טיפול בפציעות ספורט: הכירו את אוריאל פז. צילום: ניסים טוויטו
טיפול בפציעות ספורט: הכירו את אוריאל פז. צילום: ניסים טוויטו

חיזוק המערכת החיסונית: אוריאל פז מראה איך עושים זאת נכון

אתם כבר מכירים את זה – חילופי העונות שמביאות את המיחושים באף, השיעולים הקטנים, החולשה בשרירים והנה עוד התקררות מגיעה. אם גם אתם לא עוברים שנה אחת בלי 3-4 הצטננויות שיכולות להשבית אתכם ליומיים ועד שבועיים, כנראה שגם אתם סובלים ממערכת חיסונית שלא נמצאת בשיאה. בכתבה הבאה תלמדו כיצד לשפר פלאים את המצב

פורסם בתאריך: 18.5.20 18:39

לפני שאתם מתייאשים, חשוב שתדעו שלא מדובר בגזרת גורל, ושגם אם לרפואה המערבית אין מספיק מענה עבורכם ברגעים הללו, לרפואה הסינית, ובמיוחד כאשר משלבים אותה עם טכנולוגיה מודרנית, יש הרבה יותר מענה ממה שאולי דמיינתם. ולא, היא לא פותרת נקודתית את ההצטננות, אלא מחזקת את המערכת החיסונית בכללותה, כדי שבכל שנה לאחר מכן, תחלו פחות ופחות.

אוריאל פז, המטפל ברפואה סינית כבר למעלה משני עשורים, מציע בקליניקה שלו מגוון טיפולים משלימים ביניהם דיקור סיני, טיפול בצמחי מרפא, ואת גולת הכותרת שלו – טיפול קריותרפיה. אם המילה הזו חדשה לכם, אתם לא לבד, אבל כדאי שתכירו אותה משום שמדובר במהפכה של ממש בעולם הרפואה המשלימה ובחיזוק המערכת החיסונית.

מהי קריותרפיה?

בחשיפה לקור עצום, הגוף שלנו נכנס למצב הישרדותי, בו הוא צריך להפנות את כל המשאבים שלו למקומות החשובים ביותר כדי לסייע לנו להתמודד עם המתקפה. כך, כאשר הגוף נחשף לקור, גם המערכת החיסונית מקבלת מעין "זריקת התנעה", ואם היא עבדה בחצי מהכוח שלה עד אותו רגע, היא מתבקשת להיכנס לפעולה מלאה כדי להגן עלינו. מערכת החיסון, בעת החשיפה לקור, למעשה עובדת בעודף, יתר על המידה, בכדי לתפקד בצורה אופטימלית. הקור אליו נחשפים בטיפול הוא קור של בין מינוס 120 למינוס 150 מעלות, למשך מספר דקות, ולאחריו חווים תחושת רגיעה והקלה.

קור קיצוני לחיזוק פנימי. צילום: ניסים טוויטו

קור קיצוני לחיזוק פנימי. צילום: ניסים טוויטו

מדוע נחלשת המערכת החיסונית מלכתחילה?

לפי אוריאל, הסיבות להיחלשות המערכת החיסונית הן רבות ומגוונות וביניהן סיבות גנטיות, נטיות גנטיות לחולשה של הריאות או הכליות, וגם סיבות חיצוניות כגון מתח ולחץ נפשי גבוהים. במצבי מתח, פעילות מערכת החיסון הולכת ונחלשת, הגוף חשוף יותר והשפעות והמחלות ממהרות להגיע. לצד כל אלו, כמובן שיש לקחת בחשבון גם הרגלי חיים כגון תזונה לקויה, מעובדת מדי ולא בריאה, והיעדר פעילות גופנית מספקת שתחזק את מערכת החיסון.

התהליך הטיפולי

כאשר אוריאל ניגש אל התהליך הטיפולי, הוא מתחיל קודם כל בתשאול המטופל בכדי להבין מהיכן נגרמת החולשה במערכת החיסונית ואילו חלקים צריך לחזק. הוא בודק האם השתנה לאחרונה משהו במצבו של המטופל, כגון שינוי בעבודה, בזוגיות או בחיי המשפחה, האם השתנתה התזונה באופן כלשהו והאם הוא מצוי בלחץ או מתח. בנוסף, הוא מבצע תשאול ייחודי לרפואה הסינית שבודק האם מדובר במטופל שלרוב חם לו או קר לו, ובהתאם לכך מתאים למטופל צמחים שונים המיועדים בדיוק לסימפטומים שלו. שילוב צמחי המרפא המותאמים לאדם באופן אינדיבידואלי, דיקור סיני בנקודות ספציפיות וכמובן, הקריותרפיה, נותן למערכת החיסון את החיזוק לו היא זקוקה, באופן מיידי.

 

רוצים לשמוע פרטים נוספים על רפואה סינית וקריותרפיה?

אוריאל פז

כתובת הקליניקה: השרון 30, בת גלים, חיפה

טלפון ליצירת קשר: 052-2661268

למעבר לאתר

גם מערכת החיסון צריכה עיסוי לפעמים. צילום: ניסים טוויטו

גם מערכת החיסון צריכה עיסוי לפעמים. צילום: ניסים טוויטו

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מאיר- באר שבע

    ובמה זה עוזר בשעה שמיד כשיוצאים מהקליניקה לאויר הפתוח שואפים מלוא ריאות את זוהמת הכימיקלים המכסה את העיר חיפה ומתים בטרם עת. המדינה רוצחת את תושבי חיפה . נקודה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר