פרויקט התחדשות עירונית בחיפה: קבוצת נצר ישראל במהפך יוקרתי ברחוב רחל 12. הדמייה: ורד שמאי, LUMO
פרויקט התחדשות עירונית בחיפה: קבוצת נצר ישראל במהפך יוקרתי ברחוב רחל 12. הדמייה: ורד שמאי, LUMO

פרויקט התחדשות עירונית בחיפה: קבוצת נצר ישראל במהפך יוקרתי ברחוב רחל 12

חולמים על הדירה הבאה שלכם? פרויקט יוקרתי מבית היוצר של קבוצת נצר ישראל ברחוב רחל 12 שבחיפה, יגרום לכם להרגיש שאתם על גג העולם. הזדמנות כזו לא תחזור ואתם מוזמנים להגשים את חלום המגורים שלכם

פורסם בתאריך: 25.3.20 17:34

קבוצת נצר ישראל היא קבוצה פרטית-משפחתית הפועלת למעלה מ-30 שנה בתחום הביצוע ובעשור האחרון נכנסה בסערה לעולם היזמות. הקבוצה יזמה, ביצעה ומסרה פרויקטים רבים הן למגורים והן למסחר ומשרדים, והכל תוך זיהוי הפוטנציאל הייחודי והערך המוסף של כל פרויקט וכן איתור המגמות העתידיות בשוק הבנייה.

בראש החברה עומד ישראל נצר, מהנדס אזרחי עם עשרות שנים של ניסיון ביצועי, ותחתיו מנהלים את החברה המנכ"לים-המשותפים ארז נצר, בנו של ישראל ובוגר הנדסה אזרחית בטכניון, ושלומי דהן, בוגר אוניברסיטת חיפה מתחום הכלכלה והמשפטים. המקצועיות ארוכת השנים, התכנון הקפדני והמוניטין האיכותי של הקבוצה הולכים לפניה והפכו אותה לשם דבר בענף.

אחד הפרויקטים המובילים של הקבוצה שיוצא לשיווק ממש בימים אלה הוא פרויקט תמ"א 38 הריסה ובנייה ברחוב רחל 12 בחיפה. עד היום עמד ברחוב רחל 12 – רחוב מרכזי במיקום מדהים בלב הכרמל – בניין קטן ובו חמש יחידות דיור. כעת בניין זה עתיד להיהרס ובמקומו ייבנה בניין בוטיק חדש ויוקרתי, הכולל 14 יחידות דיור, חניון מקורה, מעלית ולובאים מפוארים.

אז מה הולך להיות שם? הנה קצת נתונים: בתחתית הבניין ימוקם חניון תת-קרקעי ומעליו שמונה קומות מגורים הכוללות מגוון דירות 4 חדרים, בגדלים שנעים בין 95-111  מ"ר לדירה בתוספת מרפסות בגדלים שנעים בין 14-50 מ”ר. בנוסף, הבניין יכלול דירת גן בשטח של כ-160 מ"ר בשני מפלסים עם גינה רחבת ידיים בשטח של 200 מ"ר וכן, דירת פנטהאוז יחידה שתמוקם בקומה האחרונה של הבניין, בשטח של למעלה מ-160 מ"ר לצד מרפסות בשטח של כ-70 מ"ר. מרבית הדירות בפרויקט משקיפות לים הפתוח לכיוון החופים הדרומיים והיפים של חיפה ומישור החוף וכן, למורדות הירוקים של הכרמל.

הדמייה: ורד שמאי, LUMO

הדמייה: ורד שמאי, LUMO

הקבוצה התניעה את הפרויקט ברחל 12 כבר בשנת 2015 החל מהשלב הראשוני ביותר של התקשרות עם הבעלים, דרך שלב התכנון וקבלת ההיתרים כשבימים אלו ממש הפרויקט יוצא לביצוע שצפוי להימשך כשנתיים, כשבקבוצה אף שואפים לצמצם טווח זמנים זה.

"הפרויקט ברחל הוא לא עוד פרויקט "סטנדרט קבלני" אלא פרויקט בוטיק יוקרתי ברמה הגבוהה ביותר", מספר לנו המנכ"ל המשותף ארז נצר. "המפרט הטכני שלו עשיר ומיוחד והתכנון האדריכלי שלו הוא קפדני ויוקרתי. מכיוון שמעבר להיותנו היזמים אנחנו גם הקבלן המבצע של הפרויקט, אנחנו בוחרים להשתמש בחומרים ובאלמנטים איכותיים ויוקרתיים יותר כדי לא לייצר עוד בניין גנרי מרובע בקונטור אחיד, אלא בניין עם אמירה אדריכלית ייחודית, הכולל דירוגים ואלמנטים שונים שיוצרים תמהיל דירות מעניין ובניין שהוא באמת בוטיק ולא כסיסמה".

למה בחרתם דווקא בפרויקט הזה שברחל 12?

"יש המון פרויקטים של תמ"א בחיפה, ומתוך עשרות פרויקטים שהוצעו לנו ונבחנו על ידנו בחרנו דווקא את הפרויקט הזה כי זיהינו את הפוטנציאל האדיר הטמון בו. הוא נהנה מנוף ים פתוח שאין שני לו וממוקם במיקום נהדר – בחלק העליון של רחוב רחל ושל שכונת כרמליה, ממש בסמיכות לציר מוריה המרכזי המחבר בין מרכז הכרמל לאחוזה. מדובר בשכונה צמאה לדיור חדש ויוקרתי שייתן מענה לתושבי השכונה המעוניינים לשפר דיור מבלי לעזוב את האזור האהוב והמוכר".

מיהו קהל יעד של הפרויקט?

"זה משתנה בין סוגי הדירות, אבל ניתן לומר שהפרויקט פונה לשני קהלים עיקריים – האחד, הוא אנשים מבוגרים שילדיהם כבר עזבו את הבית והם כבר לא צריכים את הבית הגדול והישן שלהם ומעוניינים לעבור לבית קטן יותר, איכותי ו-"בוטיקי" שמותאם לצורך הנוכחי שלהם; והשני, הוא  משפרי דיור שרוצים לעבור לדירה חדשה ויוקרתית. אנחנו יכולים להבטיח בתור חברה משפחתית שכל לקוח שבוחר לרכוש דירה באחד מהפרויקטים שלנו יקבל יחס אישי וירגיש חלק ממשפחת קבוצת נצר".

מהי הייחודיות של הפרויקט הזה לעומת פרויקטים אחרים?

"כאמור, מדובר בפרויקט בוטיק יוקרתי, לא כסיסמה אלא במלוא מובן המילה. השקענו רבות בתכנון עד לפרטים הקטנים ביותר, מנקודות TV להקרנה במרפסות ועד הכנות לג'קוזי בדירות עם המרפסות הגדולות ולבריכת שחייה בדירת הגן. הדיירים שלנו יקבלו הרבה מעבר לסטנדרט המקובל בכל התחומים כדי שהם יצטרכו להוסיף כמה שפחות במסגרת שדרוגי הדיירים. כל הדירות בפרויקט יכללו בין היתר חבילת בית חכם, מטבחים יוקרתיים מהחברות המובילות בארץ, דלתות פנים וכניסה יוקרתיות, כשלמען האמת אין כמעט אלמנט בדירה שלא בחרנו מהטופ ומהחברות המובילות. בנוסף, אנחנו נעניק לכל דייר חבילת ייעוץ עם מעצב פנים מטעמנו על מנת שיוכלו להתאים את הדירה לצרכיהם ולהוציא ממנה את המיטב עבורם".

מילה מהמשווק של הפרויקט

שוחחנו עם עידו מורג, הבעלים של מורג נכסים חיפה שמשרדו אמון על שיווק הפרויקט: "מגמת ההתחדשות העירונית בכרמל בשלבי סיום ובשכונת כרמליה בפרט ולא ניתן יותר להגיש בקשות להיתר. לכן מדובר באחד מהפרויקטים האחרונים שאושרו בשכונה ובנוסף הוא נמצא במיקום הכי נגיש ליציאה מהשכונה ונהנה מנוף ים פתוח. בשנים הקרובות יהיה כמעט בלתי אפשרי למצוא דירות חדשות מקבלן במיקומים מבוקשים כאלה. חשוב לי גם להדגיש למי שחושש להיפגש עקב המצב, כי אנחנו כמשרד השיווק ערוכים עם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים כדי להציג את הפרויקט ולהעביר את כלל המידע ללקוחות המתעניינים".

 

אם אתם מחפשים אחר חווית מגורים מיוחדת ויוקרתית עם חשיבה שיורדת לפרטים הקטנים ביותר, בפרויקט ברחל 12 תוכלו למצוא את הדירה החדשה שלכם. הפרויקט יוצא לשיווק ממש בימים אלו, ואתם לא רוצים לפספס את ההזדמנות

 

טלפון במשרד: 04-8423935

טלפון במשרד מכירות: 050-8424248

משרד מכירות: נתן קומוי 1, מרכז זיו (מעל הבנק הבנלאומי)

דוא"ל

כתובת: בעלי מלאכה 11, חיפה

קישור לאתר

הדמיית יום חזית. הדמייה: ורד שמאי, LUMO

הדמיית יום חזית. הדמייה: ורד שמאי, LUMO


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר