קבוצת נצר: פרויקטים בעלי ערך מוסף בתחום הנדל"ן. בתמונה: הדמיה של פסגת הגיא יקנעם. קרדיט: קסם הדמיות
קבוצת נצר: פרויקטים בעלי ערך מוסף בתחום הנדל"ן. בתמונה: הדמיה של פסגת הגיא יקנעם. קרדיט: קסם הדמיות

קבוצת נצר: פרויקטים בעלי ערך מוסף בתחום הנדל"ן

מחפשים לרכוש נכס באזור חיפה והצפון? בין אם המטרה היא מגורים ובין אם לעסקים, כדאי שתכירו את קבוצת נצר

פורסם בתאריך: 16.3.20 17:43

קבוצת "נצר ישראל" היא קבוצה מובילה בענף ייזום פרויקטים נדל"נים, בנייה למגורים ולמסחר וניהול פעיל של נכסים מניבים באזור חיפה והצפון. החברה מתמחה בייזום פרויקטים חדשניים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומציעה שילוב מושלם בין יזמות וביצוע. שוחחנו עם שלומי דהן, מנכ"ל-משותף בקבוצה, על הפרויקטים הייחודיים וקיבלנו גם כמה טיפים למשקיעים.

קבוצת נצר ישראל הוקמה לפני למעלה מ-30 שנה, תחילה כחברה קבלנית שפעלה בעיקר עבור גופים ציבוריים. בעשור האחרון עשתה את המעבר לתחום ייזום פרויקטים נדל"נים, ויצרה שילוב מבריק בין ידע מקצועי ארוך שנים בביצוע קבלני לבין יזמות חדשנית ורעננה.

היום הקבוצה יוזמת פרויקטים למגורים, מסחר ומשרדים, משלב התכנון ועד שלב המסירה, לרבות בתחום ההתחדשות העירונית במסגרת תמ"א 38. כמו כן, ברשותה מספר נכסים מניבים שמושכרים לחברות ולבתי עסק. הקבוצה פועלת בסטנדרט הבנייה הגבוה ביותר, עם התאמה מדויקת לצרכי הרוכשים, יחס אישי, יכולת ביצוע מוכחת, עמידה בלוח זמנים וחוסן פיננסי שהפכו אותה לשם דבר בענף.

קבוצת נצר היא קבוצה פרטית-משפחתית, ובראשה עומד ישראל נצר, מהנדס אזרחי עם עשרות שנים של ניסיון ביצועי. תחתיו עובדים המנכ"לים-המשותפים ארז נצר, בנו של ישראל ובוגר הנדסה אזרחית בטכניון, ושלומי דהן, בוגר אוניברסיטת חיפה מתחום הכלכלה והמשפטים. "בגלל שאנחנו חברה קטנה, אנחנו מעורבים מאוד בכל הדברים מא' ועד ת'," מדגיש דהן. "לא מדובר בארגוני הענק שבהם יש המון שכבות ניהול ועשרות פרויקטים והטאץ' האישי הולך לאיבוד. אצלנו הכל מאוד אישי וישיר – מי שקונה קונה מאתנו ומתנהל ישירות מולנו משלב החוזה ועד המסירה, ולא מול עוד מנהל בדרך".

הדמיית יום רחל 12, חיפה. קרדיט: ורד שמאי, LUMO

הדמיית יום רחל 12, חיפה. קרדיט: ורד שמאי, LUMO

מהם הפרמטרים שלכם לבחירת פרויקטים חדשים?

"אנחנו מחפשים פרויקטים שיש בהם אלמנט של ערך מוסף. אנחנו כמעט ולא עושים פרויקטים שהם לא ייחודיים ושאנחנו לא מזהים בהם פוטנציאל אמיתי שהוא מעבר למספרים היבשים בלבד. למשל, עכשיו אנחנו נמצאים בשלב האחרון של תכנון פרויקט מעונות סטודנטים לאוניברסיטת חיפה – זיהינו את המצוקה הארצית והחמורה בהקשר של מעונות למוסדות הלימוד הגבוהים והחלטנו לתת מענה בצורה יצירתית. אז איתרנו קרקע באמצע יערות הכרמל בסמיכות לאוניברסיטה ועשינו שינוי ייעוד ארוך ומורכב שהסתיים ממש לאחרונה".

אילו פרויקטים נמצאים בפרונט בימים אלו?

"לאחרונה סיימנו שני פרויקטים בהיקף של 88 יחידות דיור בשכונת שער הגיא ביקנעם. זה פרויקט מוצלח מאוד שזיהינו את הפוטנציאל שלו מראש, עוד לפני שהאזור חובר לכביש 6 והתעצמה בו פעילות ההיי-טק הענפה הקיימת בו היום. כיום אנחנו בשיאו של פרויקט ייחודי וראשון מסוגו של מסחר ומשרדים בשדרות אח"י אילת, מהעורקים הפועמים והשוקקים של הקריות. מעבר לזה אנחנו מקדמים מספר פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, כמו פרויקט יוקרה ברחוב רחל 12 בחיפה ממש בסמיכות לציר מוריה אשר יצא לשיווק בימים האחרונים. אמנם מרבית הפרויקטים שלנו הם באזור חיפה והצפון, אבל אנחנו זולגים גם ליתר חלקי הארץ ומקדמים בימים אלה פרויקט תמ"א הריסה ובניה ליד בית ראש הממשלה ברח' בלפור בירושלים".

איזה טיפ היית נותן למשקיעים, ולמה לדעתך חיפה היא המקום להשקעה?

"היום מקומות שהם בלב גוש-דן כבר מיצו את הפוטנציאל שלהם. דירות, משרדים ומרכזי מסחר מתומחרים בשיא של השיא, יש כאלו שמכנים את זה 'בועה', והפועל היוצא הוא תשואה של 2-3% במקרה הטוב. משקיעים חכמים מנתבים את ההשקעה שלהם למה שנקרא פריפריה 'רכה', בין אם זה באר-שבע והסביבה בדרום או חיפה והסביבה בצפון. הנתונים שלנו נראים שמי שמשקיע במשרדים או במרכזי מסחר באזורים אלו יכול להגיע לתשואות של 8-10% ואפילו יותר. משקיעים מבינים את זה ויש נהירה אדירה של משקיעים וצמיחה עצומה באזור חיפה והצפון. חשוב לציין שגם חיפה כעיר עשתה המון כדי לא להישאר מאחור, אם זה מבחינת תשתיות תחבורה וכבישים שהן מהשורה הראשונה בישראל ובכך היא מקדימה גם את ערי המרכז, ואם זה מבחינת מרכזי ההייטק שצומחים כאן, מוסדות הלימוד האיכותיים ואפילו מרכזי פנאי ובילוי שאט אט מדביקים את הסטנדרט של אזור המרכז".

ולסיום, מה היית אומר שמייחד אתכם מחברות יזמיות אחרות?

"הייחודיות שלנו נטועה בשלושה דברים: הראשון הוא היחס האישי והלא מתפשר שאנחנו מעניקים לכל לקוח מהשלב הראשון, תוך התחשבות בכל רצונותיו וצרכיו. השני הוא השילוב המנצח של הקבוצה בין יכולת הייזום ויכולת הביצוע, שמבדל ומבחין אותנו מהמון יזמים אחרים אשר תלויים בחסדיהם של גורמי ביצוע חיצוניים. והשלישי הוא דרך בחירת הפרויקטים שלנו, שנבחרים בצורה רצינית, קפדנית וחדשנית – אנחנו יוזמים רק פרויקטים שאנחנו מאמינים בהם בכל הלב וכאמור רואים בהם ערך מוסף, ובכך מביאים גם להצלחה של החברה ולא פחות חשוב מכך להצלחה של הלקוחות שלנו".

 

אם אתם מחפשים לקנות נכס להשקעה או למגורים מקבוצה מקצועית עם יחס אישי ולא מתפשר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם קבוצת נצר ישראל שתשמח לעמוד לשירותכם:

 

טלפון:  04-8423935

דוא"ל: [email protected]

כתובת: בעלי מלאכה 11, חיפה

קישור לאתר

קרדיט: ורד שמאי, LUMO

אחי אילת 8, חיפה. קרדיט הדמייה: ורד שמאי, LUMO


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר