מוסכים בחיפה: הכירו את "מוסך שפיק וטל רכבים", צילום: ממאגר Ingimage
מוסכים בחיפה: הכירו את "מוסך שפיק וטל רכבים", צילום: ממאגר Ingimage

מוסכים בחיפה: הכירו את "מוסך שפיק וטל רכבים"

כשלוקחים עסק ותיק שהצליח במשך עשרות שנים ואף עבר את מבחן "יצאת צדיק" של חיים הכט, אין באמת מקום לטעות. בזכות זה מוסך שפיק וטל רכבים ממשיך להציע גם היום, בתקופה שבה תחום הרכב מתעדכן כל העת, שירותים מתקדמים ומקצועיות ללא פשרות

פורסם בתאריך: 3.9.20 13:10

תחום הרכב ממשיך להתפתח בקצב מהיר, לאור העובדה שהטכנולוגיה אינה עוצרת וצומחת באופן קבוע. יצרני רכב מפתחים רכבים חדשים ומרתקים שלעתים מציגים חידושים טכנולוגיים נפלאים.

לפיכך, גם המוסכים השונים, שתפקידם להעניק טיפול ותחזוקה שוטפת לרכב שלכם, צריכים לעמוד במשימה מורכבת מאין כמותה: ללמוד את החידושים הטכנולוגיים בתחום. מדובר באתגר לא פשוט שמצריך הבנה מעמיקה בתחום, רצון עז ללמוד דברים חדשים וכמובן זיקה עמוקה לנושא הטיפול ברכבים.

"מוסך שפיק וטל רכבים", צילום עצמי

"מוסך שפיק וטל רכבים", צילום עצמי

"מוסך שפיק וטל רכבים" מהווה למעשה את הגלגול הבא של "מוסך שפיק רפול" – עסק ותיק לטיפול ברכב שהיה קיים במשך עשרות שנים וצלח את מבחן "יצאת צדיק", מה שמראה על רמת המקצועיות והאמינות הגבוהה שלו.

לאורך תקופה ארוכה מאוד הצליח גסאן רפול, מנהל המוסך הוותיק והנדסאי רכב במקצועו, לנהל את העסק בהצלחה. עשרות שנות ניהול מוסך אינן עניין של מה בכך – הדבר מוכיח שיש כאן אדם מיוחד שמעל הכול שואף ללמוד באופן מתמיד את הטכנולוגיות החדישות שתחום הרכבים מביא לעולם.

"מוסך שפיק רפול" נוהל על ידי גסאן במשך 30 שנה. חשוב לציין שהעסק היה קיים כמה עשרות שנים לפני כן ובאותה התקופה נוהל בידי אביו, אשר על שמו קרוי המקום. מדובר בוותק מרשים ויוצא דופן, אותו צריך לזקוף לרצון העז של גסאן להישאר רלוונטי.

תחום הרכבים מתפתח באופן קבוע, וגסאן מצליח להדביק את הקצב ואף להקפיד על כך שעובדיו המקצועיים יהיו גם הם בקיאים בתחום. אם כבר מדברים על צוות העובדים, חשוב לציין כי לאחרונה הצטרף למוסך אדם נוסף ששימש בעברו כמנהל עבודה במוסך מורשה של "פולקסווגן" ו"אאודי" ותורם רבות למקום הודות לידע שרכש בתחום הרכבים.

על מנת להתעדכן בחידושים הטכנולוגיים של עולם הרכבים, עובר גסאן השתלמויות וקורסים שונים. את הידע הרב שהוא צובר מקדיש גסאן לטובת פיתוח העסק שלו. לאחרונה הוא אף ביצע תפנית משמעותית בחייו על מנת להעניק ללקוחותיו את המענה המתקדם והמקצועי ביותר, הלוא היא פתיחת "מוסך שפיק וטל רכבים" המנוהל בשותפות עם טל, שעמו עבד גסאן בעבר.

"מוסך שפיק וטל רכבים", צילום עצמי

"מוסך שפיק וטל רכבים", צילום עצמי

לאור ההצלחה הברורה של "מוסך שפיק רפול", החליט גסאן להתרחב ולעבור למקום שיעניק מבחר שירותים מתקדמים לרכב המחולקים באופן מסודר לפי מחלקות:

מחלקת מכונאות רכב מתקדמת המחזיקה בציוד אבחון תקלות ובציוד מקצועי ומתקדם ומעניקה פתרונות לתקלות קטנות ומורכבות כאחד. הטיפולים השוטפים במחלקה מתבססים על הוראות יצרן תוך הקפדה על בדיקות מקיפות, מתן שירות מקצועי ואמין, איכות, סדר וניקיון. כמו כן, המוסך מחזיק במחסן חלפים המכיל חלקים מקוריים וחליפיים.

מחלקת כיוון פרונט ממחושבת המתבססת על הוראות יצרן ועוקבת אחר העדכונים השוטפים של ההוראות הללו.

מחלקת בדיקת רכב לפני קנייה ומכירה, שבמסגרתה תוכלו ליהנות מסריקה מקיפה לכלל המערכות הממוחשבות ומבדיקה של המנוע, השלדה, המתלים, האורות והבלמים. במחלקה נמצאים עובדים ותיקים ומיומנים, שישמחו להעניק לכם שירות מקצועי ואמין.

מחלקת פחחות וצבע הממוקמת באזור סמוך ונפרד למקום ומחזיקה בציוד חדיש ומתקדם. השירות במחלקה מוענק לכל לקוח תוך הקפדה על עבודה מקצועית ומסודרת.

מחלקת טרייד אין המכילה מגוון רחב של רכבים שעברו בדיקה מקיפה מטעם עובדי המוסך.

מחלקת חשמל ומיזוג אוויר, שגם בה תוכלו ליהנות משירות אישי, מקצועי ואמין.

גסאן רפול משקיע גם במוסך החדש את מרב מאמציו, החל מהקפדה על מתן שירות מקצועי ואמין ועד להתעדכנות שוטפת בחידושים הטכנולוגיים בתחום. מדובר באדם שמאמין בכוחה של עבודה קשה, ולאור זאת שהוא עובד בתחום כמה עשרות שנים ואף הצליח להתרחב, לעבור למקום חדש ולרענן את מגוון השירותים המוצעים מטעמו, אין ספק ששיטת העבודה הזו מצליחה עבורו ובענק.

"מוסך שפיק וטל רכבים"

טלפון גסאן: 054-7650751

טלפון טל: 053-4446805

כתובת: שדרות ההסתדרות 200, חיפה

שעות פעילות: ימים א'-ה' 7:30-16:00, יום ו' 7:30-13:00.

מעבר לעמוד הפייסבוק

מקצועיות ואמינות, צילום: באדיבות התכנית "יצאת צדיק" עם חיים הכט

מקצועיות ואמינות, צילום: באדיבות התכנית "יצאת צדיק" עם חיים הכט


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר