Power media: שיווק דיגיטלי, קידום ובניית אתרים. התמונה באדיבות פאוור מדיה
Power media: שיווק דיגיטלי, קידום ובניית אתרים. התמונה באדיבות פאוור מדיה

Power media: שיווק דיגיטלי, קידום ובניית אתרים

איך להיערך נכון בעסק לתקופות קשות כמו בימי הקורונה ואיך להגדיל באופן קבוע את המכירות בעסק?

פורסם בתאריך: 27.5.20 16:30

הקורונה פגעה קשות בבעלי עסקים במגזרים השונים. את הנזקים הכלכליים עוד מוקדם להעריך, אך כבר ברור שהקורונה לא פגעה באופן אחיד בכל העסקים; לאורך המשבר והסגר שהוא כפה עלינו, היו עסקים שנפגעו יותר ואחרים – הצליחו למתן את ההשפעות המשמעותיות של הפסקת הפעילות במשק.

הסקרנות שיגרה אותנו לחקור מה גרם לעסקים מסוימים לשגשג, או לפחות לצוף מעל המים בתקופה זו, ואיפה כשלו העסקים שנפגעו קשות. כדי להבין את הסוגיה, שוחחנו עם שמריהו יונה, מומחה לשיווק דיגיטלי ובעליה של חברת Power media. שמריהו, שדווקא בימי הקורונה – בשעה שעסקים רבים שבתו – מצא את עצמו עובד קשה במיוחד ומסייע לבעלי עסקים לצלוח את המשבר בשלום.

על קורונה וויראליות

בשיחה עמו, מסביר שמריהו מדוע משבר הקורונה מדגים היטב את הנחיצות של נוכחות ברשת הדיגיטלית עבור עסקים מכל התחומים. לדבריו, נכון אמנם ששיטת השיווק הוויראלית הקדומה של פרסום מפה לאוזן עדיין עובדת, אך היא ודאי אינה מספקת. ולראייה, עסקים שהשכילו לייצר במדיה נוכחות ובולטות בתחומם, צלחו את ימי הקורונה בצורה טובה יותר והצליחו למזער נזקים. לעומתם, עסקים שעוד טרום המשבר לא הבינו את חשיבות הנראות ברשת, מצאו את עצמם בעת הסגר הממושך כשאין ביכולתם להמשיך ולשמור על קשר עם לקוחות, או להגיע ללקוחות חדשים. "שיווק דיגיטלי", מסביר שמריהו, "הוא לא רק קריטי והכרחי. היום, בעידן האינטרנטי, משמעו להיות קיים ולכן עבור העסק זו ההשקעה החשובה ביותר".

איך למגנט את הלקוחות שלך בעזרת קודי מעקב. התמונה באדיבות פאוור מדיה

איך למגנט את הלקוחות שלך בעזרת קודי מעקב. התמונה באדיבות פאוור מדיה

עסקים שהשקיעו במדיה זכו בגדול

בואו נשים את זה על השולחן; בתור בעלי עסקים, אנחנו תמיד רוצים יותר: יותר חשיפה, יותר מכירות, נתח שוק גדול יותר. זה כמובן לא אומר שאיננו יודעים להעריך את מה שכבר השגנו, אבל השאיפה היא, בכל עת, לכוון גבוה יותר, על אחת כמה וכמה בעתות חירום כמו שהביא עמו נגיף הקורונה.

עקרונות השיווק הדיגיטלי נסמכים על רצון טבעי זה, ומשתמשים במדיה כדי לפרסם את העסק ולזכות בחשיפה בפני קהל שבדרך אחרת היה קשה מאד להגיע אליו. השיווק הדיגיטלי עושה שימוש במבחר גדול של פלטפורמות: פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, יו טיוב ועוד. בימים רגילים פלטפורמות אלה משמשות נדבך נוסף בשיווק, אך כשהציבור היה סגור בבתים, היה זה הערוץ היחיד בו יכלו בעלי עסקים לשמור על קשר עם הלקוחות ולהמשיך במכירות.

https://www.youtube.com/watch?v=XB5TINWroKU&t=

עסק ללא פרסום זה כמו לבנות בית מלון באמצע המדבר

שיווק דיגיטלי, כשהוא מקצועי ונכון, משפר את התוצאות העסקיות ומגדיל את המכירות. בעלי עסקים רבים סבורים שבשדה הפייסבוק די בפרסום פוסטים והעלאת תמונות, ומבחינתם, ברגע שמגיעים הלייקים המיוחלים, העבודה הסתיימה.

למעשה, הפייסבוק בתור האח הצעיר והתוסס של האח הגדול, זה שיודע הכל על כל הגולשים שלו, מציע כלים המאפשרים להשיג תוצאות אפקטיביות ומרחיקות לכת, ולכן אין כל סיבה להסתפק באיסוף לייקים מזדמנים. בעידן בו כל פעילות שלנו לאורך היום, כל העדפה, עיסוק או חלום נרשמים ומנותחים על ידי אמצעי המדיה השונים, ניתן לפלח בחתך כירורגי מדויק את קהלי היעד שלנו. פילוח כזה מאפשר לנו לטרגט את הלקוחות הפוטנציאליים כך שנוכל לפרסם נכון וממוקד ולא להפנות תקציבי פרסום לאפיקים בלתי יעילים.

"צריך להבין שכל כלי השיווק הדיגיטליים משתנים תדיר, ולכן מי שרוצה להפיק מהם את המרב צריך להקדיש המון משאבי זמן ללמידה מתמדת", מסביר שמריהו. "בעל עסק שירצה להשקיע את הזמן הנדרש להכרת הכלים לעומק, יאלץ לעשות זאת על חשבון המשאבים אותם הוא אמור להפנות לטיפוח ותחזוק העסק עצמו, ולכן לא יוכל לצאת נשכר באמת מכך. מצד שני, אם הוא לא יפרסם את העסק שלו, הרי שזה כאילו הוא בנה בית מלון במדבר; הרי במצב כזה, אף אחד לא יגיע לשם במקרה, כדרך אגב", מסביר שמריהו.

Power media מאמינה שגם לפוסט המוצלח ביותר לא יהיה ערך של ממש אם הוא לא יגיע לקהל היעד, ולכן מתמקדת בזיהוי צרכי העסק והגדרת הכלים הטובים ביותר עבורו.


כל העולם האינטרנטי במה

את דרכו בעולם השיווק הדיגיטלי החל שמריהו יונה לגמרי במקרה. בעקבות פרויקט של בתו בבית הספר, החליט לבנות אתר. העבודה על האתר חשפה בפניו עולם שלם של אפשרויות שיווקיות והוא הבין כי ידע מעמיק בתחומים אלה הוא נכס עבור בעלי עסקים הזקוקים לבמה עליה יוכלו להציג את יתרונות העסק שלהם, ולעשות זאת בפני הקהל המתאים, ולא מול ציבור של אנשים מזדמנים שלא יגלו כל עניין בעסק המדובר.  כך הקים שמריהו את Power media לפני כשלוש-עשרה שנים, ומאז הוא בונה אתרים, מקדם אתרים ובונה תשתיות שיווקיות מניבות תוצאות לעסקים מכל התחומים.

מקוון בעסקים, מכוון ללקוחות

שמריהו מאמין שהשירות הטוב ביותר מושג על ידי יחס אישי, הכרה לעומק והזדהות עם מטרות הלקוחות שלו. מבחינתו, הלקוח הוא שותף עסקי ושותף לדרך, ואף חבר. השאיפה של שמריהו היא להעניק ללקוחותיו מעטפת שירותים שתהיה כוללת ותציע מענה לכלל צרכי השיווק של כל לקוח. מתוך כך, הוא מבקש לייצר פלטפורמה רחבה שתתבטא בסופו של דבר בהצלחת העסק. פלטפורמה כזו כוללת בניית האתר או דף הנחיתה, ניהול התוכן והגרפיקה, תחזוקת האתר כך שישרת את המטרות, הטמעת הקודים הנכונים לטובת מנועי החיפוש ועוד, הכל מתוך מחשבה על הגדלת הנוכחות במרחב האינטרנטי.

במציאות של תקופתנו הנוכחית, כשכולנו חיים בזום ובמרחבי הרשת האחרים, אין ספק כי היה זה מאד מרענן למצוא מי שחי את העולם האינטרנטי, מדבר את השפה השיווקית והכי חשוב – רואה את הצד האנושי באוקיינוס הדיגיטלי.

מעבר לאתר

טלפון: 050-4511-934

משרדים: מרדכי מקלף 9, חיפה, הנטקה 12/א, חיפה

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לבניית אתרים

מעבר לקידום אתרים

מעבר לשיווק דגיטלי

התמונה באדיבות פאוור מדיה

התמונה באדיבות פאוור מדיה



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר