"גבעת זמר": השכונה החדשה של הכרמל יוצאת לדרך. הדמיה: lumo
"גבעת זמר": השכונה החדשה של הכרמל יוצאת לדרך. הדמיה: lumo

"גבעת זמר": השכונה החדשה של הכרמל יוצאת לדרך

משפרי דיור? יש לכם הזדמנות להגשמת החלום לדירה חדשה בשכונה החדשה בכרמל. במבצע ההשקה של חברת גילעם תוכלו לרכוש דירה היום ולשלם רק במועד הכניסה

פורסם בתאריך: 10.8.20 16:27

אחרי שני עשורים שבמהלכם לא קמה שכונה חדשה בחיפה, סוף-סוף זה קורה. שכונת "גבעת זמר" הנבנית על הכרמל תוכננה על-פי הסטנדרטים המודרניים ביותר, שלוקחים בחשבון את הנוף, תצורת השטח הייחודית לאזור וכל הנוחות והיוקרה שמאפיינים את המאה ה- 21. החל מתשתיות מפותחות, כבישים רחבים ונגישים, שטחי ציבור מוריקים וכמובן מוסדות חינוך, בתי כנסת ומבני ציבור.

"גבעת זמר" נושקת לשכונת רמת אלמוגי ממערב ורמות ספיר מצפון, והיא ממוקמת במרחק דקות ספורות ממרכז חורב, וממרכז נווה שאנן ורמת חן. הציביון שנקבע לשכונה הוא של בניינים עד 6-5 קומות בלבד, מה שמוסיף לה נופך יוקרתי ולא פחות חשוב מכך – בנייה שתשתלב עם הנוף הייחודי של הכרמל ותהיה חלק ממנו.

אחד הפרויקטים המרתקים הנבנה ב"גבעת זמר" הוא ללא ספק פרויקט "דו.רה.מי". מדובר על מדורגי בוטיק אותם בונה חברת גילעם הוותיקה, ושיווקו החל בימים אלה ממש. הפרויקט כולל שלושה בנייני בוטיק בני חמש קומות כל אחד ובהם 10-9 דירות בלבד בבניין, כאשר לרובן יוקצו שתי חניות לרכבים. לכל הדירות מרפסות גדולות, ולרובן נוף מרהיב.

כל הדירות נבנות בסטנדרט בנייה ומפרט טכני מהגבוהים שיש הכוללים, בין היתר, לובי מרווח בכניסה לבניין, מיזוג אוויר אינוונטר עם מערכת בקרה ושליטה בכל חדר, דלתות פנים יוקרתיות של חמדיה, דלת כניסה של רב-בריח ואריחים מפוארים.

בפרויקט דו.רה.מי כל אחד יכול להגשים את החלום לדירה מפוארת ולמצוא את סוג הדירה המתאימה לו הן מבחינת הגודל והן מבחינת המחיר. בפרויקט מגוון דירות מרהיבות של 3,4,5 חדרים, דירות גן הכוללות גינות ענק ופנטהאוזים מפוארים.

במבצע ההשקה של פרויקט דו.רה.מי מדורגי בוטיק, משפרי דיור שיש ברשותם דירה יוכלו לרכוש דירה חדשה ולשלם רק במועד הכניסה בעוד כשנתיים. למעשה הרוכשים ייהנו מהלוואה מסובסדת (על סמך דירה קיימת) על המקדמה שתפרע רק בקבלת המפתח. בנוסף, יקבלו הרוכשים מטבח מפואר של חברת 'רגבה' בשווי של 50,000 שקלים ועוד הנחת פריסייל של 50,000 שקלים.

לגילעם חברה לבניה ופיתוח בע״מ, המשיקה את פרויקט המגורים דו.רה.מי, ניסיון של עשרות שנים בייזום ובנייה של פרויקטים באזור הצפון בכלל ובחיפה בפרט. החברה הקבלנית, בבעלותם של איציק ברסלב וויקטור גורבונוס, מהנדסים בוגרי הטכניון בחיפה, חתומה על פרויקטים בין השאר בחיפה והכרמל, קרית מוצקין, יקנעם, פרדסיה ואור עקיבא.

את פרויקט דו.רה.מי משווקת חברת 'אתגרים' בהובלתם של הבעלים נתנאל ארנון וירון וינוקור, שלהם ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בתחום, מתוכם הם מלווים את גילעם כבר קרוב לעשור.

"מדובר באחד הפרויקטים היוקרתיים ביותר שקמו בשנים האחרונות באזור חיפה", אומר נתנאל. "אנחנו שמחים להיות חלק מהקמתה של השכונה החדשה שתשנה את פני הכרמל ותהפוך לביתם של עשרות זוגות צעירים ומשפרי דיור שיזכו לרכוש דירות מפוארות באחד המקומות היפים בחיפה".

עוד מוסיף נתנאל שבשל הקורונה, לא תקיים החברה אירוע השקה רב משתתפים, לכן כל מי שמתעניין ברכישה יוזמן לפגישה אישית בתיאום מראש ועל-פי כל הכללים של 'התו הסגול'.

גילעם

WAZE: גילעם גבעת זמר

טלפון:

04-8008080

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שלמה כהן

    תודה ליונה יהב שהרס עוד ריאה ירוקה במקום לקדם פינוי בינוי בשכונות הוותיקות. עכשיו קליש צריכה להתעסק עם כל החזירים שמגיעים משם ומורדיה מול הים. יש לפתוח בוועדת חקירה נגד יונה יהב וחדוה אלמוג.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ורדיה מול הים, חרבו חלק מרכס בשביל כמה בניינים, במקום לבנות מדורג, ביזיון ! ! !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר