גן פרטי בעכו: הכירו את גן חיפושית. צילום: עדי כהן גן חיפושית
גן פרטי בעכו: הכירו את גן חיפושית. צילום: עדי כהן גן חיפושית

גן פרטי בעכו: הכירו את גן חיפושית – לגדול במקום שאוהבים

הגיע הרגע לבחור את גן הילדים עבור האוצרות הקטנטנים שלכם. אתם מחפשים אחר המקום שיאפשר לילדיכם לחקור וללמוד את העולם, ובה בעת לקבל את מלא הכלים להתפתחות אישית ואיכותית בסביבה נעימה ותומכת

פורסם בתאריך: 17.6.20 18:19

בדיוק בצומת הדרכים של בחירת גן לא פחות ממושלם לילדים הייתה עדי כהן: "חיפשתי את המסגרת הטובה ביותר לילדי הבכור, מתוך הבנה כי לשנות הילדות הראשונות חשיבות מכרעת בהתפתחות הילד. חיפשתי מקום שיאפשר התנסות חושית – תנועתית נעימה ומאפשרת. אך לא פחות חשוב חיפשתי מקום שמאפשר עבודה בקבוצות קטנות ואיכותיות. כאשר לא מצאתי את המקום המדויק כפי שראיתי בדמיוני, צללתי לעולם המופלא של החינוך. אז הבנתי שזה המקום שלי לשנות ולהשפיע. לחנך את דור העתיד על ערכים של שותפות, הדדיות, קהילה וחיבור לטבע", מסבירה עדי ובקולה ניתן לשמוע את חדוות העשייה והחיבור לגיל הרך.

מאז ועד היום, כבר 12 שנים שההורים בעיר עכו מצביעים ברגליים ובוחרים בגן חיפושית. הגן הייחודי, הדוגל בגישה הקיבוצית וממוקם בשכונת אנשי הקבע בעיר, מעניק לכל ילד וילדה את הכלים לגדול להיות עצמאים, סקרנים ומאושרים. "כהורה, אני מרגיש את האינטראקציה האיכותית עם מנהלת הגן. אני יודע שאני אקבל מענה אמיתי על הנעשה בגן ומרגיש חופשי לשתף אם עבר עלינו לילה פחות מוצלח. בגן חיפושית אני יודע שהילד שלי יקבל ערכים של אהבת האדמה, אך לא פחות חשוב – אהבת האדם, שיתופיות, אחריות חברתית והדדיות", מסביר לי הורה בגן ומשתף בחיוך, "שמו של הגן הולך לפניו כגן איכותי, אני יודע שילדי גדל בסביבה טובה גם מבחינה חברתית וגם מבחינה סביבתית. הבת הגדולה שלי נמצאת כעת בחצר השנייה, כך שלכל גיל יש אזור פעילות וחצר מרווחת ונפרדת שמציעה מגוון משחקים באווירת הטבע, יש יותר טוב מזה?".

יש יותר טוב מזה? צילום: עדי כהן גן חיפושית

יש יותר טוב מזה? צילום: עדי כהן גן חיפושית

סביבה מזמינה ועשירה בכל מרחבי הגן

כשמטיילים ברחבי הגן מבינים את סוד הקסם שלו. החממה הטבעית מאפשרת לכל ילד וילדה את המרחב האישי שלו, בסביבה מוגנת ובטוחה ובעיקר – מותאמת גיל והתפתחות. ילדי התינוקייה (גילאי 4 חודשים עד שנה וארבע), זוכים לחום ואהבה מצוות המטפלות המסור. קבוצת הפעוטות (גילאי שנה וארבע עד שנתיים), זוכים לחוות את ההתנסות הראשונית שלהם בסביבה מלאת גירויים. ילדי קבוצת הבוגרים (גילאי שנתיים עד ארבע), נחשפים לתכנים ופעילויות איכותיות על פי תכנית עבודה שנתית ובהדרכת גננת מוסמכת. לכל קבוצת גיל ישנו סדר יום מותאם, כאשר גם הסביבה החינוכית שלהם מותאמת לצרכים ההתפתחותיים הייחודים לכל שכבת גיל. לכן, לכל קבוצה קיימת חצר מרווחת ואזור פעילות נפרד המאפשר התנסות חושית – תנועתית התורמת להתפתחות הרגשית, המוטורית והקונטיבית של הילדים.

מענה חינוכי הוליסטי

את הידע הרב שצברה עדי כהן הן בלימודי החינוך והן כמנחת הורים מנוסה, היא מעבירה להורי הילדים שזוכים למענה איכותי לשאלות החשובות באמת – איך עוברים את גיל שנתיים הקשה? מה עושים כשהילד נושך? איך מתמודדים עם אח קטן וחדש שנוסף למשפחה? כיצד עוברים תהליך גמילה איכותי? איך מעניקים גבולות? ועוד ועוד. "כהורים צעירים הגענו עם חששות רבים ובעיקר חוסר ידיעה, מסתבר שאת השיעורים החשובים – לא לומדים בבית הספר. לכן כה שמחנו על האפשרות לייעוץ מקצועי והדרכת הורית אצל עדי. בנוסף, הסדנאות במהלך השנה היו בדיוק מה שהיינו צריכים – טיפים, כלים ודרכי התמודדות עם אתגרי היום יום", מספרים ההורים.

אוכל מזין, חוגי העשרה איכותיים וסביבה איכותית

לצד חוגי ההעשרה – תנועה ומוזיקה, תיאטרון וחוג חיות, ילדי הגן זוכים לאוכל טרי ומזין על טהרת הבריאות. אוכל ביתי וטעים הכולל את כל אבות המזון הנחוצים להתפתחות תקינה תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים שנבחרו בקפידה. תוסיפו לכך את היתרונות בגן פרטי – סביבה אנושית איכותית, בטיחות ושקיפות, צוות שעומד בתקנים המחמירים ואפשרות לצהרון עד השעה 17:00 וקיבלתם את המקום האידיאלי עבור הגוזלים שלכם.

גן חיפושית – מקומות אחרונים לשנת 2021  צרו איתנו קשר: עדי – 052-7301797

כתובת: שביל התרשיש 36 – שכונת אנשי קבע עכו.

טווח גילאים 3 חודשים עד ארבע שנים

שעות פעילות: ימים א-ה מ-07:00 עד  16:00 אופציה ל17:00. יום ו' משעה 07:00 עד 12:00

העשרה ויצירה בגן חיפושית. צילום: עדי כהן גן חיפושית

העשרה ויצירה בגן חיפושית. צילום: עדי כהן גן חיפושית


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר