ניתוחי אף בצפון: הכירו את ד"ר מנאר קעואר. צילום: ממאגר Ingimage
ניתוחי אף בצפון: הכירו את ד"ר מנאר קעואר. צילום: ממאגר Ingimage

ניתוחי אף בצפון: הכירו את ד"ר מנאר קעואר

עיצובי אף ניתן לבצע כיום בשתי שיטות עיקריות: ניתוח פלסטי והזרקות של חומרי מילוי. ד"ר מנאר קעואר, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית, משתמש בכל הניסיון והידע המקצועי שצבר לאורך שנים ארוכות כדי להסביר לכל אחד מהמטופלים על השיטה שמתאימה לו

פורסם בתאריך: 26.8.20 15:36

ניתוח אף, או "עיצוב אף", הוא הליך פלסטי כירורגי שבמצבים מסוימים ניתן גם לביצוע באמצעות הזרקות. ההליך נועד לעצב מחדש את האף כדי לקבל מראה אסתטי יותר של הפנים, ו/או כדי לטפל בבעיות נשימה כתוצאה מעיוותים במחיצות האף.

"האף הוא איבר מרכזי בפנים ואנשים רואים בו מרכיב חשוב ביופי, במיוחד ב'עידן הסלפי'", מסביר ד"ר מנאר קעואר, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית ואחד מהמנתחים הפלסטיים המוכרים באזור הצפון המומחה בין היתר, בעיצובי אף.

"אנשים שיש להם 'אף גדול', 'מעוות', עם גבנונים או קצה אף מעוקם, עלולים לסבול מאוד מכך בהיבט האסתטי ובהיבט הנשימתי".

ד"ר מנאר קעואר משלב את ניסיונו רב השנים עם הטכניקות המתקדמות בעולם להבטחת התוצאות המושלמות. הוא מציב את מטופליו במקום הראשון ומאמין בהתאמת הטיפול לצרכים האישיים שלהם.

חשוב לבחור במומחה. ד"ר קעואר, צילום עצמי

חשוב לבחור במומחה. ד"ר קעואר, צילום עצמי

הוא מתעניין באופן אישי ברצון לשינוי של המטופל, בנקודה 'הכואבת' לו ובדרך של הקשבה, סובלנות ואמפתיה, הוא בונה תכנית טיפול ייחודית ובעלת פרספקטיבה תואמת לשאיפת המטופלים.

מי קהל היעד העיקרי לעיצוב אף?

"נשים וגברים כמעט בכל הגילאים, כשהרוב בגילאים צעירים יחסית מ-17 עד 35. בגילאי 17 יש עדיין צורך באישור וחתימה של שני הורים לביצוע הטיפול".

אילו טיפולים מוצעים לעיצוב אף?

"לטיפול באף יש שתי אפשרויות עיקריות: הרגילה והמוכרת – ניתוח פלסטי באף, שהמטרה היא להקטין את האף ולספק לו מראה ישר יותר וקצת יותר מורם. האפשרות השנייה אינה כירורגית, נעשית על ידי הזרקות של חומרי מילוי לאף ומתאימה בעיקר לתיקון עיוותים קלים (סטיות קלות של המחיצה החיצונית הנראית לעין, גבנון קטן, צניחה קלה של קצה האף וכד') וכן כדי לספק מראה אף ישר יותר".

איך בוחרים בין השיטות?

"חשוב מאוד לפנות לרופא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית שיש לו את הידע והניסיון הרב בכל אחת מהשיטות, ויודע להתאים את השיטה המומלצת לסוג הבעיה וצרכי המטופל.

"בפגישה הראשונה עם המטופל אני בודק את מבנה האף, המחיצות, קצה האף, מברר מה מפריע למטופל ולפי רצונו והממצאים של הבדיקה, מחליטים איזה טיפול מתאים יותר, כשיש יתרונות וחסרונות לכל דבר.

"בניתוח אף כירורגי היתרונות הם שמתקבל עיצוב שנשאר לכל החיים או לפחות לשנים ארוכות. בניתוח ניתן להקטין עיוותים גדולים באף (כגון גבנון גדול או סטייה קשה של האף) ולהקטין אפים גדולים.

"החסרונות שמדובר בניתוח כירורגי לכל דבר, שנעשה בבית החולים ותחת הרדמה. יש תקופת החלמה שבה יש נפיחות ובצקות. התוצאה הסופית מתקבלת לאחר כמה חודשים כשכל הבצקת יורדת. תקופת ההחלמה הראשונית העיקרית היא בין שבועיים לשלושה שבועות.

"בעיצוב אף על ידי הזרקות של חומרי מילוי, היתרון הוא שמדובר בפעולה קצרה וקלה יותר שאינה כירורגית, ומבוצעת במרפאה ולא בבית החולים. הפרוצדורה אורכת מספר דקות בלבד, בהזרקה של חומרי מילוי (לרוב חומצה היאלרונית).

"תקופת ההחלמה קצרה ביותר, תיתכן נפיחות קלה למשך יום או מספר ימים בודדים, העלויות יותר זולות מניתוח ואפשר באמצעות הזרקות לתקן הרבה דברים כולל הרמה של קצה אף, יישור האף וטיפול בגבנונים קטנים.

"זו גם פעולה הפיכה, אם לא מרוצים אפשר להמיס את החומר ולתקן בקלות. החיסרון העיקרי שהטיפול הוא זמני. הוא מחזיק כשנה בממוצע ולא ניתן לתקן באמצעותו עיוותים גדולים או לפתור בעיות נשימה".

מתי לא מבצעים הזרקות?

"הזרקות לא מתאימות לאנשים בעלי אף גדול, כי ההזרקה מגדילה מעט את גודל האף ולמי שיש לו אף או גבנון גדול מאוד ההזרקה יכולה להחמיר יותר את המצב. במקרה זה מומלץ לעשות ניתוח. כמו כן, הזרקות לא מטפלות בבעיות נשימה וניתוח כן".

ניתוח אף הוא לא רק בהיבט האסתטי?

"נכון מאוד. אנשים עושים ניתוח אף לטיפולים של הפרעות נשימה שנובעות מסטייה של מחיצה פנימית או בשל קונכיות גדולות".

איך לבחור רופא מומחה לניתוח אף ולמה חשוב שיהיה מנוסה בתחום?

"מומלץ מאוד ללכת לכירורג פלסטי מומחה, כיוון שרק אצלו אפשר לבחור את הטיפול בהתאמה אישית. רופא מומחה בקיא בשתי השיטות וכן במה מתאים לכל מטופל ומטופל וישרת את צרכיו באופן הטוב ביותר.

"כמו כן, הוא יכול לבצע כל אחת מהשיטות בעצמו. כשהולכים לכירורג פלסטי הוא יכול לתת מענה גם על ידי הזרקות וגם באמצעות ניתוח. בנוסף, מאחר והאף הוא חלק מהפנים והאסתטיקה היא מאוד חשובה לכל אחד ואחת, אין ספק כי בחירת מומחה לעיצוב אף היא הבחירה הרצויה".

ד"ר קעואר למד רפואה בבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, ביצע התמחות בכירורגיה פלסטית בבית בחולים איכילוב בתל אביב. במהלך התמחותו צבר ידע וניסיון רב בתחום הכירורגיה הפלסטית והמשחזרת, בהדרכת חלק ממיטב הפלסטיקאים בישראל בתחומים השונים.

עם יותר מ-11 שנות ניסיון בתחום הפלסטיקה וניתוחי הגוף, ד"ר קעואר ביצע כמות גדולה של ניתוחי פנים, אף, חזה, בטן ועוד. הוא שימש רופא בכיר בבית חולים מאיר בכפר סבא כאחראי על תחום עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל.

הוא עובד כרופא בכיר בקופת חולים מכבי באזור חיפה, בטיפול בגידולים בפנים וגידולים סרטניים בעור ועובד כמנתח פלסטי בכיר ברשת פרופורציה. בנוסף לעבודתו בבית החולים ד"ר קעואר עובד במרפאותיו הפרטיות בחיפה ובנצרת. את הניתוחים הפרטיים מבצע ד"ר קעואר בבית חולים אלישע בחיפה.

ד"ר מנאר קעואר

כתובת מרפאת ד"ר קעואר בחיפה: בן גוריון 6, חיפה

כתובת מרפאת ד"ר קעואר בנצרת: דרך חיפה 57, נצרת

טלפון: 053-5243911

למעבר לאתר האינטרנט

לעמוד האינסטגרם בעברית

לעמוד האינסטגרם בערבית

לעמוד הפייסבוק בעברית


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר