עורך דין לתאונות עבודה בצפון: הכירו את משרד עורכי הדין אונגר שויגמן. צילום: מאגר התמונות ingimage
עורך דין לתאונות עבודה בצפון: הכירו את משרד עורכי הדין אונגר שויגמן. צילום: מאגר התמונות ingimage

עורך דין לתאונות עבודה בצפון: הכירו את משרד עורכי הדין אונגר שויגמן

האם אתם זכאים לפיצויים בשל תאונת עבודה? מהם הצעדים הכרוכים בהגשת התביעה? כיצד תוכלו לוודא שתקבלו את מלוא הפיצוי המגיע לכם? עו"ד לתאונות עבודה בחיפה אנה אונגר ואדיר שויגמן, משיבים על שאלות חשובות בנושא תאונות עבודה ומחלות מקצוע

פורסם בתאריך: 13.10.20 16:34

בשנים האחרונות חלה עליה בכמות תאונות העבודה הקטלניות, בעיקר בענף הבניה, אך גם במסגרת תאונות דרכים, ולצד זאת קיימת גם עליה בתביעות בגין תאונות עבודה ומחלות מקצוע שונות, שלעיתים גורמות פגיעה לכל החיים, באופן בו ברור שמישהו צריך לתת על כך את הדין.

החוקים והתקנות בעולם העבודה מטילים אחריות רבה על המעביד ומסדירים באופן קפדני את נושא הבטיחות בעבודה והדאגה לשלומם ולחייהם של העובדים. עם זאת, ישנם מקרים רבים בהם חברות לא מקפידות באופן מספק בנושא הבטיחות בעבודה, וההשלכות של תאונת עבודה או מחלת מקצוע יכולות להיות הרסניות.

משרד עורכי דין אונגר שויגמן, עו"ד תאונות עבודה, בבעלותם של עו"ד אנה אונגר ועו"ד אדיר שויגמן, מתמחה בתחומי הרשלנות רפואית ונזקי הגוף. לצוות המשרד ניסיון עשיר בניהול תביעות רשלנות רפואית, תביעות נפגעי עבודה ותאונות דרכים, תביעות כנגד חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי ומשרד הביטחון.

"כמשרד המתמחה בתחומי תאונות עבודה, רשלנות רפואית ונזקי גוף, אנו מעניקים ליווי וייעוץ משפטי מקצועי עבור נפגעי תאונות ורשלנות רפואית, ונלחמים את מלחמות לקוחותינו, במטרה להשיג את עבורם את מלוא הזכויות. אנו רותמים את הידע והניסיון המקצועי שצברנו לאורך השנים בכדי להבטיח שכל לקוח שלנו יזכה לפיצויים המקסימליים המגיעים לו על פי חוק". אומרים עורכי הדין אונגר ושויגמן.

עו"ד אנה אונגר, צילום: יעל אלעד

עו"ד אנה אונגר, צילום: יעל אלעד

כיצד מוגדרת תאונת עבודה? מהי מחלת מקצוע?

"תאונת עבודה מוגדרת על פי החוק, כתאונה שאירעה תוך כדי ועקב העבודה, כולל תאונות דרכים בדרך לעבודה, ממנה או במהלכה. כך למשל, נפילה מגובה או מסולם במהלך העבודה תיחשב כתאונת עבודה.

"מחלת מקצוע, היא מחלה בה העובד חלה עקב עבודתו והוכרה בתקנות כמחלת מקצוע. חשיפה לשמנים, דלקים וחומרים מסוכנים וכן חשיפה ממושכת לשמש, יכולים לגרום למחלות קשות שיכולות להיות מוכרות כמחלות מקצוע ולזכות בפיצוי כספי".

איך אני יודע/ת אם כדאי לי לתבוע?

"היות ומדובר בתחום מורכב כדאי לפנות לעורך דין העוסק בתחום זה כיוון שקיים הבדל בין סוגי התביעות השונות. לא פעם, אנו נתקלים במקרים של אנשים שעברו תאונת דרכים או תאונת עבודה וכלל לא מודעים לכך שהם זכאים לקבל פיצוי כספי, ולעיתים אף ממספר גופים".

כלומר תמיד כדאי לתבוע?

"לא, אך תמיד כדאי לבחון האם המקרה שלך מתאים לתביעה משפטית. בבדיקה זו קיימים מגוון שיקולים, ולא פעם אנו נתקלים במקרים בהם אנשים אינם מודעים לכלל הזכאות שלהם בעקבות אירוע בו נפגעו או חלו – לא רק אל מול המוסד לביטוח לאומי אלא גם מול ביטוחים פרטיים נוספים אותם אנשים משלמים מדי חודש. בכל מקרה של תאונה או מחלה הקשורה לעבודה אנו ממליצים לפנות לייעוץ אצל עורך דין לתאונת עבודה".

את מי תובעים במקרה של תאונת עבודה?

"זה תלוי בסוג התאונה, ויש לבחון כל מקרה לגופו, אך פעמים רבות בתאונות עבודה ניתן לתבוע הן את המוסד לביטוח לאומי, והן את חברת הביטוח של המעביד ולעיתים גם את קרנות הפנסיה והביטוחים הפרטיים. במידה שזו תאונת דרכים- ניתן לתבוע אף את חברת ביטוח החובה של הרכב שבו היה האדם שנפגע, בלי קשר לשאלה מי אשם בתאונה".

עו"ד אדיר שויגמן, צילום עצמי

עו"ד אדיר שויגמן, צילום עצמי

מה תפקיד עורך הדין בתביעות של תאונת עבודה?

"תפקיד עורך הדין הוא למקסם את הזכויות שהנפגע זכאי להן ולדאוג שיקבל את  הפיצוי המרבי תוך ליווי הלקוח ברגעיו הקשים שלאחר פציעתו או מחלתו הקשה. בהקשר זה, אנו מלווים את הלקוח מהרגע הראשון, החל מבחינת התיק הרפואי, דרך הגשת התביעות השונות וייצוג בפני הגורמים השונים ובהם בית המשפט, המוסד לביטוח לאומי, האגף לשיקום נכים והוועדות הרפואיות השונות של גופים אלו".

מה היתרונות שמשרדכם מספק ללקוחותיו?

"משרדנו עוסק ומתמחה אך ורק בתחום נזקי גוף, ואנו מקדישים את עצמנו לכך ולכן צוות המשרד מנוסה מאוד בתחום משפטי זה, על כל מורכבויותיו. לצד העובדה שיש לנו הישגים והצלחות משמעותיות, אנו ממשיכים תמיד ללמוד ולהתמקצע בתחום ולרכוש ידע נוסף, וכמובן להישאר מעודכנים בכל החוקים, התקנות והתקדימים המשפטיים בתחום. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם מגוון רחב של מומחים בתחומים רפואיים שונים ומספקים מענה משפטי מקיף בכל הסוגיות הקשורות בנזקי הגוף שנגרמו ללקוחותינו".

 

משרד עורכי דין אונגר שויגמן

כתובת המשרד:

סניף צפון- קיבוץ לוחמי הגטאות בצפון

סניף ת"א- ראול וולנברג 18, תל אביב

טלפון: 03-7733316

וואטסאפ להודעות בלבד

מעבר לאתר

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר