Bon Pet: חנות הדגל למגדלי חיות המחמד. צילום: באדיבות החנות
Bon Pet: חנות הדגל למגדלי חיות המחמד. צילום: באדיבות החנות

Bon Pet: חנות הדגל למגדלי חיות המחמד

מחפשים מזון איכותי לכלבים ולחתולים? Bon Pet היא חנות המתמחה במזונות לחברינו ההולכים על 4, שם תמצאו מזונות איכותיים מכל הסוגים, שירות נהדר ומחירים ללא תחרות

פורסם בתאריך: 9.8.20 12:24

לחיות המחמד שלנו מגיע הטוב ביותר, ובתור הבעלים שלהן זה תפקידנו לוודא שהן מקבלות אותו; בין אם מדובר במזון איכותי, בצעצועים ובמיטה רכה לישון בה. חנות בוטיק חדשה לבעלי חיים, שהוקמה לא מזמן בדליית אל כרמל, באה לחולל מהפך בכל מה שהכרנו עד כה ולהציע חוויית שירות יוצאת דופן, מוצרי פרמיום איכותיים ביותר, מחירים נוחים ומבחר עצום של מוצרים לכלבים, לחתולים, ואפילו לציפורים ולדגים.

Bon Pet הינה חנות קטנה ומגניבה, שהפכה בתוך תקופה קצרה לאבן שואבת עבור כל אוהבי החיות באשר הם. החנות, שהוקמה לפני מספר חודשים על ידי ויסאם חלבי, חובב חיות בעצמו, מתמחה בהתאמת מזונות לזני כלבים וחתולים, ובין השאר מציעה את כל יתר המוצרים הנלווים שצריך בבית כל מגדל.

״בעבר היו נותנים לכלבים סוג מזון אחד. עם הזמן ההבנה שזנים וכלבים שונים זקוקים לסוגי מזון שונים עלתה למודעות. בדיוק כמו שבשנים האחרונות אנחנו רואים שינוי בתפריט המסעדות, שמציעות מנות ללא גלוטן, לקטוז, אגוזים, בשר ועוד, כך אנחנו רואים את השינוי גם במזונות של הכלבים״, משתף ויסאם.

תשקיעו יותר במזון תחסכו יותר כסף. Bone Pet, צילום: באדיבות החנות

תשקיעו יותר במזון תחסכו יותר כסף. Bone Pet, צילום: באדיבות החנות

״גם לכלבים יש אלרגיות ורגישויות, וישנם זנים שמתמודדים עם מזון בצורה שונה. בשנים האחרונות נכנסו לשוק המזון לכלבים שחקניות חדשות ששינו את חוקי המשחק והחלו לייצר מזונות שמותאמים בצורה נכונה יותר לכל כלב. לא מדובר ב'לפנק את הכלב', אלא בעניין בריאותי וממשי שיכול לתרום משמעותית לבריאותו ולאורך חייו״.

קצת על מזונות

כיום ניתן למצוא שלושה סוגי מזון עיקריים עבור כלבים (וגם עבור חתולים, עם התאמות ספציפיות): מזון פרמיום, סופר פרמיום ואולטרה פרמיום – כל סוג מזון והאיכויות שלו.

מזון הפרמיום הוא הרמה הבסיסית. בדרך כלל מדובר במזון על בסיס עוף, כבש, אורז ודגנים נוספים, והוא מתאים לחלק מסוגי זני הכלבים אך מכיל כמות קטנה יחסית של בשר. סופר פרמיום נחשב כבר למזון איכותי יותר, הוא מיוצר בטכנולוגיות מתקדמות ומתאים לכלבים עם אלרגיות ורגישות בקיבה, מכיוון שהוא מתעכל הרבה יותר טוב. אולטרה פרמיום הוא כבר מזון ברמה משלו, והמילה האחרונה בתחום המזונות לכלבים. מדובר במזון כלבים עשיר בחלבונים ובערכים תזונתיים שמוכן מאחוז בשר גבוה ביותר הכולל 70 אחוזים בשר, וללא דגנים.

אחד ממזונות האולטרה פרמיום האיכותיים ביותר שנמצאים כיום בשוק, ושאותו תוכלו למצוא ב-Bon Pet, הוא Petkind, שנחשב למוצר מהפכני בתחום המזון לכלבים וחתולים. הוא מיוצר בקנדה, ללא דגנים, ללא חומרים משמרים וללא מרכיבים כמו תפוח אדמה או ביצים, ומורכב מ-60 עד 70 אחוזים בשר. הוא מתאים לכל שלבי החיים של החיה והוא עשוי מקירשה, שהיא הקיבה של הפרה ושל הכבש, שמכילה את כל החומצות והחלבונים שהכלבים שלנו צריכים ומחזקת את המערכת החיסונית.

המחירים בין סוגי המזון משתנים בהתאם לרמה שלו, אך חשוב לזכור דבר אחד חשוב: כלבים עלולים לסבול ממגוון רחב של בעיות, חלקן תוצאה ישירה של המזון שהם אוכלים. אי התאמת המזון לצרכי הכלב עלולה לגרום לבעיות רפואיות, וכנגזרת מכך תדרוש מכם להשקיע בביקורים חוזרים ונשנים אצל הווטרינר – וכמו שכולנו יודעים, וטרינר הוא לא דבר זול (בלשון המעטה). לכן, ככל שתשקיעו במזון יותר איכותי, תבלו פחות אצל הווטרינר, ותחסכו יותר כסף.

מזון זה לא הכל בחיים

לצד מזון לכלבים, חתולים, ציפורים ודגים, ניתן למצוא במקום גם מגוון מוצרי טיפוח, צעצועים לחיות מחמד, מלונות ומיטות ואת כל המוצרים המשלימים שתצטרכו עבור חיות המחמד שלכם.

החנות עושה משלוחים בחיפה ובקריות, ומגיעה חינם לכל הארץ בקנייה של מעל 200 שקלים, ועד 4 ימי עסקים (כשלפעמים מגיע המשלוח עוד באותו היום). מי שיזמין שק מזון יקבל לצידו גם מתנה קטנה ומדליקה. במידה וקניתם שק מזון וזה לא התאים לחיית המחמד יש אחריות וניתן להחזיר או להחליף את השק.

את מבחר המוצרים השלם תוכלו למצוא באתר העסק, כשמי שיכניס את הקוד ״BONPET״ יזכה בהנחה של 20 שקלים בקנייה של מעל 220 שקלים (רק אל תספרו לאף אחד שגילינו לכם).

יש לכם כלב או חתול חמוד ואתם רוצים לשמור עליו בריא ואנרגטי? תוכלו להתקשר עוד היום ולהתייעץ עם ויסאם על סוג המזון שהכי יתאים לחיית המחמד שלכם, או שתוכלו פשוט להיכנס לאתר, לבחור מוצר, להזמין ולחכות לשליח שידפוק בדלת עם ארוחה חלומית לכלב המתוק שלכם.

 

Bon Pet

כתובת: מרכז מסחרי דליית אל כרמל

טלפון: 058-7997720

שעות פעילות:

כל ימות השבוע: 20:00-10:00

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

לוגו באדיבות הלקוח

לוגו באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר