הפרעות שינה: naturalliving והדרך הטבעית להתמודדות עם התופעה. התמונה באדיבות דוטרה שיווק בע"מ
הפרעות שינה: naturalliving והדרך הטבעית להתמודדות עם התופעה. התמונה באדיבות דוטרה שיווק בע"מ

הפרעות שינה: naturalliving והדרך הטבעית להתמודדות עם התופעה

לחצי היום יום ואורח החיים העמוס שלנו מעסיקים את ראשנו גם הרבה אחרי שחזרנו הביתה מהעבודה. עבור חלקנו המחשבות הטורדניות והמלחיצות מלוות אותנו אפילו למיטה וברגע שהן נכנסות אתנו לשם אנחנו יודעים שכבר אין סיכוי שנצליח לעצום עיניים, שלא לדבר על לישון. בכתבה הבאה תקבלו את הפתרון הטבעי להפרעות השינה

פורסם בתאריך: 3.6.20 16:36

הפרעות שינה יכולות להיגרם לכל אחד, בכל גיל ובכל סיטואציה, הן אמנם דבר שכיח אבל בהחלט לא דבר שכיף להתמודד איתו, ואפילו דבר שעלול להוביל לנזקים בריאותיים רציניים מעבר לפשוט להיות קצת עייפים. אחת הדרכים להתמודד עם אותן הפרעות שינה היא בעזרת שמנים ארומטיים הידועים בשלל היתרונות שהם מציעים לריפוי הגוף והנפש.

קצת על שמנים ארומטיים

שמנים ארומטיים עשויים מצמחי מרפא, פרחים, תבלינים ועצים. ניתן להשתמש בהם במספר דרכים על ידי בליעה, מריחה על הגוף, הרחה או באיוד הנעשה באמצעות מכשיר הנקרא דיפיוזר. ברגע שאנחנו מריחים את השמנים הם עוברים דרך תעלות האף עד המערכת הלימבית של המוח, שם הם עוברים תהליך כימי המשפיע על הגוף ועל הנפש. אנשים שמשתמשים בשמנים מעידים על אינספור השפעות חיוביות כמו התגברות על הפרעות שינה, התמודדות עם חרדות, הקלה בכאבי גב, רגליים, שיניים, חיזוק המערכת החיסונית ועוד.

נותנים לטבע לעשות את שלו. התמונה באדיבות דוטרה שיווק בע"מ

נותנים לטבע לעשות את שלו. התמונה באדיבות דוטרה שיווק בע"מ

שמנים ארומטיים להתמודדות עם הפרעות שינה

אחת התערובות המוכרות והמועילות ביותר שאנשים רבים משתמשים בה כדי להתמודד עם הפרעות שינה, היא תערובת serenity מבית דוטרה (doTERRA) – אחת החברות המובילות בעולם לייצור והפצה של שמנים ארומתרפיים. התערובת של serenity מכילה שמנים אתרים ברמת CPTG שיוצרים למעשה רמה אחידה של חומר פעיל בשמן ובכך הוא משפיע בצורה נכונה יותר על מערכות הגוף. התערובת עצמה מורכבת ממספר שמנים אתריים וביניהם לבנדר וקמומיל שידועים בסגולות המרגיעות שלהם, סנדלווד שמקרקע, וניל ועוד מספר מרכיבים. ערבוב המרכיבים ביחד יוצר תערובת בעלת אפקט חזק ביותר שעוזרת להרגיע את המחשבות ולמעשה מפנה לתודעה מקום לנוח ולהירגע – מספר טיפות, לפי הצורך, ובתוך כמה דקות אתם ישנים כמו תינוק מתוק.

מרכז נטורל ליבינג – naturalliving: כל השמנים במקום אחד

את השמנים האתריים של חברת דוטרה ניתן להשיג בחנות או באתר של מרכז naturalliving – מרכז העוסק בבריאות הגוף והנפש בניהולה של פנינה ארד, מאמנת לתזונה ולאורח חיים בריא, ומציע מגוון של מוצרים כשבין המבחר העצום של השמנים הארומטיים שנטורל ליבינג מציע, תוכלו למצוא אצלה גם מוצרי קוסמטיקה טיפולית, תוספי תזונה ומוצרי ספא.

נכון להיום מרכז נטורל ליבינג (naturalliving) הינו אחת החנויות הגדולות והמובילות בארץ בכל הקשור לשמנים ארומטיים, עם המבחר הגדול ביותר של שמנים שניתן למצוא בשוק.

איך לבחור את השמן המתאים לכם

אתר natural living מציג קטלוג רחב של כל השמנים שאפשר למצוא אצלו. ליד כל שמן ארומטי כתובים המרכיבים וההשפעות שלהן ניתן לצפות לאחר השימוש בו. אם אתם לא בטוחים מה השמן המתאים עבורכם פשוט עברו בין השמנים השונים ובדקו מה ההשפעה של כל אחד מהם, ייתכן שכבר בשיטוט הראשון שלכם באתר תמצאו שמנים שמתאימים לעוד בעיות פיזיות ונפשיות איתן אתם מתמודדים. אם לא הצלחתם למצוא את מה שאתם מחפשים או אם אתם פשוט מעדיפים לדבר עם מישהו שיוכל לתת לכם טיפה יותר מידע על השמנים הנכונים עבורכם, תוכלו להתקשר ל-naturalliving, להסביר מה אתם צריכים והם כבר ידאגו להכל.

הזמנתם? מזל טוב, בתוך 24-48 שעות המשלוח יגיע לביתכם ותוכלו להתחיל להשתמש בשמנים כדי לתת למחשבות מנוחה, להרגיע את הרוח והנפש, וללכת לישון ללא שום הפרעות.

עולם הארומתרפיה נמצא אתנו עוד מתקופת מצרים העתיקה וגם יישאר פה לעוד תקופה ארוכה בזכות ההשפעות והתוצאות המדהימות שהוא מייצר לטיפול בגוף ובנפש. אם התייאשתם מכדורי השינה הממכרים וכל מה שאתם רוצים הוא רק להניח את הראש ולצלול כמו פעם לעולם החלומות, תוכלו להיכנס לאתר naturalliving ולבחור שמן ארומטי שמתאים לצרכים שלכם.

 

ליצירת קשר

כתובת: המפלסים 18, פתח תקווה

טלפון: 03-9675444052-5994415 בווטסאפ.

שעות פעילות:

א-ה: 9:00 -19:00

ו: 9:00 – 13:00

למעבר לאתר

תגידו לילה טוב להפרעות השינה שלכם. התמונה באדיבות דוטרה שיווק בע"מ

תגידו לילה טוב להפרעות השינה שלכם. התמונה באדיבות דוטרה שיווק בע"מ

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר