העלמת סימני מתיחה: ג'מילי לוי קוסמטיקאית מומחית על השיטה שכבשה את העולם. תמונה ממאגר Ingimageהעלמת סימני מתיחה: ג'מילי לוי קוסמטיקאית מומחית על השיטה שכבשה את העולם. תמונה ממאגר Ingimage
העלמת סימני מתיחה: ג'מילי לוי קוסמטיקאית מומחית על השיטה שכבשה את העולם. תמונה ממאגר Ingimage

העלמת סימני מתיחה: ג'מילי לוי קוסמטיקאית מומחית על השיטה שכבשה את העולם

האם הפתרון המושלם להעלמת סימני מתיחה שמטרידים נשים רבות נמצא ממש מתחת לאף? מסתבר שכן ושהוא גם לא כל כך מסובך. ג'מילי לוי, קוסמטיקאית מומחית המטפלת בהסוואה קוסמטית לטשטוש סימני מתיחה בשיטה ברזילאית, מסבירה איך בעזרת מחט קטנה וטיפולים בודדים תוכלו לשפר את איכות חייכן בגדול

פורסם בתאריך: 9.7.20 17:58

נשים רבות סובלות מסימני מתיחה שלא אחת פוגעים במראה האסתטי של הגוף, בדימוי ובביטחון העצמי. אותן 'תולעים לבנות קטנות' שמתפרשות במקומות שונים בגוף מגבילות אותנו מבחינת הלבוש, גורמות לנו לחוסר נוחות בים ובבריכה ומטרידות אותנו בכל פעם שאנחנו עומדות מול המראה. קשה להתעלם מזה וכלל לא פשוט לחיות עם זה, אבל מתברר שזו כבר לא גזירת גורל.

שיטה חדשנית שנלקחה מעולם הקעקועים מבטיחה תוצאות מהירות בעזרת תהליך פשוט שקשה להבין איך לא חשבו עליו קודם. ג'מילי לוי, קוסמטיקאית המתמחה בהסוואה קוסמטית לטשטוש סימני מתיחה בשיטה ברזילאית, מזמינה אתכן להפסיק לסבול או להתבייש. בעזרת הסוואת סימני מתיחה האולטימטיבית שבה היא מטפלת תוכלו להרגיש חופשיות ומאושרות.

"סימני מתיחה אצל נשים נוצרים בעיקר לאחר לידה, ירידה ועלייה במשקל או פשוט בגלל השינויים ההורמונליים שהגוף עובר עם הזמן והגיל", אומרת ג'מילי. "זה משפיע על הביטחון העצמי שלנו, גורם לנו לאי נוחות ומביך אותנו. עד עכשיו היו משחות שניסו לטשטש את סימני המתיחה, תכניות אימונים שיחזקו את האזורים הרופפים והבעייתיים, אבל זה לא באמת היה יעיל או החזיק לאורך זמן. המשכנו להיות מתוסכלות כשראינו שלא משנה מה נעשה הבעיה לא נעלמה לחלוטין. השיטה החדשה שבה התמחיתי ואותה הבאתי לארץ עוזרת לפתור את בעיית סימני המתיחה במהירות, בקלות ולאורך זמן".

ג'מילי, קוסמטיקאית מומחית העוסקת גם בטיפולי פדיקור-מניקור וטיפולי פנים, טסה לפני כשנה לברצלונה כדי ללמוד את השיטה החדשה ולהביא אותה לארץ. היא עקבה במשך שנים אחרי ממציא השיטה וחיכתה שהיא תתפוס תאוצה על מנת ללמוד אותה אצל המומחיות שהדריכו והפיצו אותה בכל רחבי העולם.

בבסיס השיטה עומד הרעיון להסתרת סימני מתיחה באמצעות קעקועים. ממציא השיטה, רודולפו טורס, מקעקע ברזילאי, הבחין כי נעשה יותר ויותר שימוש באיפור קבוע על מנת לחפות על קרחות ואפילו להסתיר צלקות שנוצרו בעקבות ניתוחים. אז עלה במוחו רעיון של אפשרות להסתרת סימני מתיחה בדומה ליצירת איפור קבוע. לא מדובר בקעקועים רגילים, אלא בדיו שמותאם לצבע הגוף ומשתלב בטבעיות בעור, כך שכל אישה בעלת כל גוון עור, תוכל להעלים את אותם סימני מתיחה וליצור מראה גוף חלק.

לפני ואחרי הטיפול. צילום פרטי: ג'ימלי לוי

לפני ואחרי הטיפול. צילום פרטי: ג'ימלי לוי

"אני בעצם מאפרת את הגוף", מסבירה ג'מילי. "אני משתמשת ב-4 צבעי פיגמנטים שאני מערבבת ביניהם עד שאני מוצאת את הגוון שהכי מתאים לצבע העור של הפציינטית. לכל אישה יש את הגוון האישי והספציפי שלה, אבל יכולת ערבוב הפיגמנטים מאפשרת לי למצוא לכל אחת את הצבע המתאים שישתלב בהתאם לגוון העור. כך סימני המתיחה הופכים לחלק טבעי מהגוף, בלתי נראים לעין כאילו הם מעולם לא היו".

לדבריה של ג'מילי, הטכניקה למעשה ממלאת את סימני המתיחה הבהירים ב-2-3 טונים מגוון העור הרגיל עם דיו קעקוע בגוון שתואם לצבע העור. להבדיל ממיקרופגמנטציה, שזו ורסיה של קעקוע זמני, כאן מדובר בעצם בסוג של קעקוע לכל דבר. "מיקרופגמנטציה אינה מיועדת להסוואה של סימני מתיחה מכיוון שהתוצאות אינן קבועות והפיגמנט נטמע רק בשכבה הראשונה של העור (האפידרמיס). בשכבה זו יש כל הזמן חידוש של תאים, כך שהתוצאות נעלמות תוך זמן קצר יחסית. אולם, הטכניקה להסוואת סימני מתיחה שבה אני משתמשת היא קבועה מכיוון שהפיגמנטים מוחדרים לשכבה השנייה של העור (הדרמיס) שם אין חידוש של תאים, לכן הצבע לא נמחק והתוצאות הן לכל החיים. אני משתמשת גם בפיגמנטים מיוחדים ובציוד שונה מזה של מיקרופיגמנטציה".

הציוד עליו מדברת ג'ימלי דומה מאוד לציוד שבו משתמשים המקעקעים. מחט חד פעמית שמחדירה את הפיגמנטים בפולסים אל תוך העור. עם סיום הטיפול מורחים קרם לשימור קעקועים על האזור הרגיש וממשיכים לטפל באזור בדיוק כמו קעקוע רגיל. התהליך לוקח בין 1-3 טיפולים כשכל פעם היא בין 2-3 שעות. מדובר בשיטה ללא כאבים וללא צלקות המאפשרת חזרה לשגרה כבר באותו היום. כבר עם תום הטיפול הראשון ניתן לראות תוצאות מופלאות.

לפני ואחרי הטיפול. צילום פרטי: ג'ימלי לוי

לפני ואחרי הטיפול. צילום פרטי: ג'ימלי לוי

"תהליך ההחלמה אורך בין 60-90 ימים, תלוי בסוג העור, אשר במהלכם ישנן תופעות לוואי מינימאליות המאפיינות את תופעות הלוואי של הקעקועים", אומרת ג'ימלי. "אזור הטיפול נפוח מעט וישנה אדמומיות קלה, שאחרי כמה שעות עוברים. המקום נותר רגיש ליום-יומיים כך שמומלץ ללבוש בגדים קלים שימנעו חיכוך עם העור. כמו כן, אסור ללכת לבריכה, לים או להיכנס לג'קוזי על מנת שלא לחבל בהטמעת הצבע בתוך העור. תוך כמה ימים עד שבועות הצבע שהחדרנו מתחיל להתבהר ולתפוס את גוון העור עד שהוא הופך לחלק בלתי נפרד ממנו".

השיטה מתאימה לנשים וגם לגברים מגיל 18 ומעלה ועובדת על אזורים כגון בטן, ידיים, ירכיים, רגל אחורית, חזה, גב או כל אזור בגוף שבו מופיעים סימני המתיחה. על מנת להיות בטוחות שאכן מדובר באזור הניתן לטיפול ובסימני מתיחה, ממליצה ג'מילי לצלם את האזור או להגיע אליה לאבחון כדי שתוכל לתת את דעתה המקצועית. השיטה עובדת על כל גוון עור, כהה או בהיר, אך לדבריה של ג'ימלי מומלץ להגיע ולבצע את הטיפול כשהעור חף משיזוף כך שהיא תוכל לראות את גוון העור הטבעי ולהתאים לו את צבע העור הנכון. חשוב לציין כי השיטה מתאימה פחות לחולי סוכרת ולמי שעדיין מתנדנד עם המשקל. והדבר שחשוב לא פחות לפני תחילת הטיפול הוא להיות בטוחה ושלמה עם התהליך היות ומדובר בתוצאות לכל החיים.

במטרה להפיץ את הבשורה מעבירה ג'ימלי קורסי VIP לקוסמטיקאיות ולמעוניינות בהסבה מקצועית. הקורס נמשך כיומיים, במשך 20 שעות וכבר במהלכו ניתן לעשות סטאז' על מודליסטיות המגיעות במיוחד. אחרי הכל מדובר בשיטה שלא כל אחד יכול או רשאי לבצע אותה, שכן היא דורשת טכניקה מקצועית וניסיון רב.

ג'ימלי עובדת עם פיגמנטים ברזילאים מיוחדים לסימני מתיחה, מציעה טכניקה מקורית עם תוצאות קבועות ומוכחות, עומדת בכל תקנות הבטיחות הרפואיות הנדרשות ובעלת המיומנות הנדרשת. "מדובר בתהליך שאי אפשר לעשות אותו אצל כל מקעקע או קוסמטיקאית", היא מדגישה. "ישנם מקומות שמבצעים את השיטה הזו, אך מבלי שיש להם את הידע הנדרש, או כאלה המשתמשים בחומרים ופיגמנטים שלא מתאימים לגופה של הפציינטית, מה שעלול בסופו של דבר לגרום לנזק בלתי הפיך. על מנת שתדעו שאתן בידיים הטובות ביותר מומלץ לראות תמונות של לקוחות, לדבר איתן ולבקש המלצות. וכן ללכת לקוסמטיקאית שעובדת בשיטה זו כבר תקופה ארוכה ויש לה את הניסיון והידע המקצועי הנדרשים".

כתובת הקליניקה: אנטוורפן 56, מרכז מסחרי דניה ב' (קומה 2) חיפה

לקביעת פגישת ייעוץ בחינם ניתן ליצור קשר

טלפון: 058-4660999

לדף האינסטגרם

לאתר

לפני ואחרי הטיפול. צילום פרטי: ג'ימלי לוי

צילום פרטי: ג'ימלי לוי


כתבה שיווקית


 


האמור בכתבה אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מוסמך בתחום


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מטפלת תותחית!! כל כך שמחה שהביאה את השיטה הזאת לארץ! זה באמת עובד והיא נותנת יחס אישי וחם! טיפול 4 כבר שאני מגיעה במיוחד מירושלים.
    ממליצה בחום!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר