מלוח, בייגלה עם חמאת בוטנים וכן טעמים המשלבים פירות בהתאם לעונה, ביניהם תות בשמנת, תפוז דם, סורבה תאנים, סורבה סברס ועוד. "כל מי שטעם את הגלידה שלנו, יודע שאנחנו מייצרים גלידות עשירות מאוד. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הגלידות שלנו אינן בעלות אחוזי שומן גבוהים, זהו תהליך הייצור שמוביל למרקם הקטיפתי והעשיר של הגלידה", משתפת רוית. "אנחנו ברשת עובדים כל הזמן על שיפור הטעם והאיכות, הפחתת השומן והורדת כמות הסוכר בגלידות. שיפור מתכונים הוא דבר שבשגרה. חשוב לנו שכולם יוכלו ליהנות מגלידה איכותית, טעימה ובריאה".

כל הגלידות מיוצרות יום יום בסניף עצמו, להבטחת טריות ואיכות. צילום: לי קירברג

כל הגלידות מיוצרות יום יום בסניף עצמו, להבטחת טריות ואיכות. צילום: לי קירברג

יוגורטים וקינוחים

בסניף יקנעם ניתן ליהנות גם מיוגורטים ומקפאים בארבעה טעמים – יוגורט עזים, יוגורט בקר, יוגורט בקר ללא סוכר ומקפא סויה. ליוגורטים ניתן להוסיף אין ספור תוספות, לרבות פירות טריים, שברי עוגיות, גרנולה, שוקולד מכל הסוגים וכמובן מגוון רטבים. מעבר לכך, בסניף תוכלו ליהנות מקינוחים אהובים כמו קרפ, וופל בלגי, עם או בלי גלידה וקצפת, לבחירתכם. כמו כן, רוית מציינת כי בסניף מקפידים על פעילות ותרומה חברתית לאוכלוסיות שונות בקהילה, לכל אורך השנה. כך למשל, דואגים לתרום ולחבק את שבט הצופים של יקנעם – שבט שחר.

צור קשר
לג'נדה יקנעם
קניון G6 , התמר 2, יקנעם עילית
טלפון: 04-9590914
שעות פתיחה: 10:00 עד אחרון הלקוחות, בכל ימות השבוע
לאתר של לג'נדה יקנעם
לעמוד הפייסבוק של לג'נדה יקנעם

בסניף יקנעם ניתן ליהנות גם מיוגורטים ומקפאים בארבעה טעמים. צילום: שרית קוזמינסקי

בסניף יקנעם ניתן ליהנות גם מיוגורטים ומקפאים בארבעה טעמים. צילום: שרית קוזמינסקי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר