סניף מכירת הרכב הגדול בצפון נפתח בחיפה, צילום: אליקו
סניף מכירת הרכב הגדול בצפון נפתח בחיפה, צילום: אליקו

AVIS סוכנות רכב: סניף מכירת הרכב הגדול בצפון נפתח בחיפה

חושבים לרכוש רכב? Avis City, סניף מכירת רכב של AVIS, אחת מחברת הליסינג והמכירות הגדולות בישראל, הגיע לחיפה. בסניף, הגדול ביותר בצפון, תוכלו למצוא מעל 250 כלי רכב הזמינים לרכישה מיידית: רכבים מבעלות פרטית, 0 ק"מ, ורכבים חדישים מליסינג והשכרה. לרגל הפתיחה מציע המקום מחירים שלא יחזרו, בשיטת שלם וסע.

פורסם בתאריך: 9.9.20 12:07

מחליפים רכב? משדרגים או קונים חדש? כמו בכל עסקה גדולה שאנחנו עושים, רכישת רכב יכולה להיות חוויה לא פשוטה והחלטה עסקית חשובה הכוללת לא מעט התלבטויות: החלטה על התקציב, האם לעשות טרייד אין על הרכב הישן- ועוד לא דיברנו על בחירת הרכב הבא שיענה על כל צרכינו בצורה הטובה ביותר. לכן, חשוב שיהיה לכם מבחר גדול של רכבים לבחור ממנו. ב-AVIS מכירת רכב תוכלו למצוא מגוון עצום של רכבים בסטנדרטים גבוהים, במחירים אטרקטיביים ואפשרויות מימון מצוינות.

נעים מאוד, חברת הרכבים הבאה שלכם

למי מכם שלא מכיר, Avis היא אחת מחברות הרכב המובילות והגדולות בישראל, עם צי של כ-30,000 רכבים. מאז נחתה בארץ בשנת 1986, פתחה הרשת עשרות סניפים המעניקים שירותי רכב שונים כמו השכרת רכב בארץ ובחו״ל, ליסינג תפעולי ומכירת רכב מיד ראשונה. המומחיות והמקצועיות של AVIS היא טיפול ברכבים, החל מהחלפת מצבר, בלמים וכלה בזיהוי תקלות מכאניות ומתן פתרון מקצועי ומדויק.

כיום מפעילה הרשת בחיפה את Avis City, סניף מכירת הרכב מהגדולים והמרשימים ביותר בישראל הכולל גם רכבי יד ראשונה וגם רכבי אפס ק"מ. במילים אחרות, אם אתם רוצים היצע ענק של רכבים ואיש מקצוע שילווה אתכם ויסביר לכם על כל רכב, ייתכן ותרצו לוותר על השיטוטים במדור הרכבים של יד 2 ולקפוץ ישירות לסניף שבחיפה.

צי רכבים ענק, צילום: אליקו

צי רכבים ענק, צילום: אליקו

צי הרכבים המתעדכן

סניף מכירת הרכב של Avis בחיפה מציע מגוון עצום ומתחדש של לא פחות מ-250 כלי רכב שזמינים בכל עת לנסיעת מבחן. את הרכבים מביאה הסוכנות ממקורות שונים, חלקם רכבי השכרה וליסינג (כאלה שהחברה השכירה לתקופה של עד 3 שנים) חלקם רכבי אפס קילומטר ישירות מהיבואן המגיעים במחירים ללא תחרות (שווה לבדוק בסוכנות), וחלקם מגיעים מלקוחות פרטיים שהשתדרגו.

אז איך נדע שהרכבים במצב טוב ולא מדובר בכאלה שעבדו קשה מדי כמו שור שחוק המניע אבן ריחיים כבדה? אם קניתם רכב– לא משנה איזה דגם ואיזה שנה– מיד קיבלתם אחריות. את האחריות מעניקה הסוכנות לאחר שהכניסה את הרכב למכון בדיקה חיצוני המבצע 126 בדיקות מכניות וקוסמטיות שונות שמטרתן להבטיח שכל רכב שמוצע למכירה במגרש תקין וראוי למכירה.

כל תקלה או בעיה שנמצאת ברכב מיד מתוקנת, חלקים שבורים מוחלפים בחלקים תקינים, והרכב נשלח למכירה במגרש כשהוא כשיר לשייט בכבישי ישראל וגם לעמוד בפקקים הארעיים שמאפיינים את הכבישים המקומיים (אבל היי, עדיין עדיף לעמוד בפקק ברכב פרטי מאשר באוטובוס צפוף וחנוק באנשים).

בואו לא נתבלבל

הגודל העצום של מגרש הרכבים יכול להיות מעט מבלבל תחילה. למזלכם, לא תצטרכו באמת לעבור רכב רכב ולבחור כך את הרכישה הבאה שלכם. המקום מעמיד לטובתכם מספר נציגי מכירות שישמחו לצמצם את ההתלבטות למספר רכבים ודגמים בודדים. לשם כך חשוב שתחליטו תחילה: מה הצורך שלכם ברכב, האם יהיו שינויים עתידיים בתא המשפחתי שישנו את הצרכים שלכם, מה התקציב שלכם והאם אתם צריכים מימון.

אמרתם לנציג כל מה שאתם יודעים? מעולה, זה הזמן לנסיעת מבחן בה תרגישו את הרכב, תחוו אותו מיד ראשונה ותחליטו האם הוא חוזר אתכם הביתה עוד באותו היום.

אחרי שמצאתם את רכב החלומות שלכם תוכלו להיעזר בסוכן שילווה אתכם ויעזור לכם בסגירת כל הפינות לקראת רכישת הרכב (וכן, אנחנו מדברים על סגירת כ-ל הפינות).

הרכב יכול לחזור איתנו הביתה עוד באותו יום, צילום: אליקו

הרכב יכול לחזור איתנו הביתה עוד באותו יום, צילום: אליקו

הסוכנות תעזור לכם בקבלת מימון עד 100 אחוז, תבצע את העברת הבעלות, תדאג לכם לביטוח הרכב וכל הביטוחים הנוספים, ובמקרה שתרצו לעשות טרייד אין על הרכב הישן היא אפילו תשמח לקנות אותו מכם ולחסוך לכם את הטרחה שבמכירתו.

נשמע כמו חלום?

הסטנדרט בו עובדים סניפי Avis הוא מהגבוהים בענף הרכב ונועד להבטיח שכל אחד שנכנס למגרש ימצא רכב שתואם את הצרכים, התקציב והמטרה שלו. כל הרכבים שבמקום עוברים בדיקות קפדניות עוד בטרם הם מגיעים למגרש, ומגיעים עם אחריות מלאה, מה שאומר שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם עושים עסקה טובה ללא הפתעות מבאסות בהמשך הדרך.

שיטת העבודה הדקדקנית והייחודית שאימצה Avis מכירת רכבים, מבטיחה חווית קניה נעימה ומרגיעה, גם לאלה מבנינו שלא מבינים ברכבים ורק רוצים להגיע למקום שיהיה כן איתם ויעזור להם לקבל החלטה נבונה. אם החלטתם לעשות טרייד אין על הרכב הישן, או שהבנתם שפשוט הגיע הזמן לקנות רכב ולהפסיק להסתמך על תחבורה ציבורית, זו ההזדמנות שלכם לבחור מבין מאות דגמים בידיעה שאתם מקבלים מוצר איכותי ובדוק עם אחריות מלאה.

חיים אהרונוב סמנכ"ל אוויס מכירת רכב: "אוויס שמה לעצמה את הלקוח במרכז, לשם כך הביאה את הסטנדרטים הבינלאומיים לישראל, תוך שימת דגש על השירות הטוב ביותר עם המחירים המשתלמים ביותר בענף הרכב".

 

שעות פעילות: 

א-ה': 18:00-08:30 ועד אחרון הלקוחות

ו': 13:00-08:30 ועד אחרון הלקוחות

כתובת: שדרות ההסתדרות 224, חיפה

 *5326

למעבר לאתר

 לפרטים נוספים

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר