תחנת דלק בחיפה: מחירים משתלמים בתחנת 'אדר'. צילום: Nakun, Shutterstock
תחנת דלק בחיפה: מחירים משתלמים בתחנת 'אדר'. צילום: Nakun, Shutterstock

תחנת דלק בחיפה: מחירים משתלמים בתחנת 'אדר'

מחפשים תחנת דלק שמציעה מחירים זולים וגם מחלקת לכם קפה ומאפה על כל תדלוק? הגעתם למקום הנכון – תחנת הדלק אדר

פורסם בתאריך: 1.6.20 12:20

אתם נוסעים בדרכים, מסתובבים בחיפה ולפתע מנורת הדלק שלכם נדלקת – ״זה לא יום להתחכמויות״, אתם אומרים לעצמכם, ומחליטים להיות אחראים, לסגור את הנושא כבר עכשיו ולתדלק לפני שתתחילו לנסוע על אדים. אתם פותחים את הווייז ומכוונים את הדרך לתחנת הדלק הקרובה ביותר, זאת כמובן עד שאתם נזכרים שבתחנת דלק 'אדר' שנמצאת ממש בסמוך לאיפה שאתם נמצאים, יש את מחירי הדלק הכי זולים בכל הצפון וגם מחלקים לכם קפה ומאפה או אייס קפה חינם בכל פעם שאתם מגיעים לתדלק. אתם עושים סיבוב פרסה וחוזרים על עקבותיכם. אם כבר לתדלק, אז לפחות לצאת עם קפה ומאפה או אייס קפה על הדרך, לא ככה?

למרות הטוויסט המפתיע בסוף, לא מדובר בסיפור מדע בדיוני, אלא על תחנת דלק 'אדר' הוותיקה, שעברה רק לא מזמן מהפך קוסמטי רציני וכיום מציגה לוק חדש ומלוטש שפשוט עושה חשק להיכנס לתחנה. ״השקענו הרבה מאוד כסף כדי להפוך את החוויה של העוברים ושבים לחוויה הכי נעימה שאפשר לתת״, משתף אלירן דואיב, אחד מארבעת היזמים והבעלים שמנהלים את המקום. ״תחנת דלק היא תמיד מקום שצריך לסמן עליו וי ולהמשיך הלאה, אבל כשהגענו לכאן החלטנו שאם כבר לסמן וי אז שיהיה לפחות בכיף ובחוויה נעימה. כל מי שמתדלק אצלנו מקבל קפה ומאפה או אייס קפה במהלך השבוע, וביום שישי אנחנו גם מחלקים עיתון (בתדלוק של מעל ל-30 ליטר). מעבר למבצעים ולהטבות שאנחנו נותנים לחברי מועדון הלקוחות שלנו, אנחנו גם דואגים להציע את המחירים הכי נמוכים באזור כדי לספק חווית תדלוק מסוג אחר, גם זול וגם כיף״.

תחנת הדלק אדר. צילום עצמי

תחנת הדלק אדר. צילום עצמי

גישה חדשה בעולם תחנות הדלק

״הלקוח הוא המלך״, את זה תמיד אומרים לנו בכל מקום שאליו אנחנו הולכים. יש מי שרק אומרים ויש גם מי שמבצעים, ובמקרה של היזמים שמנהלים את תחנת דלק ״אדר״ נראה גם כי הם עומדים מאחורי המשפט הזה. הגישה שאותה מוביל המקום מציבה את הלקוח במרכז העניינים כשהמטרה היא להעניק לו שירות מעולה לצד מחירים נמוכים מאוד. מה זה אומר? כשתגיעו לתחנה תראו שהמחירים במקום הם מהנמוכים ביותר שתמצאו באזור חוצות המפרץ ואולי גם בכל הארץ (מלבד אילת).

יתרה מכך, בשביל לתדלק לא תצטרכו אפילו לוותר על הקור המצנן של המזגן או לשלם דמי שירות. בתחנה ישנם מתדלקים בשירות אישי ובחינם שישמחו לפמפם לכם את הרכב בעוד כמה ליטרים של דלק ולשלוח אתכם לדרככם מבלי שתצטרכו בכלל לצאת מהרכב.

טוטאל מייקאובר

השאיפה להעניק ללקוח חוויה הוליסטית שמתחילה החל מהרגע בו הוא נכנס לתחנה ועד לרגע בו הוא יוצא ממנה, דחפה את יזמי המקום להשקיע רבות גם בעיצוב מחדש של התחנה ושל חנות הנוחות שבה. מי שיגיע למקום יופתע מהסביבה המתוחזקת והנקייה, כשבסמוך לתחנה תוכלו למצוא חומוסיה מעולה, מספר חנויות נוספות ובעתיד תוכלו למצוא במקום גם מרכז שטיפת רכבים מקצועי.

עשיתם כבר בדיקת איכות?

כמו בכל ענף גם בתחנות הדלק ישנן כאלה טובות יותר וטובות פחות, אך הדגש העיקרי שיש לקחת בחשבון בסופו של יום הוא איכות הדלק – הסיבה שלשמה התכנסנו במקום. בעוד שישנם מקומות בהם נמכר דלק שאיננו עומד בתקני הרגולציה ושעלול לעשות נזק רב למכונית, בתחנת דלק 'אדר' דואגים לעבוד אך ורק עם ספקי דלק מורשים של משרד האנרגיה וישירות מהבז"ן. הדלקים עוברים בדיקות פתע על ידי משרד האנרגיה כדי להבטיח ולהוכיח כי המקום אכן עובד על פי התקנות ומציע דלק איכותי שישמור על תקינות הרכב שלכם לעוד שנים רבות.

תחנת דלק 'אדר' היא תחנת דלק שכיף להגיע אליה בגלל המחירים הנוחים, השירותיות וקפה ומאפה או אייס קפה שיסדרו לכם את היום. אם אתם נמצאים באזור חוצות המפרץ שבחיפה ומד הדלק שלכם צועק הצילו, אתם מוזמנים לקפוץ לתחנה, לתדלק ולחזור לדרך כשאתם מרוצים ומתודלקים.

צור קשר

כתובת: משה דיין 2, חוצות המפרץ, חיפה

טלפון: 050-2219616

שעות פעילות: 24/6 – התחנה שומרת שבת

למעבר לפייסבוק

תחנת הדלק אדר. צילום עצמי

תחנת הדלק אדר. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פיְּשלר מאיר קרית ביאליק יקינטון ו

    חיפה זה לא מ3ום ולא יהיה. מקום לידעך קליש. רותם סלע.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר