מעגלי נשים מעצימים: בואו לצמוח בשבילי הזמן עם אילנה אהרמן. צילום עצמי
מעגלי נשים מעצימים: בואו לצמוח בשבילי הזמן עם אילנה אהרמן. צילום עצמי

מעגלי נשים בצפון: בואו לצמוח בשבילי הזמן עם אילנה אהרמן

גם בתקופה הנוכחית שבה העומס על נשים גדל והמפגש החברתי הצטמצם, יש מקום שבו נשים יכולות להיפגש ולהתפתח יחד. אילנה אהרמן מזמינה אתכן למעגלי נשים מעצימים ברוח התקופה

פורסם בתאריך: 24.8.20 21:03

להיות אישה שמנהלת חיי משפחה ושגרה זה עניין לא פשוט כלל: ניהול חיי הבית והמשפחה, גידול הילדים והשילוב הבלתי אפשרי כמעט בין הבית והעבודה – כל אלה עלולים ליצור קושי ועומס על נשים רבות שחיות חיים מאכזבים ולא מספקים.

כיצד אפשר לשבור את הדפוסים הישנים ולשפר את התקשורת עם עצמנו ועם אחרים? אילנה אהרמן, מאמנת אישית ומנחה בכירה ב-N.L.P ודמיון מודרך מספרת על הדרך שעברה מלהיות אישה ממורמרת למנחת נשים מצליחה, וכיצד היא עוזרת לנשים לעזור לעצמן ולתת לעצמן מקום.

אף פעם לא מאוחר לעשות שינוי

"בגיל 52 הבנתי שמשהו לא עובד לי בחיים", מספרת אילנה. "הייתי מאוד ביקורתית ושיפוטית כלפי בעלי ושלושת ילדיי ובעצם נגד כל העולם. לא הבנתי למה אף אחד לא עושה את מה שאני אומרת. הגעתי לנקודה שהרגשתי שבצורה כזאת אני לא יכולה להמשיך להתנהל".

פלייר שמצאה בתיבת הדואר הוביל אותה למסע אל תוך עצמה ולגילוי של כלים עוצמתיים לשיפור איכות החיים שלה. "למדתי 3 שנים במכללת רטר. סגרתי מעגלים עם העבר, שיניתי התנהגויות בהווה ודמיינתי את עצמי בעתיד עוזבת את מקום העבודה שלי ויוצאת לעצמאות. המסע לא היה פשוט והוא נמשך עד היום, אבל בזכותו יצאתי לפנסיה מוקדמת כדי שאוכל לעזור לנשים שרוצות לעזור לעצמן".

האישה היא עמוד התווך של הבית

"במהלך המסע שעברתי הבנתי שהכול תלוי בי. האישה היא עמוד התווך של הבית ואם טוב לה עם עצמה אז כל הבית מרוויח. התפקיד של האישה הוא לקבל את האנשים כפי שהם ולא לנסות לשנות אותם, אלא לשנות את ההתייחסות שלה למה שקורה סביבה".

איך אפשר לעשות את השינוי הזה?

"נשים חושבות שכתוב להן על המצח מה הן רוצות – אבל צריך לבקש, שום דבר לא ברור לאחרים. הן פועלות עם הרבה רגש וזה כבר דבר שיוצר קצר מול אחרים. ה- N.L.P הוא כלי עוצמתי שעוסק בתקשורת האישית והבין-אישית ומאפשר לאזן בין רגש לחשיבה ולהשפיע על ההתנהגות.

"תחושת הקורבנות היא המקום המוכר והנוח. זה לא פשוט לבחור לעשות שינוי ולשחרר ולסמוך על אחרים, אבל זה הכרחי. אני החלטתי שאני רוצה להמשיך בטוב למרות שהיה לי קשה".

מעגלי נשים – הזדמנות לצמיחה משותפת

אחד הכלים המשמעותיים שבעזרתם מסייעת אילנה לנשים שמגיעות אליה הוא מעגל נשים. "המפגש המשותף מאפשר לקחת פסק זמן מהמטלות הרבות ולהתבונן פנימה. המעגל הוא מקום שמאוד מחזק כל אחת, גם כשהיא שומעת את חברתה. חיבור דרך הביחד של המעגל יוצר חברויות וכוח – זה מאוד עוצמתי".

מה מתרחש בתוך מעגל הנשים?

"אני משתמשת בקלפי קס"ם – קלפי סיפור מטאפוריים. כל אישה בוחרת מספר קלפים ובעזרתם היא מספרת על התחושות שלה. התהליך שמתרחש בעזרת הקלפים ובעזרת דמיון מודרך הוא אכן קסום ובו כל אישה לומדת איך לשנות את ההתייחסות שלה לעבר שלה ולמה שקורה סביבה, איך להאמין בעצמה, להתחבר לשורשים שלה ולפתח קבלה והערכה עצמית.

"המעגלים נמשכים לאורך שנים. נשים מגיעות מידי שבוע, שבועיים או חודש (תלוי במעגל), נפגשות ומתפתחות ביחד. המעגל מתאים לכולן – לנשים בכל הגילאים שרוצות לאפשר לעצמן לקבל מקום נעים ומכיל ולהתפתח ביחד".

כיצד משפיעה התקופה הנוכחית על מעגלי הנשים?

"הנשים של היום עסוקות מאוד ותקופת הקורונה הוסיפה להן עוד עומס והתחייבויות לבית ולמשפחה. אבל כפי שציינתי, תהליך ההתפתחות אף פעם לא נגמר, גם בשבילי, ולכן התאמתי את מעגלי הנשים לרוח התקופה ויצרתי מעגלי נשים וירטואליים המתקיימים בזום.

"המעגלים הווירטואליים מאפשרים לנשים ממקומות שונים להיפגש יחד ולהעצים אחת את השנייה. לעיתים אני מגיעה עד אליהן למפגש הכרות שלאחריו כל יתר המפגשים מתקיימים בזום. גם חלק מפגישות ההנחיה הפרטניות שאני מקיימת נערכות בזום".

אילנה מסכמת: "הפלטפורמה החדשה הזו מאפשרת למעגלי הנשים להמשיך להתקיים גם ברוח התקופה הנוכחית ולתת לנשים מקום ואוויר לנשימה. אני מזמינה אתכן לקחת פסק זמן מכל המטלות ולהשקיע בעצמכן במחיר סביר".

 

אילנה אהרמן – לצמוח בשבילי הזמן

מעגלי הנשים מיועדים לנשים בכל רחבי הארץ. אילנה מגיעה עד אליכן או באמצעות הזום.

להזמנת מפגש: 054-4773655

כתובת: האלה 13, תמרת

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לאתר

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר