תזונאי ספורט: הכירו את אלעד שביט מהמרכז לתזונה, כושר ורגש. צילום: יהלי אלון
תזונאי ספורט: הכירו את אלעד שביט מהמרכז לתזונה, כושר ורגש. צילום: יהלי אלון

תזונאי ספורט: הכירו את אלעד שביט מהמרכז לתזונה, כושר ורגש

כולנו יודעים שהדרך למשקל רצוי והחיטוב המיוחל עוברת דרך תזונה נכונה המשולבת בפעילות גופנית מותאמת. במרכז לתזונה, כושר ורגש הצוות בונה תוכנית מפורטת, מדויקת ומותאמת אישית כדי להגיע לתוצאות אופטימליות. בואו לראות איך זה עובד

פורסם בתאריך: 28.7.20 15:02

בכניסה לאתר האינטרנט של מרכז "אלעד שביט", מרכז לתזונה, כושר ורגש, ימצאו המבקרים את משפט ההשראה הבא: "שינוי גדול מתחיל בצעד אחד קטן". קל לראות במהירות כי אלעד שביט, מנהל המרכז, וכי כל הצוות העובדים לצידו, לא רק מבינים מהם הצעדים הנכונים בדרך לתזונה נכונה ומשקל בריא, אלא גם מסייעים למטופלים שלהם לבצע את אותם צעדים קטנים על בסיס יומיומי בדרך אל השינוי הגדול והמיוחל.

את המרכז הקים אלעד, תזונאי קליני בהכשרתו המתמחה בתזונת ספורטאים, ירידה במשקל ושינוי הרכב גוף, לפני מספר שנים כאשר חיפש את הבית הנכון עבורו לפתח את ה-"אני מאמין" שלו ולסייע לכמה שיותר אנשים. אלעד התחיל את דרכו כמאמן כושר ואף מנהל חדר כושר, עד שהחליט ללמוד תזונה במכללת תל-חי.

הגעתם למקום הנכון. צילום: יהלי אלון

הגעתם למקום הנכון. צילום: יהלי אלון

לאחר הלימודים, עבר אלעד קורס של תזונת ספורט, ביצע את ההתמחות שלו לאחר הלימודים, ואז התקבל לעבודה כעצמאי במרכז לרפואת ספורט של מכבי חיפה בכדורגל, שם נחשף לעומקו של עולם תזונת הספורט. "אמנם היה סביבי צוות מקצועי של רופאים", מספר אלעד, "אבל את הרוב למדתי לבד דרך ניסיון, דרך שעות העבודה, דרך לימוד וקריאה עצמאיים שביצעתי, ולאט לאט הגיעו עוד ועוד לקוחות".  כיום אלעד הוא בעל תואר שני בחינוך גופני, והוא אף מרצה בשלוחה הצפונית של המכללה האקדמית וינגייט בקורס "תזונת ספורט למאמנים".

המטופלים המגיעים למרכז

במרכז מתמקדים אלעד והצוות, הכולל גם את יעל, אשתו של אלעד, דוקטורנטית לפסיכולוגיה המנהלת את המרכז, בשלוש קבוצות עיקריות של מטופלים. הקבוצה הראשונה היא קבוצת הספורטאים,  וביניהם שחקני כדורגל רבים מליגת העל, אצנים, רוכבי אופניים ואנשי ברזל, איתם עובד אלעד באופן צמוד בכדי לספק להם את הנחיות התזונה המותאמות אישית לסוג הפעילות שהם מבצעים, הכנות מיוחדות לקראת תחרויות או עונה חדשה, ותמיכה בפעילות השוטפת לאורך העונה, תוך כדי שיפור מתמיד של הרכב הגוף.

בקבוצה זו אלעד מתמחה, התמחות אשר נבנתה לאחר שנים בהן ליווה שחקני עילית כדוגמת  קבוצת מכבי חיפה בכדורסל, וכיום הוא מלווה גם חלק משחקני קבוצת הכדורגל "בני סכנין". קבוצת הספורטאים כוללת גם לא מעט ילדים ובני נוער שעוסקים בספורט ובאתלטיקה וזקוקים להתייחסות מיוחדת לצרכים שלהם כילדים ונערים ספורטאים. הקבוצה השנייה היא המטופלים המגיעים עם משקל עודף ומעוניינים לשנות את אורח חיים והקבוצה השלישית היא האנשים המעוניינים בהיבט האסתטי – חיטוב ועיצוב הגוף באמצעות תזונה נכונה ואימונים.

התהליך במרכז

התהליך במרכז לרוב יתחיל בפגישה ראשונה עם המטופל הכוללת בדיקות הרכב גוף וחילוף חומרים, בדיקת בדיקות דם עדכניות ואיתור בעיות ובניית התוכנית התזונתית. בהתאם לצרכי האדם, יחליט הצוות אם לעבוד באחת מכמה שיטות – תפריט מסודר, שינוי הרגלי אכילה, עבודה עם יומני אכילה ועוד. לצד הפן התזונתי, ישנם מטופלים שזקוקים לבניית תוכנית אימונים הדרגתית אשר נבנית על ידי מאמן כושר מוסמך, ומשתנה לפי הצורך בהתאם לקצב ההתקדמות של המטופל.

ההגעה עליכם, כל השאר עלינו. צילום: יהלי אלון

ההגעה עליכם, כל השאר עלינו. צילום: יהלי אלון

הכלים הנכונים להצלחה

במהלך התהליך יקבלו המטופלים את כל הכלים הנחוצים להצלחה – תפריטים מותאמים אישית, בדיקות מקיפות של הרכב גוף ובדיקות מטבוליות המתבצעות על ידי הציוד המקצועי ביותר, לכל אורך הדרך, ובנוסף, מתחם אימונים אישי בו יוכלו המטופלים לשלב אימון גופני המועבר על ידי מאמני כושר מוסמכים כדי לחזק ולהעצים את התהליך התזונתי.

יחד עם זאת, למרות הקסם הרב במרכז עצמו, מבין אלעד כי התקופה הנוכחית מציבה מגבלות מסוימות ולכן החל להציע תהליכים טיפוליים המתבצעים בזום, מה שמאפשר למטופלים מכל רחבי הארץ לזכות בתהליך המיוחל בלי שיצטרכו לצאת מהבית או לנסוע רחוק.

מקצועיות לצד שירות מסור

אחד הדברים העיקריים המייחדים את המרכז, מעבר לצוות המוסמך והמקצועי, זה היחס האישי והחם שניתן לכל מטופל ומטופל. בין אם מדובר בבניית תפריט או תוכנית אכילה אישית, הנבנית מאפס באופן אינדיבידואלי לכל אחד, התאמת תוכנית האימונים, בדיקות מקיפות קבועות לאורך התהליך כדי למדוד את ההתקדמות וההצלחה, וכמובן, התמיכה והיחס האישי שמקבל כל מטופל ומטופל מידי הצוות.

הקשר בין המטפל למטופל הוא קבוע ומתמשך, ומתבצע עבור כל אחד באופן שנוח לו. רבים מהמטופלים עושים שימוש באפליקציה ייעודית שבנה צוות המרכז במיוחד עבור המטופלים ונועדה לאפשר להם תמיכה מצד אחד וכלים לעצמאות מצד אחר. בנוסף, כל חברי המרכז שותפים בקבוצת פייסבוק סגורה שמיועדת למטופלים בלבד, בה מוחלף מידע, מתכונים, טיפים והכוונות נוספות לשיפור המוטיבציה וכוח הרצון שניתנים באופן קבוע על ידי הצוות.

הצוות שתמיד ייקח אתכם קדימה אל עבר התוצאות. צילום: יהלי אלון

הצוות שתמיד ייקח אתכם קדימה אל עבר התוצאות. צילום: יהלי אלון

אלעד ושאר הצוות זמינים ומשיבים באופן יומיומי לשאלות העולות באפליקציה, בקבוצת הפייסבוק או בהתכתבויות אישיות. העבודה המקצועית, המדויקת והמדעית, לצד היחס החם והאישי, הם ללא ספק סוד ההצלחה הגדול של המרכז ושל הצלחות המטופלים הרבות. "אנחנו לא עושים קסמים", אומר אלעד בחיוך. "אנחנו פשוט יודעים שעל ידי איתור הצרכים האישיים של כל אדם ואדם ומענה על הצרכים הללו, אנחנו מגיעים לתוצאות, וכאלה שנשמרות לאורך זמן רב".

 

אלעד שביט – מרכז תזונה, כושר ורגש

כתובת: מלון גארדן הוטל, מרכז הקונגרסים קדושי יאסי 2, חיפה

טלפון: 054-5216626

מייל: [email protected]

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי זגול

    אלעד שביט מקצוען ומהימן
    יגרום לכם לקבל נתונים אמיתיים בזמן אמת ללא כחל וסרק ובדיוק לםי תכנון להגיע ליעד הנדרש
    כיף לעבוד איתו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר