א. מלכה מכשירי כתיבה. צילום עצמי
א. מלכה מכשירי כתיבה. צילום עצמי

א. מלכה מכשירי כתיבה – כל המבחר במקום אחד ובאספקה מיידית

א.מלכה מכשירי כתיבה, אחת החנויות הוותיקות בחיפה לציוד משרדי ומכשירי כתיבה, מספקת פתרונות מהירים ויעילים למשרד, לבית ולשנת הלימודים החדשה דרך יעוץ אישי ומדויק ומציעה מגוון גדול מאוד של מוצרים תחת קורת גג אחת

פורסם בתאריך: 20.8.20 09:42

א. מלכה מכשירי כתיבה היא חנות למכשירי כתיבה וציוד משרדי עם ותק של 55 שנים בענף, המציעה שירותי יעוץ ואספקה ללא עלות תוך 24 שעות. בעל החנות אורי מלכה מקצוען בתחומו עם נסיון של 39 שנים בתחום, יעזור לכם ביעוץ מדויק ובהתאמה מלאה של המוצרים לצרכים שלכם במחירים הוגנים וגמישים.

החנות

זוהי אחת החנויות הותיקות ביותר בחיפה למכשירי כתיבה וציוד משרדי הנמצאת בשפירא 13, פינת החלוץ בהדר. בחנות מבחר של כל הציוד המשרדי ומכשירי הכתיבה מהמותגים האיכותיים והמובילים בענף, כגון: סטדלר, ג'יוטו, פיילוט וקנגור. את החנות אפשר לזהות כבר מרחוק בזכות השלט בעיצוב ייחודי התלוי מעל חלון הראווה ועליו מופיע עיפרון גדול.

בחנות תמצאו את כל הציוד הנדרש למשרד, בית, תלמיד וסטודנט:

  • ציוד משרדי
  • מכשירי כתיבה
  • ציוד מתכלה למחשבים – מדפסות, טונרים, ראשי דיו, מקלדות, עכברים
  • אביזרי יצירה לילדים
  • חותמות מכל הסוגים בהזמנה מהיום למחר, שלטים ולוחיות זהב
  • ציוד לאריזה – נייר אריזה, אריזות ניילון, אריזות נייר
  • כלים חד פעמיים ואריזות פלסטיק
  • מוצרי נוי ומתנות

החנות נפתחה על ידי אברהם מלכה, אביו של אורי ב-1965. אברהם היה אדם הגון וישר ששירת את לקוחותיו בלב שמח ואורי, בנו, המשיך בדרכו האמינה. בשל מיקומה בצומת דרכים בין ואדי ניסנאס והעיר התחתית, הפכה החנות לפופולרית מאוד בקרב עורכי דין, עובדי עיריית חיפה ותלמידי בתי הספר באזור.

א. מלכה מכשירי כתיבה. צילום עצמי

א. מלכה מכשירי כתיבה. צילום עצמי

לחנות מספר יתרונות בולטים:

  • שירות אישי ויעוץ מדויק בהתאם לאופי הרכישה המבוקשת

א. מלכה מכשירי כתיבה הינה חנות המציעה שירות ויחס אישי. מאז 1981, במהלך 39 שנות עבודתו, אורי צבר מוניטין אמין ומקצועי. הוא מייעץ ומוכר מוצרים ללקוחותיו במלוא האחריות והמקצועיות ודורות של תלמידים, סטודנטים ולקוחות חיפאים נהנים משירותיו. בין לקוחותיו הוותיקים של אורי נמנות חברות חיפאיות גדולות וקטנות, משרדי עורכי דין וגני ילדים.

אורי מספר: "השירות והיעוץ האישי הוא היתרון שלי. יש אנשים המתקשים למצוא את מבוקשתם במקום גדול, בבחירת המוצר המתאים להם ביותר ובחנות אני נותן מענה מיטבי העונה לצרכי הלקוח". אורי עוזר באופן אישי ללקוחות בני הגיל השלישי המתקשים להתמודד עם הטכנולוגיה, הוא מגיע לבית הלקוח על מנת לעזור ולהדריך.

  • אספקה בחינם תוך 24 שעות בחיפה והסביבה

יתרון חשוב נוסף שתורם לחוויית הקנייה בחנות הוא אספקת ההזמנה ללקוח תוך 24 שעות. כלומר, אין צורך להמתין מספר ימים עד שתקבלו את המוצר שנחוץ לכם בדחיפות עד לפתח הבית או המשרד כי הוא מסופק באופן המהיר ביותר. את ההזמנה ניתן לבצע באופן אישי בחנות עצמה או בטלפון. שירות מהיר זה לא יסולא בפז בימים כתיקונים ובתקופה זו של וירוס הקורונה בפרט.

  • מוצרים איכותיים במחירים הוגנים

אורי מדגיש שבנוסף לשירות והיחס המקצועי ואישי, איכות המוצרים הוא ערך עליון המלווה את החנות בכל שנות קיומה וזה הדבר שגורם ללקוחות לבחור בשירותי החנות באופן קבוע:
"מי שמגיע לכאן, חשובה לו האיכות. זאת סחורה שתשמש אותו לאורך כל השנה בלי הצורך ללכת למקומות אחרים ולחפש השלמות או מוצרים חילופיים. ההורים רוצים לקבל מבחר של כל המוצרים במקום אחד, כדי להתחיל את שנת הלימודים ולעבוד במקום העבודה או מהבית בראש שקט".

בנוסף לכל, אורי תמיד מתחשב בלקוחות ובמיוחד בתקופה לא קלה זו מציע מוצרים במחירים גמישים והוגנים.

צרו קשר:

א. מלכה מכשירי כתיבה
שעות פתיחה: 7:30-17:00
טלפון:
04-8620395, פקס: 04-8623015, נייד: 054-5426130,
דואר אלקטרוני:
 [email protected]  | מעבר לעמוד הפייסבוק
שפירא 13 (פינת שפירא והחלוץ), חיפה.

א. מלכה מכשירי כתיבה. צילום עצמי

א. מלכה מכשירי כתיבה. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמשון

    כאחד שגדל באיזור ומכיר את החנות היטב היטב וגם את האבא אברהם מלכה ז"ל,החנות והמוכרים ממש לא סימפטיים.מחירים ממש לא זולים(ניתן למצוא אותם מוצרים בחצי מחיר בסטוקים למיניהם).השירות והאדיבות ממש לא ברמה מספקת.בקיצור,מכשירי כתיבה סמי ברחוב החלוץ,דקה הליכה ממכשיר כתיבה מלכה,הרבה יותר זולה,אנשים יותר נחמדים.הכתבת כנראה נותקת מהמציאות ומציגה מיצג שווא לציבור הקונים.מקווה שתפרסמו את המידע החשוב הזה לתושבים ולא תסננו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר