אינפיניטי פורצלן למטבח בחיפה: הרבה יותר מאבן יפה. תמונות באדיבות אינפיניטי איטליה
אינפיניטי פורצלן למטבח בחיפה: הרבה יותר מאבן יפה. תמונות באדיבות אינפיניטי איטליה

אינפיניטי פורצלן למטבח בחיפה: הרבה יותר מאבן יפה

מזל טוב, אתם נמצאים בשלב המרגש בחיים בו אתם צריכים להחליט איך יראה הבית שלכם ואיתו גם העתיד שלכם. האפשרויות רבות וכל רעיון ופריט עיצובי יהיה אמון על יצירת אווירה ייחודית ומרגשת בביתכם. כבר חשבתם על אינפיניטי פורצלן למטבח? זה בדיוק הזמן

פורסם בתאריך: 29.7.20 16:53

המטבח שלכם, כמו מטבחים רבים, הולך להיות גולת הכותרת. מדובר באחד החדרים בו תשהו הכי הרבה זמן, בין אם בבישולים, בארוחות משפחתיות או סתם בנשנושים ליליים כשאף אחד לא מסתכל. אם אתם כמו רוב האנשים, הפנטזיה שלכם במטבח מתחילה עם לוח שיש בהיר ומיוחד שיעניק למטבח שלכם מראה יוקרתי שלא נופל בסגנון שלו אפילו מבתי הטייקונים שיושבים בכיסאות הגבוהים. אבל רגע, האם שיש הוא בכלל מה שאתם צריכים?

שיש הוא בהחלט האבן הנכספת שרבים מהישראלים מייחלים לראות במטבח, אבל למרות שמדובר באבן יפה שמשתלבת בצורה מושלמת עם נוף הבית, מדובר גם באבן שלה בעיות רבות. הגדולה והחמורה שבהן נוגעת לעובדה שאבני שיש ידועות ברגישות שלהם לצריבות ולספוח כתמים. אמנם זה לא נשמע כל כך נורא בהתחלה, עד שאנחנו נזכרים שהמטבח הוא ה-מקום שבו אנחנו משתמשים בהכי הרבה חומרים שונים כמו שמנים למיניהם, תבלינים עזי צבע, תרכיזי חומץ או אפילו לימון בודד שביכולתו לעשות כתם בשנייה אחת. תוסיפו לזה את המחיר הגבוה, וברור שיש צורך לחפש אחר תחליף הולם יותר.

הרגישות של השיש לחומרים, כמו גם המחיר הגבוה שלו, שלחה אנשים לחפש אחר חומר אחר אותו יוכלו לשלב במטבח. תחילה היה נראה שאבן הגרניט היא מועמדת טובה מספיק לקחת את כס המלכות, אך אז התברר שבגלל הצבעים הכהים שלה אנשים רבים מעדיפים דווקא שלא להשתמש בה. לאחר מכן הגיעו משטחי הקוורץ הסינטטיים בצבעים אחידים, שלא היו עמידים לחום וחלקם אף לא לכתמים, ולבסוף הגיעה הגרניט הפורצלן – אבן סינטטית שנהנתה גם מהגוונים הבהירים של השיש וגם מהעמידות לכתמים וצריבות של הגרניט, אך עד מהרה התגלה כי מדובר באבן שעשויה ברובה זכוכית, שאמנם נראתה טוב והציגה עמידות לכתמים, אך נשברה מכל מכה קטנה.

אינפיניטי פורצלן: הטוב מכל העולמות

כאילו ירדה מהשמיים, הגיעה אלינו לא מזמן אבן מסוג חדש – אינפיניטי פורצלן. האבן שאותה פיתחה חברת אינפיניטי, הגיעה כמענה מושלם לשיש ותחליפיו. מדובר באבן עמידה ביותר שמגיעה עם 10 שנות אחריות. היא אינה סופחת כתמים וצריבות, לא נשברת בקלות, ניתנת להשגה כמעט בכל צבע אפשרי, מאפשרת הכשרה מהירה ללא חשש משפיכת מים רותחים, אקונומיקה או חומצת מלח ישירות על המשטח, עמידה בחום ובפני קרני u.v (ולכן לא מאבדת מצבעה), וגולת הכותרת – היא עולה פחות מרוב החלופות האחרות שלא מצדיקות אפילו את ההשקעה הכספית בהן.

האבן שכבר הספיקה להתפשט לאלפי בתים בישראל, הפכה לבחירה מספר אחת ברוב הבתים בישראל, תודות למענה המושלם שהיא מספקת גם מבחינת נראות, גם מבחינת פונקציונליות. היא מגיעה בגדלים ענקיים של 3.20 על 1.60, ובעובי של 6 מילימטר, המתאים לחיפויי קירות וריצופים, ועוביים של 12 ו-20 מילימטר שמשתלבים מושלם בכל מטבח ומעניקים לו מראה אלגנטי ונוצץ.

האבן מתאימה את עצמה אליכם

האינפיניטי פורצלן מגיעה במספר דוגמאות הנעות ממשטחים חלקים בעלי צבע אחיד ועד משטחים בעלי גוון הומוגני המציגים עיטורים מרשימים של עורקים וגידים הנעים לאורך המשטח. ניתן למצוא אותם בצבעים בהירים כדוגמת לבן, בז', אפור בהיר וכו', המדמים בצורה מושלמת שיש טבעי, או בצבעים כהים יותר. כמו כן האינפיניטי פורצלן מגיעה בגימורים של מאט, סטן משי ומבריק.

האבן עצמה מורכבת מ-100% חומרים טבעיים, דבר המעניק תחושה אמיתית ורכה המשתלבת בצורה מושלמת בכל מטבח. מכיוון שמדובר ב״הדפסים״ המוטבעים על האבן ניתן להשתמש בה ולרצף אותה כך שהיא לא תשבור צורה. בעזרת האינפיניטי פורצלן, ניתן להעתיק את הלוחות המתמשכים שקיימים באבן השיש ולהבטיח כי הגידים של האבן יעברו מלוח אחד לשני באופן מושלם, מה שעוזר ליצור משטח אחיד וזורם.

איפה תמצאו את האינפיניטי פורצלן?

למזלכם לא תצטרכו ללכת לחצוב אותה בטבע, ותוכלו למצוא אותה בכל אחת מן החנויות שעובדות עם ״שיש אליהו חסון״, היבואנית הבלעדית של האבן בישראל. כל שתצטרכו לעשות הוא להתקשר לחברה או להיכנס לאתר האינטרנט ולחפש את המשווקים המורשים על ידי אינפיניטי פורצלן בישראל, שקרובים למקום מגוריכם.

אם אתם מרגישים שהגיע הזמן להתחדש במטבח חדש ומפואר, או אם אתם בשלבי תכנון הבית עם מעצבת הפנים ושוקלים איך להפוך את המטבח שלכם ל״ואוו״, תוכלו להשתמש באינפיניטי פורצלן שתהפוך את המטבח שלכם לתצוגת אומנות מודרנית שתגרום לכם לבלות שעות במטבח.

 

שיש אליהו חסון

כתובת: אימבר 10, פתח תקוה

טלפון: 074-7691584

מעבר לאינסטגרם

מעבר לפייסבוק

מעבר לאתר

אינפיניטי פורצלן. ה-גם יפה וגם אופה של האבנים למטבח. תמונה באדיבות אינפיניטי איטליה

אינפיניטי פורצלן. ה-גם יפה וגם אופה של האבנים למטבח. תמונה באדיבות אינפיניטי איטליה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר