הכינו עורכם לקיץ: ד"ר אלמן תראה לכם איך עושים את זה נכון. תמונה ממאגר Ingimage
הכינו עורכם לקיץ: ד"ר אלמן תראה לכם איך עושים את זה נכון. תמונה ממאגר Ingimage

הכינו עורכם לקיץ: ד"ר אלמן תראה לכם איך עושים את זה נכון

ד"ר מוניקה אלמן, בעלת רשת מרפאות האסתטיקה ד"ר אלמן, בכתבה שתעשה לכם סדר בטיפולי האסתטיקה שיעשו פלאים לעור, לגוף ולנשמה

פורסם בתאריך: 16.3.20 13:15

הקיץ הישראלי הוא ארוך, חם ולח במיוחד. לאחר חודשי החורף, קיימת חשיבות רבה להכין את גופנו לקראת השינויים הצפויים במזג האוויר. ד"ר אלמן הינה מומחית ברפואת עור, ובעשרים השנים האחרונות מטפלת במגוון בעיות עור ומציעה מגוון פתרונות אסתטיים מבוססי טכנולוגיה ברשת המרפאות ד"ר אלמן. בכתבה הבאה היא תפרט כיצד ניתן להיערך לעונה החמה.

מומחים ברפואת עור

במרפאות הרשת של ד"ר אלמן מציעים כיום מגוון טיפולים אסתטיים, קוסמטיים ורפואיים, לנשים, גברים ובני נוער. יתרונו של המרכז וייחודו טמון בעובדה שבראשו עומדת רופאת עור, בעלת ניסיון של עשרות שנים בטיפול בבעיות עור והבנה עמוקה בתחום הדרמטולוגיה.

"אנחנו לא עוד מכון קוסמטיקה" אומרת ד"ר אלמן, "המרכזים שלנו הם מרכזים רפואיים רב תחומיים, ובהתאם כל הטיפולים נעשים בראייה של רפואת עור אסתטית".

צלוליט – זה הזמן להחליק את העור

הצלוליט הוא סוג של שומן תת-עורי, שמופיע כבר בשלהי גיל ההתבגרות, ומופיע בעיקר בקרב נשים. מקורו של הצלוליט הוא בשינויים ההורמונאליים שחלים בגוף האישה לאורך השנים, ביניהם גם היריון ולידה, תנודות במשקל ואורח חיים לא מאוזן. הצלוליט נראה כעור גבשושי המזכיר קליפת תפוז, ומתרכז בעיקר באזורים כמו בטן, אגן, ירכיים וישבן.

ד"ר אלמן מדגישה כי לא ניתן למנוע הופעה של צלוליט או להעלימו לחלוטין. עם זאת, בשנים האחרונות קיימים מגוון טיפולים מבוססי טכנולוגיה המסייעים בצמצום הצלוליט בגופנו ובמיצוק הגוף. "כיום קיימת הבנה ששילוב של מספר טיפולים הינו יעיל יותר ומסייע לקבלת תוצאה מיטבית בהפחתת הצלוליט", היא אומרת.

טיפול בהמסת שומן בקור –  טכנולוגיה הפועלת לפירוק תאי שומן באמצעות מכשיר וואקום והקפאה, כאשר התוצאה מתקבלת לאחר שניים עד שלושה חודשים.
אולטרסאונד משולב בגלי רדיו – טיפולים אלו פועלים להמסת השומן באמצעות חימום מקומי.
LPG – טיפול ותיק שסייע בפינוי הנוזלים שסביב השומן באמצעות פעולת דחיסה ויניקה מקומית.

"אל תוותרו על טיפול משולב, לקבלת תוצאה מקסימלית" מדגישה ד"ר אלמן.  "בנוסף, חשוב להבין כי לצד הטיפולים, ההמלצה היא לאמץ אורח חיים בריא הכולל פעילות ספורטיבית בשגרה, תזונה נכונה והקפדה על שתייה מרובה".

קרדיט: coocon

קרדיט: coocon

הזעת יתר

אם אתם מזיעים בכמות שמפריעה לכם, בבתי השחי, בכפות הידיים, בפנים ואף בחזה ובגב, ייתכן ואתם סובלים מהזעת יתר. מעבר להזעה עצמה, רוב המזיעים מוטרדים מריח הגוף שנלווה לזיעה. כיום יש לבעיה מספר פתרונות והמתקדם שבהם הינו טיפול בטכנולוגיה חדשנית בשם Mira Dry.

מדובר במכשור הפועל לאידוי בלוטות הזיעה בבתי השחי באמצעות חום. "הטיפול הינו ממוקד ובטוח לשימוש והתוצאות מידיות", מדגישה ד"ר אלמן. הטיפול מתאים למבוגרים ולבני נוער החל מגיל חמש עשרה.

טיפול בפלזמה (שיטת PRP)

מדובר למעשה בטיפול בפלזמה עשירה בטסיות דם המופקת מדמו של המטופל עצמו. הפלזמה נמצאה יעילה כטיפול במגוון בעיות, החל מנשירת שיער והתקרחות, שיפור מרקם העור בצלקות, אקנה ועוד. השימוש בפלזמה הפך פופולארי בשנים האחרונות והוא נובע מההבנה שמדובר במוצר פשוט שמסייע בשיפור איכות החיים.

אחד השימושים בפלזמה הינו לשיפור עור הפנים, לעידוד יצור קולגן ולקבלת מרקם עור זוהר וקורן. את הטיפול בפלזמה ניתן לשלב בטיפולים נוספים מבוססי טכנולוגיה, ביניהם גלי רדיו, לייזר והזרקות, בהתאם לצורך של המטופל.

קרדיט: alma lazers

קרדיט: alma lazers

קרדיט: novoxel

קרדיט: novoxel

פילינג ללא קילוף – PRX

PRX הינו טיפול מהפכני לטיפול בעור שהביאה ד"ר אלמן לישראל מאיטליה לפני כשנה. מדובר בפילינג מיוחד הפועל למיצוק העור, הבהרה ושיפור מרקם וגמישות העור, מבלי לגרום לקילוף העור, ומתאים לנשים ולגברים המעוניינים במראה עור רענן וקורן. הטיפול מורכב לרוב מסדרה של בין שלושה לחמישה טיפולים, המתקיימים אחת לשבועיים-שלושה. לאחר מכן, מומלץ לבצע טיפול לתחזוקה מדי מספר חודשים.

 

צור קשר

ד"ר אלמן – רפואת עור שעושה יופי

077-2307153

סניף חיפה

רח' פלימן משה 8,  מרכז קסטרא, קומה 1, חיפה

א’-ה’ 8:00 – 20:00

ו' 8:00 – 13:00

 

סניף ראשון לציון

רח' משה לוי 11, בניין  UMI, קומת קרקע, ראשון לציון
א’-ה’ 8:00 – 20:00

ו' 8:00 – 13:00

 

סניף תל אביב

דרך מנחם בגין 144, מגדל מידטאון, כניסה א, קומה 21, ת"א

א’-ה’ 8:00 – 20:00

ו' 8:00 – 13:00

לאתר של ד"ר אלמן

לעמוד הפייסבוק של ד"ר אלמן

לעמוד האינסטגרם של ד"ר אלמן

ד"ר אלמן. צילום: סם יצחקוב

ד"ר אלמן. צילום: סם יצחקוב


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר