"אלוף הרחיצה - הכל לפינוק הרכב": עסק שיגרום לכם לחשוב אחרת. צילום: ממאגר Ingimage
"אלוף הרחיצה - הכל לפינוק הרכב": עסק שיגרום לכם לחשוב אחרת. צילום: ממאגר Ingimage

"אלוף הרחיצה – הכל לפינוק הרכב": עסק שיגרום לכם לחשוב אחרת

המקום החדש שנפתח ביישוב הדרוזי עוספיא מציע את כל הפינוקים למכונית שלכם, אבל בעיקר פועל לשנות את התפיסה בכל הקשור ליכולת של נשים להאמין בעצמן ולהרגיש בנוח בכל מקום שאליו יגיעו

פורסם בתאריך: 17.8.20 12:00

בעוספיא, שבה מתגוררים בעיקר תושבים מהמגזר הדרוזי, התעוררה יוזמה נשית מבורכת ומעוררת השראה. לאחרונה נפתח באזור עסק העונה לשם "אלוף הרחיצה – הכל לפינוק הרכב" בידי אישה בשם ראבעה ובעלה עמאד.

למרות שעסק המצוי תחת ניהולה של אישה נחשב בעיני רבים כעניין שבשגרה, מדובר בפועל בהחלטה אמיצה. בעצם הבחירה הזו, שואפים ראבעה ועמאד לשדר לתושבי עוספיא בפרט ולאזרחי ישראל בכלל אמירה חשובה: גם נשים יכולות.

כמו כן, ראבעה הבינה שנוכחות נשית עוזרת לנשים רבות, כולל לעצמה, להרגיש בנוח כשהן נכנסות לבית עסק כלשהו ועל כן היא מראה נוכחות קבועה במקום. "אלוף הרחיצה – הכל לפינוק הרכב" מציע מגוון שירותים בתחום הרכב, הכוללים בין היתר שטיפת מכוניות, מכירת מכוניות, ניקוי יבש, ניקוי ריפודים, הרכבת ריפודים ועוד. ניתן למצוא ב"אלוף הרחיצה – הכל לפינוק הרכב" גם מוצרים משלימים לרכב כגון: מצברים, שמנים, ריפודים, אבזור נלווה וכיוצא בזה.

מקום עם סיפור אישי מרגש. עיצוב גרפי וצילום הלוגו: וסים ג'מאל חלבי

מקום עם סיפור אישי מרגש. עיצוב גרפי וצילום הלוגו: וסים ג'מאל חלבי

כלל שירותי הרחיצה והשטיפה מוענקים ללקוחות המקום בשמחה בידי עובדים מנוסים שחלקם מחזיקים בוותק של שנים רבות בתחום. השטיפה והרחיצה מבוצעים תוך שימוש בחומרי ניקיון איכותיים ובאופן ידני, בלי להיעזר במכונות אוטומטיות, כולל ניקוי יבש שמבוצע ידנית.

שירותי השטיפה והרחיצה הידנית שמתבצעים במקום מהווים יתרון משמעותי לעסק. מכוני שטיפה רבים משתמשים במכונות אוטומטיות שאמנם עושות את עבודתן נאמנה, אך מורכבות יותר לתפעול. כאשר המכונות האוטומטיות אינן מתוחזקות באופן שוטף ומוקפד, יכולות להיווצר בעיות רבות שהמרכזית בהן היא שחיקת הצבע ברכב.

ב"אלוף הרחיצה – הכל לפינוק הרכב" מעדיפים להימנע מהסיכון ובוחרים להעניק את שירותיהם באופן ידני, שיטה שנחשבת לבטוחה יותר עבור רכבכם. כמו כן, כאשר שטיפה ידנית מבוצעת על ידי עובדים מנוסים בדיוק כמו אלה שנמצאים ב"אלוף הרחיצה – הכל לפינוק הרכב", ניתן להגיע לרמת יסודיות גבוהה שקשה מאוד להגיע אליה בשימוש במכונות אוטומטיות.

מאחורי העסק מסתתר סיפור אישי מרגש. ראבעה, שמנהלת את המקום לצד בעלה עמאד, מספרת לנו שבעבר היא עבדה במקום שכלל ברובו גברים ולאחר ששמה לב שעובדי המקום נשאו אליה את עיניהם בהערצה לנוכח העובדה שהיא הייתה האישה היחידה בעסק, הבינה שהיא עושה מעשה חשוב.

לכן, ראבעה ועמאד החליטו לפתוח מקום שגם בו קיים רוב מוחלט של גברים, שם ראבעה מראה נוכחות קבועה. עמאד וראבעה הצליחו ליצור מקום שבו לא רק מקבלים נשים ומעניקים להן שירות בזרועות פתוחות ובנפש חפצה, אלא גם שואפים לעורר הן בקרב נשים והן בקרב גברים מן המגזר הדרוזי שינוי תפיסתי חשוב.

העסק אמנם מספק שירותי שטיפת מכוניות בעוספיא, אך אל "אלוף הרחיצה – הכול לפינוק הרכב" מגיעים גם לקוחות מאזורים שונים בצפון כגון: חיפה, יוקנעם, נשר ועוד. הלקוחות יכולים ליהנות מהיצע השירותים של העסק, הן בהגעה עצמאית למקום והן באמצעות שירות ייחודי ונייד של רחיצת רכב עד הבית.

במסגרת השירות אוספת ראבעה את המכונית מבית הלקוח אל העסק ומחזירה אותה נקייה ומצוחצחת. מדובר בשירות ייחודי אשר יכול לחסוך זמן רב, במקום להתאמץ ולפנות מקום בתוך לוח הזמנים העמוס שיש לרבים מאיתנו.

השירות המיוחד של  "אלוף הרחיצה – הכל לפינוק הרכב" מתאים עבור תושבי הצפון, בדגש על חיפאיים שמחפשים שירותי שטיפת רכב בחיפה או שירותי שטיפת רכבים יוקרתיים בחיפה.

"אלוף הרחיצה – הכל לפינוק הרכב" הוא המקום המושלם לטיפול ברכב שלכם. לצד היסודיות והמקצועיות של העובדים תמצאו במקום אווירה מכבדת, הומנית ושוויונית אשר מטרתה לגרום לכל לקוח להרגיש בנוח.

השילוב בין המקצועיות לאווירה הנעימה, בא לידי ביטוי בכך שבמקום תקבלו שירותי רחיצת ושטיפת מכוניות המבוצעים באופן ידני וללא שימוש במכונות אוטומטיות, ובו בזמן תיהנו מחברתם של אנשים אכפתיים וחברותיים שישמחו לא רק לעמוד לרשות הרכב שלכם אלא גם לשמוע כל בקשה או טענה שעולה בראשכם. כל הרכיבים הללו ועוד יוצרים יחדיו מקום מיוחד שקל מאוד לרצות לחזור אליו ואף קל מאוד לקבל ממנו השראה.

"אלוף הרחיצה – הכל לפינוק הרכב"

טלפון: 052-5266506

כתובת: אבו חושי 1, עוספיא (כביש ראשי מכיוון חיפה)

שעות פעילות: ימים א' עד שבת 8:30-17:00

קישור לפייסבוק

שירות ייחודי. צילום עצמי

שירות ייחודי. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר