טיפה של קסם: הקליניקה המקצועית שתיקח את ההופעה החיצונית שלכם לשלב הבא. צילום: מאגר התמונות ingimage
טיפה של קסם: הקליניקה המקצועית שתיקח את ההופעה החיצונית שלכם לשלב הבא. צילום: מאגר התמונות ingimage

טיפה של קסם: הקליניקה המקצועית שתיקח את ההופעה החיצונית שלכם לשלב הבא

תחום האסתטיקה הולך ומשתכלל עם השנים, ומציע למתעניינים בו טיפולים רבים ומגוונים, אשר מסייעים בשמירה על מראה צעיר, זוהר ואסתטי. אם תמיד חלמתם על עור חלק ומתוח יותר, או על שיפוץ איזורים שאתם פחות אוהבים בגוף ובפנים שלכם– הכתבה הבאה מיועדת לכם  

פורסם בתאריך: 21.9.20 16:30

על אף שתחום האסתטיקה תמיד היה נוכח בחיינו במידה מסוימת, אין ספק כי בשנים האחרונות הוא צובר יותר ויותר תאוצה. הזרקות, לייזרים, המסת שומן וטיפולים שמטרתם לשפר את מראה ומרקם העור שלנו– כולם הפכו לפופולריים ביותר, וכיום ניתן למצוא מגוון של קליניקות העוסקות בתחום ומספקות למטופליהן טיפולים אסתטיים רבים ומגוונים.

 

השפע העצום הקיים כיום בתחום זה, הן בטיפולים והן באנשי המקצוע, גורם לבלבול בקרב מטופלים רבים, אשר אינם יודעים בהכרח כיצד לבחור את הטיפול הנכון עבורם, וחשוב מכך – את אנשי המקצוע שיבצעו אותו. ד"ר ניסים ניסימוב וד"ר עדי ניסימוב, הם רופאים מומחים (בין היתר) בתחום האסתטיקה שמנהלים את הקליניקה המקצועית "טיפה של קסם", והם כאן כדי לעשות לנו סדר.

מומחים (בין היתר) בתחום האסתטי. צילום עצמי

מומחים (בין היתר) בתחום האסתטי. צילום עצמי

כיצד בוחרים את אנשי המקצוע לצורך ביצוע טיפול אסתטי?

ד"ר ניסים ניסימוב וד"ר עדי ניסימוב, רופאים כבר מזה 15 שנים, אמנם מוסמכים בתחום האסתטיקה- אך זוהי רק אחת מההתמחויות שלהם. עדי היא רופאת משפחה המנהלת שתי מרפאות, ואילו ניסים הוא רופא כירורג מומחה, מנהל המיון הכירורגי בבית החולים "כרמל". בנוסף, שניהם מדריכים מתמחים וסטודנטים לרפואה מהטכניון– עניין אשר מחייב אותם "להיות עם יד על הדופק" בכל הנוגע לחידושים האחרונים בעולם הרפואה.

הניסיון העשיר שלהם, הוא זה שמאפשר להם לבצע מגוון של טיפולים שונים במרפאה– חלקם נפוצים ופופולריים יותר, וחלקם חדשניים ומתקדמים. "הבעיה בתחום הזה היא שהרבה אנשים מתעסקים בו, גם בלי תואר ברפואה", מסביר ד"ר ניסים, "וגם אם מדובר באנשי מקצוע שהם רופאים– לרוב מדובר ברופאים כלליים, ללא התמחות ספציפית".

חשוב להיות עם היד על הדופק. צילום עצמי

חשוב להיות עם היד על הדופק. צילום עצמי

השירותים הקיימים בקליניקה

כבר בכניסה לקליניקה של ד"ר ניסים ניסימוב וד"ר עדי ניסימוב, אשר ממוקמת בחיפה, ניכר כי היא מנוהלת על ידי רופאים מקצועיים, בעלי הבנה רחבה בתחום. הקליניקה "טיפה של קסם" מכילה מכשור מתקדם רב, אשר מסייע לרופאים המוכשרים הללו לספק למטופליהם תוצאות איכותיות ומדויקות במגוון של טיפולים שונים – הן בתחום האסתטי והן בתחום הרפואי.

בקליניקה, מבצעים ד"ר עדי וד"ר ניסים את הטיפולים האסתטיים המתקדמים ביותר בתחום, טיפולי לייזר, הזרקות, מילוי נפח באזורים שונים בפנים, פיסול שפתיים, המסת שומן תת עורי והידוק העור ללא ניתוח, הסרת פיגמנטציה, החלקת קמטים, טיפול בוורידים ובכלי דם מורחבים, הסרת שיער, טיפול באקנה ובצלקות אקנה, בוטוקס ועוד. חלק מהטיפולים האסתטיים הללו משמשים גם למטרות רפואיות.

באמצעות טיפולי לייזר, למשל, ניתן לא רק להחליק את העור ולטפל בפיגמנטציה, אלא גם להסיר נגעים עוריים, שומות ונקודות חן, וכמו כן לטפל בטחורים ובסדק בפי הטבעת. באמצעות בוטוקס, ניתן לא רק לטפל בקמטים, אלא גם בהזעת יתר.

"אנחנו מבצעים המון טיפולים", מעידה ד"ר עדי, "גם טיפולים פשוטים, כמו למשל טיפולים משולבים לאקנה, וגם טיפולים מורכבים יותר– כמו הטיפול המסת שומן והידוק העור ללא ניתוח או הטיפול הייחודי 'פאמי-ליפט', שלא קיים במקומות רבים". את הטיפולים המורכבים יותר, מבצעים הרופאים בשיתוף עם רופאים מומחים נוספים כמו רופאי נשים או כירורגים פלסטיים מבית החולים כרמל.

טיפולים אסתטיים מתקדמים. צילום עצמי

טיפולים אסתטיים מתקדמים. צילום עצמי

מקצועיות בלתי מתפשרת ושימוש בחומרים איכותיים

אין ספק כי ד"ר ניסים ניסימוב וד"ר עדי ניסימוב מקפידים על מקצועיות בלתי מתפשרת, אשר באה לידי ביטוי במגוון הרחב של הטיפולים והמכשור שבקליניקה, ובחומרים בהם משתמשים. "בתחום הזה יש המון חומרים לא איכותיים", אומר ד"ר ניסים, "לפעמים מזריקים לאנשים חומרים שלא הייתי נותן אפילו לכלב שלי לאכול, וזו סכנה של ממש".

לאחר שלקחו חלק בלא מעט הכשרות, השתלמויות וכנסים בכל רחבי העולם, בחרו הרופאים באופן קפדני ודקדקני את כל הציוד שבקליניקה, כמו גם את החומרים הטובים ביותר בשוק. "יש לנו את מכשיר האנדוליפט LASEMAR  1500 שהוכשרנו להשתמש בו באיטליה, וכל הלייזרים שאנחנו עושים בהם שימוש הם של חברת עלמה– מותג בינלאומי מוכר ב-150 מדינות שונות". אומר ד"ר ניסים.

על אף שהם מציבים את המקצועיות בראש סולם העדיפויות שלהם, אין ספק כי ד"ר ניסים ניסימוב וד"ר עדי ניסימוב מקפידים מאוד גם על יחסי האנוש בקליניקה, מתוך אמונה כי מדובר בחלק בלתי נפרד מהטיפול כולו. "אנחנו מקפידים על תקשורת טובה עם המטופלים", מעידה ד"ר עדי, "יש לנו מטופלים מכל הגילאים ומכל המגזרים, ואנחנו מתחשבים בכל מגזר ובצרכים הספציפיים שלו".

מומחיותם וניסיונם הרב של ד"ר עדי וניסים ניסימוב מוסיפים ערך נוסף לטיפול בקליניקה "טיפה של קסם". "לא פעם ולא פעמיים תוך כדי טיפול אסתטי אובחנה בעיה רפואית דחופה שסיכנה את חיי המטופלת והיא הופנתה להמשך בירור וטיפול דחוף במסגרת המתאימה" מעיד ד"ר ניסים. "אצלנו מקבלים לא רק טיפולי יופי ואסתטיקה אלה גם עין רפואית ערה על כלל מצבו של המטופל ובמקרה הצורך גם הכוונה וטיפול בבעיה שהתגלתה", מוסיפה ד"ר עדי.

"אנחנו מקפידים על תקשורת טובה עם המטופלים". ד"ר ניסים, צילום עצמי

"אנחנו מקפידים על תקשורת טובה עם המטופלים". ד"ר ניסים, צילום עצמי

 

טיפה של קסם- המרכז לרפואה אסתטית מתקדמת

כתובת: חורב 24, חיפה

טלפון: 050-3800063

מעבר לפייסבוק

מעבר לאינסטגרם

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר