הדברה ותיקון רשתות לחלונות: הכירו את שמחון הרוש, צילום: ממאגר Ingimage
הדברה ותיקון רשתות לחלונות: הכירו את שמחון הרוש, צילום: ממאגר Ingimage

הדברה ותיקון רשתות לחלונות: הכירו את שמחון הרוש

הם מעוררים בנו תחושה לא נעימה וכשהם כבר בתוך הבית אין לנו באמת פתרון. אז מה עושים עם המזיקים? קוראים לשמחון הרוש הבעלים של חברת "הדברה 10". הוא כבר ישאיר אתכם נקיים מדאגות ומבעלי חיים לא רצויים

פורסם בתאריך: 3.9.20 15:08

לא ברור למה אבל ג'וקים, עכברושים ומזיקים אחרים פשוט מעוררים בנו בחילה, ולכן קשה לתאר את החרדה שמגיעה ברגע שגילינו שאחד מאותם מזיקים מבחילים נכנס אלינו הביתה.

עבורנו חדירה לבית היא הפרה של סטטוס קוו: אנחנו נשארים בפנים, המזיקים בחוץ. לכן כשהמזיקים מפרים את ההסכם הלא כתוב בינינו לבינם, אנחנו נדרשים לטפל בהם באמצעים הנכונים ולהזמין מדביר שיילחם עבורנו.

חברת ההדברה "הדברה 10", שבראשה עומד שמחון הרוש, היא קצת כמו המציל בבריכה שמזנק אל המים ברגע שהוא רואה מישהו שצריך עזרה. שמחון, שעובד כבר תקופה בתחום, מחזיק ברישיון הדברת מזיקים מטעם המשרד להגנת הסביבה ומטפל במזיקי אוויר (יתושים, צרעות, זבובים וכו') וכן במזיקי קרקע (תיקנים, נמלים, קרציות, פרעושים וכו') עם אחריות על כל עבודה.

במהלך ביקור בבית הוא דואג להסביר תחילה על התהליך, מה מותר ומה אסור לעשות אחרי ההדברה, ומה צריך לעשות כדי שהמזיקים יישארו בחוץ ויעזבו אתכם לנפשכם. אם הקשבתם לעצותיו תהיו בטוחים שהמזיקים יעדיפו את הבית של השכנים על הבית שלכם.

מתייצב עם כל הציוד וחיוך גדול, שמחון הרוש. צילום: הדברה 10

מתייצב עם כל הציוד וחיוך גדול, שמחון הרוש. צילום: הדברה 10

טיפ ממקצוען: שלושת הממי"ם

כדי להתמודד עם ג'וק צריך לחשוב כמו ג'וק. אולי קצת הגזמנו, אבל מספיק שתבינו מה מחפשים המזיקים ומה הסיבה שמלכתחילה הם הגיעו אליכם הביתה, וכך תוכלו למנוע מהם לשוב פעם אחר פעם.

שלושת הממי"ם הם: מחסה, מים ומזון. בשונה מאיתנו, כדי לשרוד מזיקים לא צריכים אייפון מחובר לווריד, מזגן שיקרר אותם וחדר נוח לישון בו. מספיק שיש להם מקום מחסה שמגן עליהן ממזג האוויר ומטורפים אחרים, ואולי אפילו קצת מים ומזון, והם ישר הופכים כל מקום לבית החדש שלהם. אז איך תגרמו להם לעשות רילוקיישן ולחפש מקום אחר לגור בו?

לפי שמחון, אחד הדברים הראשונים שאפשר לעשות כדי לטפל בהם הוא ניקוי הג'אנקיאדה שהרבה בתים מחזיקים בחצר, ואפילו זו שיש לנו בבית, במקומות חשוכים, לחים ומלאים בציוד.

"אם אני מדביר אזור מסוים אין ספק שהמזיקים ייעלמו, אך אני תמיד ממליץ לנקות ולסדר את הגינה וגם בבית כדי שהם לא יחזרו. מעבר לזה, אני גם מספק שירותי גיזום וריסוס בגינות למניעת גדילה, ומספק שירותי תיקון רשתות קרועות של חלונות הבית.

"די בקרע או חור של שני סנטימטרים כדי להזמין תהלוכה של מזיקים שיכנסו הביתה. כל חור קטן הוא הזדמנות עבור מזיקים, ופעמים רבות אלה רשתות החלונות שנקרעות בקלות ומושכות מזיקים לקפוץ לביקור. תיקון זריז של הרשתות מבטיח שהמזיקים יישארו בחוץ, איפה שהם צריכים להיות".

לעבוד כמו מקצוען

אם לא שומרים על הוראות הבטיחות ולא עובדים עם חומרים נכונים, הדברה עלולה להיות מזיקה גם לבני אדם. כדי להבטיח את ביטחונם ובריאותם של כל דיירי הבית, כולל תינוקות, זקנים וחיות מחמד, דואג שמחון להשתמש רק בחומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה ומפנה את כל דיירי הבית במשך העבודה ועד שעה מרגע שהסתיימה.

במהלך העבודה דואג שמחון לפתוח ביובים ולבדוק את הצנרת בבית, במקרה של יונים פולשות דואג לניקיון המסתור והלשלשת שלהם ומפנה אותם מהאזור, ועושה סריקה בבית במטרה למצוא עוד נקודות בעייתיות שעלולות להזמין מזיקים לא רצויים.

עם סיום עבודת ההדברה תקבלו משמחון טופס אישור עבודה שבו מצוינים החומרים שבהם השתמש, ותישארו עם בית נקי ממזיקים, שהדיירים היחידים שלו הם רק אתם.

החלטתם להדביר את הבית או לאטום רשתות קרועות? טלפון אחד לשמחון והוא מתייצב עם כל הציוד עליו, מוכן לפעולה, עם חיוך גדול על הפנים ורשימת חיסול לכל אחד ואחד מהמזיקים שמטרידים אתכם. יש מי שדואג לכם.

אזור פעילות: מנהריה ועד חיפה, טירת הכרמל והקריות

טלפון:

054-7654508

שעות פעילות: זמינות מלאה מלבד יום שבת


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר