ניקוי יבש ושירותי כביסה בחיפה: הכירו את קלוג'ני. צילום: אוריאל מליסטר
ניקוי יבש ושירותי כביסה בחיפה: הכירו את קלוג'ני. צילום: אוריאל מליסטר

ניקוי יבש ושירותי כביסה בחיפה: הכירו את קלוג'ני

עולם הטקסטיל נועד להכניס צבע וחיות לבגדים שלנו, אל עיצוב הבית ואל חיינו. שמירה על הטקסטיל, טיפול נכון בו וניקויו היסודי הם המפתח לאיכות טובה ומתמשכת שלו. קלוג'ני – שירותי כביסה וניקוי יבש הוא הבית החם לכביסה שלכם

פורסם בתאריך: 25.3.20 16:58

בעבודה עם ניקוי ושיקום טקסטיל, מעבר לכביסה הבסיסית, נכנסים שיקולים של הבנת הבד, עבודה נכונה עם חומרי ניקוי, שמירה על רכותו ואיכותו של הבגד והארכת חייו, או שיקומו לאחר נזק, לכלוך או טראומה, מה שמצריך, איך לא, ידע וניסיון נרחבים. אוהד קלוג'ני, הבעלים של "קלוג'ני – ניקוי יבש ושירותי כביסה", פועל בתחום כבר כמעט 35 שנה, ומספק מגוון שירותים בעולם הטקסטיל, כולל שיקום של טקסטיל פגום, למגוון לקוחות בעולם הפרטי והמוסדי.

ניסיון שנותן את הטון

את תחילת דרכו החל קלוג'ני, במקצועו בכלל מהנדס תעשייה וניהול, דווקא בתחום המכבסות האוטומטיות בשירות עצמי בעיר חיפה. לצד המכבסות, כעיסוק צידי, סיפק שירותי ניקוי יבש. מהר מאד הבין אוהד שדווקא הניקוי היבש היה הצלחה מסחררת, ובמקום מכבסות אוטומטיות הלקוחות שלו מעוניינים בשירותי כביסה מא' ועד ת'.

קלוג'ני ניקוי יבש ושירותי כביסה. צילום: אוריאל מליסטר

קלוג'ני ניקוי יבש ושירותי כביסה. צילום: אוריאל מליסטר

כך, כבר כמה עשורים ש -"קלוג'ני" ידועים בשירותי הכביסה והניקוי היבש שלהם לבתים פרטיים, מוסדות, משרדים, בתי מלון ועוד, כמו גם לקוחות גדולים מאוד במשק כגון משרד הביטחון, משרד החקלאות, חברות הייטק רבות ועוד. קלוג'ני יכולים ביום אחד לתת שירות לסטודנט שדירתו קטנה מדי להכיל מכונת כביסה, ומנגד לבית מלון שזקוק לכביסה של אלפי סדינים בבת אחת. "אנו מפוזרים על מגוון תחומים" מספר אוהד, "והניסיון שלנו במתן שירות לכל כך הרבה לקוחות מאפשר לנו להציב סטנדרט שירות ורמת גימור גבוהה במיוחד".

הקפדה ותשומת לב לפרטים

אחד הדברים שמאפיינים את "קלוג'ני" באופן המובהק ביותר זו הריצה לטווח ארוך בכל אחד מהיבטי העסק. הצוות במקום הוא צוות שעובד שם כבר שנים רבות ומלווה את הלקוחות הקבועים לאורך זמן. בתחום הטקסטיל נאמנות זו היא קריטית משום שעל מנת להבטיח כי כל לקוח יקבל את מה שהזמין באיכות הגבוהה ביותר, גם אם מדובר בהזמנה של מאות ואלפי פריטים, יש לעבור פריט פריט, לבדוק את תקינותו, להבטיח כי הוא נקי ושלם, ורק אז למסור אותו אל הלקוח. ההקפדה ותשומת הלב הזו לפרטים הן שהפכו את "קלוג'ני" לשחקנים החזקים בשוק. "אנחנו מאד מודעים לצרכים של הלקוח" מסביר אוהד, "יודעים כי הוא זקוק לשירות במלוא מובן המילה, וכי הוא מחפש מענה לציפיות מסוימות של איכות. הניסיון שלנו מדבר בעד עצמו".

השירותים של קלוג'ני

משום שעולם הטקסטיל מתחדש ללא הרף, "קלוג'ני" מקפידים ללמוד ולהכיר כל רובד והיבט. קיימת דרישה לסבלנות מרובה ולידע רחב טווח בכדי לפתור כל בעיה שצצה ולנקות בצורה אופטימלית, במיוחד בתחום שיקום הטקסטיל, בו "קלוג'ני" מתמחים.

במקרים רבים, מקבל הצוות שיחה מחברת ביטוח המזמינה אותם להגיע לבית שעבר שריפה או הצפה. הצוות מגיע ומצליח לשחזר 95% מהפריטים המפויחים או הרטובים, ובכך מצליחים למזער את עוגמת הנפש של תושבי הבית בצורה משמעותית.

לצד שיקום הטקסטיל ישמחו הצוות של "קלוג'ני" להציע ללקוחותיהם גם שירותי שיקום וניקוי שטיחים, הורדה, ניקוי ותליית וילונות, ניקוי ריפודים של ספות וכורסאות, ניקוי יבש לפריטים העדינים, ניקוי שמיכות מכל הסוגים, ואפילו שירותי גיהוץ כדי להשלים את החוויה במלואה. "קלוג'ני" ממליצים לשלוח את כל הפריטים לניקוי כאשר מעבירים את הארון מבגדי חורף לבגדי קיץ, ואת השמיכות והמעילים כאשר הם יוצאים מאחסון ממושך של העונה הקודמת. משום שמדובר בפריטים חשובים שנמצאים בקרבתנו במשך מספר שעות לא מועט בימה, מומלץ שלא להזניח את הניקוי העונתי, ובכך להבטיח כי הפריטים הללו נקיים ונשמרים בצורה אופטימלית.

כאשר עולה הצורך בטיפול נכון בשטיחים, וילונות, כביסה וניקוי יבש – רק המקצוענות, הידע והניסיון משחקים תפקיד משמעותי, וכאן נכנסים "קלוג'ני – שירותי כביסה וניקוי יבש" לתמונה. מעוניינים לקבל הצעת מחיר לשירותי כביסה וניקוי יבש? צרו קשר:

כתובת: דרך בר יהודה 42, חיפה

טלפון: 1-800-323231

דוא"ל: [email protected]

קישור לאתר

מכבסת קולג'ני. צילום: אוריאל מליסטר

מכבסת קולג'ני. צילום: אוריאל מליסטר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר