סנדוויץ' בר הנמל: נמצאו הכריכים הכי שווים בחיפה. צילום עצמי
סנדוויץ' בר הנמל: נמצאו הכריכים הכי שווים בחיפה. צילום עצמי

סנדוויץ' בר הנמל: נמצאו הכריכים הכי שווים בחיפה

לפעמים כל מה שאדם צריך בחיים זה לנגוס בכריך האהוב עליו: כזה שכולל נתחי בשר עסיסיים בתיבול הנכון, או דווקא בשניצל המיוחד (שלרגע אתה שוכח שמדובר במנה טבעונית) את כל זה ועוד תמצאו בסנדוויץ' בר הנמל בעיר התחתית בחיפה

פורסם בתאריך: 24.9.20 08:19

הבעלים של הסנדוויץ' בר, תמימה מסארוה, החליטה אחרי שלוש וחצי שנים לעזוב את המקום הקבוע ברחוב נתנזון בעיר, ולמקם את העסק שלה ברחוב הנמל.

שם משגיחה מסארוה שהשף של המקום מכין את כל המנות כמו שצריך ולא מפספס אף תיבול, בדיוק כמו שמקפידה בבישולים שהיא מוציאה תחת ידיה לאורחים הרבים שבאים לביתה, ולמקום הנוסף שהיא מנהלת ומגיש אוכל ביתי.

"אצלנו תמצאו הכל: סלטים, ג'בטות, את כל סוגי הבשרים, מנות דלוקס ומנות שף", מפרטת ימימה. "אפשר לקבל אצלנו גם אוכל טבעוני, שיש לו  דרישה גבוה בקרב הלקוחות. בין המנות הטבעוניות ישנם רביולי טבעוני, קובה, שווארמה, שניצל, המבורגר ועוד".

לא מפספסים בתיבול. צילום עצמי

לא מפספסים בתיבול. צילום עצמי

מנת הדלוקס מורכבת מנקניק אווז, קבב, גבינת צ'דר וסלטים לפי בחירה, שכולם משולבים יחד בג'אטה קריספית המעוררת את כל בלוטות הטעם רק מצפייה בה. פרט למנה הזו, שסופר פופולרית בקרב הלקוחות, אפשר למצוא בסנדוויץ' בר הנמל גם את מנת השף שמורכבת משלושה סוגי נקניקים: אווז, כתף בקר ורוסטביף: מעל כל אלה מפזרים בנדיבות מהתבלין הסודי של בעלת הבית תמימה, שנותן את הכוח שלו.

"אני רק משגיחה על השף ועל הניקיון, בוחנת את הבשרים ואת התבלינים", מדגישה תמימה. "אני מתה על בישולים ואוהבת בעיקר להאכיל. הבן שלי למד בישול, עבד בכמה מקומות, עד שפתחתי את המקום הזה עבורו. עכשיו הוא שף במסעדה הנוספת שלנו שם מכינים אוכל ביתי".

איך תעבדו בסגר הנוכחי?

"במהלך הקורונה היינו בתקופה טובה עם טייק אווי ומשלוחים. אנחנו עובדים עם כל סוגי החברות: תן ביס, משלוחה, סיבוס, ומציעים גם לרגל המצב שבעה אחוזי הנחה על כל הזמנה מהתפריט שלנו".

אז אם מצאתם את עצמכם רעבים באמצע היום, או בערב, וממש בא לכם להתפנק בביס מופלא שיעשה אתכם שמחים הרבה יותר, צרו קשר במהירות עם סנדוויץ' בר הנמל. כשהמשלוח יגיע אליכם תבינו כבר מהריח שעשיתם את הבחירה הנכונה.

סנדוויץ' בר הנמל. צילום עצמי

סנדוויץ' בר הנמל. צילום עצמי

סנדוויץ' בר הנמל

כתובת: הנמל 27 עיר תחתית חיפה

טלפון להזמנות: 1-700-500-342

לעמוד הפייסבוק

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר