מסעדת הדיוק בחיפה: קפיצה קטנה לאירופה. צילום עצמי
מסעדת הדיוק בחיפה: קפיצה קטנה לאירופה. צילום עצמי

מסעדת הדיוק בחיפה: קפיצה קטנה לאירופה

לקוחות המגיעים לדיוק לאחר בילוי במקום אחר, מרגישים באירופה כשגופם בחיפה. בכתבה הבאה נספר את הסיפור של בר המסעדה המצוין בעיר

פורסם בתאריך: 7.10.20 10:28

בחיפה ידוע שהאוכל הכי טוב הוא בפאבים! הדיוק, שהתחיל כפאב, הפך למקום שוקק המשלב מבחר אלכוהול מגוון ותפריט אוכל עשיר במיוחד. האווירה וקולות הרקע מזכירים פאב. הריחות העוטפים את האף הן לגמרי מסעדה ברמה גבוהה והוויב הוא פשוט שילוב מושלם של מקום שאתה יודע שתהנה בו וכזה שכנראה לא תרצה לעזוב ובטוח תרצה לחזור אליו.

המקום הוא אחד מהמוסדות אולי הכי ותיקים של חיפה, עם ותק של מעל שבע עשרה שנים. הטייטל של המקום אולי השתנה עם השנים, אך הצביון שבבסיסו לא השתנה- ב'דיוק' דוגלים באירוח חם, הסברת פנים ומלא אוכל טוב ושתייה איכותיים. מה שדווקא כן השתנה הוא עיצוב המקום- העיצוב התחיל בעיצוב אירי-אומנותי ולפני כשלוש שנים עבר מתיחת פנים לכיוון מודרני.

ותק על מעל 17 שנה. צילום עצמי

ותק על מעל 17 שנה. צילום עצמי

הזוג רן (צוקי) וליאת צוקרמן, דואג בצורה קנאית למקום. צוקי, איש חיי לילה, פתח את המקום. מאז ומתמיד האהבה ללילה הפכה את מה שהוא מכיר, אוהב וחי לחלום לפתוח מקום משלו. ליאת אישתו, הצטרפה לעשייה בתור מנהלת המותג, המעצבת הגרפית, ועוסקת ביחסי הציבור של המסעדה, מה שהתאים כמו כפפה, שכן ליאת מגיעה מעולם הפרסום. לכן, אין זה פלא שהשילוב של השניים יצר סנכרון מופלא הדואג בין השאר, לשדרג ולהתאים את נראות המקום לזמן העכשווי, לטרדנדים בשוק ומעל הכל, לצרכים החדשים של הלקוח.

בימנו כל לקוח מאמין שהוא מבקר מסעדות ממולח ולכן אין לזלזל באינטליגנציה ובלוטות הטעם החדות של הלקוחות. הקהל הרבה יותר מתוחכם ויותר מודע למה שמוצע לו ולאפשרויות. התפקיד של המסעדנים והמטרה של הדיוק בפרט היא לספק את אותם צרכים. המקום כאמור קיים כבר כשבע עשרה שנים, ובכל כשנתיים ישנה מחשבה חדשה על התפריט, על הצלחות ומהו השדרוג הבא. גם אם לא כל המנות משתנות, גם המנות האהובות מקבלות אינטרפרטציה חדשה, טוויסט או שדרוג שיענגו את קהל המסעדה שחלקו נוהג לבלות בה כפעמיים בשבוע.

אופי האוכל מאוד מגוון. המקום דוגל בטהרת חומרי הגלם, המשובחים יש לציין- טהרת הבשרים, טהרת הדגים ומאכלי הים. מנת הדגל של המקום היא אווז מעושן ביין אדום. המנה נמצאת בתפריט מהיום הראשון שבו המקום נפתח וזהו הריח שאופף את האוויר כשמגיעים למקום- וזה היה הריח מאז ומעולם.

הדיוק הינו בראש ובראשונה פאב, כך שלא יהיה חסר לכם מה לבחור מתפריט האלכוהול והקוקטיילים המיוחדים והמגוונים שלו. הגילאים הפוקדים את המקום הם בסביבות השלושים פלוס. המוזיקה, בעיקר בסופ"שים היא מוזיקת האוס שמנגן הדי ג'יי במקום. אך, אל דאגה, המוזיקה לא רועשת ברמה שלא ניתן לשוחח עם האחר. מבחוץ נראה ומשדר הדיוק מקום כביכול "בגבוהה", אך הוא לא באמת מקום בו תשברו את כיסכם. הוא מכבד מספיק את הלקוחות שלו ובכך, גם את הכיס שלהם.

בליינים במקום. בקיצור- אווירה. צילום: דור אהרון

בליינים במקום. בקיצור- אווירה. צילום: דור אהרון

אם הייתם שואלים את תושבי חיפה על הדיוק, הם כנראה היו אומרים- בית. צוקי וליאת מתייחסים למקום כבית שהם מארחים בו. הם מכירים את כל הלקוחות ואת אלו שאינם עדיין מכירים הם רוצים להכיר. הם מדברים עם הסועדים שלהם, שותים איתם, אוכלים וצוחקים. אם אתם בדיוק כנראה שכלל לא תזהו את צוקי וליאת, שכן, הם נראים כאחד הסועדים, מה שמייצר הערכה רבה למנהלי המקום ומגדיל את תחושת השייכות והחום שהמקום נותן לך.

הדרך היחידה לזהות את צוקי היא לתפוס אותו דואג לניקיון של משהו במקום. צוקי עושה עבודה סזיפית של תחזוקה, ניקיון ובעיקר במטבח. הוא איננו מקל ראש בעניין ניקיון הפאב בו הוא משקיע כל כך. כך גם זה מתבטא באוכל שלהם. המנות תמיד יצאו בתזמון מושלם ותמיד יהיו מדוגמות.

הדיוק נמצא בשדרות מוריה שהינה הציר הכי פופולארי בחיפה. כל המסעדות והפאבים נמצאים בציר זה, אז לא תהיה לכם בעיה למצוא את הדיוק, פשוט תגיעו לשדרות מוריה ותשאלו איזו מסעדה קיימת באותו המקום כבר שבע עשרה שנים. מעבר לזה אתם יכולים לשאול איך מגיעים למקום שמגיש את ההמבורגר הכי טוב בעיר. בדיוק יש קציצה נפלאה עם מתכון שהוא סודי שלהם ובשר שנטחן במקום. המנה נעשית ומוגשת בדיוק מופתי, כולל מנת טבעות הבצל הנפרסות במקום.

המבורגר משובח בדיוק. צילום עצמי

המבורגר משובח בדיוק. צילום עצמי

אז איפה הם בעוד ששבע עשרה שנים? כנראה עדיין בדיוק, עושים שמח ומארחים מהלב. צוקי וליאת ימשיכו לארח אתכם כמו שהם חושבים שהלקוחות שלהם ראויים- בגובה העיניים ולא לפי כסף ומדידת הכנסה וכל עוד הם ימשיכו ליהנות ממה שהם עושים. לאחר מכן, ואולי במשולב, תמצאו אותם בקאריביים.

בינתיים הם עושים משלוחים!
איזה כיף למי שגר בחיפה:
משלוחים באתר

שעות פעילות: א'- ש', מהשעה 12:00 ועד אחרון הלקוחות.
ארוחות עסקיות מוגשות בימים א'- ו', בין 12:00- 17:00

כתובת: שדרות מוריה 107, חיפה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר