משרדי תיווך בחיפה: חוויה אישית ועסקית מיטבית. צילום: מאגר התמונות ingimage
משרדי תיווך בחיפה: חוויה אישית ועסקית מיטבית. צילום: מאגר התמונות ingimage

משרדי תיווך בחיפה: חוויה אישית ועסקית מיטבית

קנייה או מכירה של בית זיכולה להיות חוויה מלחיצה עבור רבים מאתנו. מדובר בהחלטה בעלת השפעות נפשיות וכלכליות עצומות, בתחום בו אין לנו את ההבנה והניסיון הדרושים. כדי להתמודד עם האתגר, נוכל להיעזר בשירותיו של מתווך נדל"ן, והעדיפות היא למתווך ממשרד תיווך מצוין ומקצועי

פורסם בתאריך: 26.10.20 11:17

הראל ברודסלי

בשביל חוויה אישית ועסקית מקצועית, לא די בסתם מתווך. נרצה מתווך שאפשר לסמוך עליו בלב שלם, מתווך אמין ומנוסה שרואה בשירות ערך עליון, מתווך שמבין אותנו, ושם את הצרכים שלנו במקום הראשון. אם תכונות אלו חשובות גם לכם, כדאי שתכירו את המתווך הראל ברודסלי.

הראל, מתווך נדל"ן עצמאי בחברת רימקס, הגיע לחיפה לפני כ-40 שנה במסגרת לימודיו באוניברסיטה. "אני אוהב את העיר ומחובר אליה מאוד" אומר הראל, "לא הייתי גר בשום מקום אחר". הראל אכן השתקע בעיר, וכיום הוא אב לארבעה וסב לארבעה. בנדל"ן התחיל לעסוק לפני כחמש שנים, לאחר קריירה מצליחה של שלושה עשורים בתפקידי שיווק וניהול שונים בענף התרופות. "הבנתי שהכלים שרכשתי לאורך הקריירה, מתאימים מאוד לעולם הנדל"ן" מספר הראל, "ועשיתי הסבה. אני מרגיש שהבגרות והניסיון שלי, הכלים ושיטות העבודה שסיגלתי לאורך השנים, מעניקים לי ערך מוסף בעבודה מול הלקוחות".

חיפה על שלל גווניה

"אני מתרכז בעיקר באזור הכרמל, תוך דגש על מרכז הכרמל, סביוני דניה, גולדה, רמת אלמוגי, רמת בגין, רמת אשכול, כבביר ואחוזה". הראל מלווה לקוחות בקניה וגם במכירה של נכסים. הוא עובד עם מגוון של לקוחות, "אך רבים מלקוחותיי", הוא מספר, "הם אנשים שצרכיהם השתנו לאורך השנים, ומחפשים בית שיתאים לתקופת החיים בה הם נמצאים. למשל, בני חמישים פלוס, שילדיהם עזבו את הבית" מסביר הראל, "אני אוהב לעבוד עם הקבוצה הזאת, כי אני מבין אותם, גם ילדיי עזבו את הבית לפני מספר שנים. מדירה גדולה של חמישה חדרים, עם מדרגות, וגינה שבעיקר הגנן נהנה ממנה, עברנו לדירה קטנה יותר עם מעלית. לכל שלב בחיים יש צרכים משלו, ואני שמח לסייע ללקוחותיי למצוא בית שעונה על צרכיהם ורצונותיהם בצורה מיטבית".

העתיד כבר כאן

בחודשים האחרונים, התחיל להציע שירות חדש ומסקרן ללקוחותיו: סיורים וירטואליים בבתים, בעזרת מצלמות 360 מעלות. השם אולי נשמע מבלבל, אבל מדובר בשירות פשוט שיאפשר לכם לסייר בדירות למכירה, מבלי לצאת מהבית. "במהלך הסגר הראשון", מספר הראל, "הבנתי שבזמן שאנחנו 'תקועים' בבית, אני יכול לערוך ללקוחותיי סיורים דיגיטליים, בלי להעמיד אותם בסיכון בריאותי מיותר. לא מדובר כמובן בצילומים רגילים, אלא בחוויה מוחשית מתקדמת המאפשרת 'לסייר' בנכס מכל מקום ובכל זמן. כך, ניתן לבצע סינון ראשוני ולפסול נכסים לא מתאימים מבלי לבזבז זמן יקר, בלי נסיעות מיותרות, וכמובן בדרך אחראית מבחינה בריאותית".

"לדעתי מדובר בעתיד של עולם התיווך. עלינו להפנים שהעולם משתנה, ולהתאים את עצמנו. כמובן שהשירות אינו מתאים לכל אחד, אבל אחוז מכריע מלקוחותיי מרוצים ממנו מאוד. הוא מאפשר להם לראות יותר דירות, בזמן קצר יותר, וחוסך טרחה", מספר.

"מי שלא לומד, נשאר במקום" מסכם הראל "חשוב לי כל הזמן להמשיך להתפתח וללמוד כלים חדשים ושיטות עבודה לטובת לקוחותיי. ה'אני מאמין' שלי הוא שצריך קודם כל להיות בן אדם, ולזכור שגם הלקוח שלי וגם הצד השני בעסקה הם בני אדם. שירות מבחינתי הוא ערך עליון, ואני מחויב להשיג ללקוח את העסקה הטובה והנכונה ביותר עבורו".

הראל ברודסלי, צילום: רימקס ישראל

הראל ברודסלי, צילום: רימקס ישראל

הראל ברודסלי- משרד תיווך רימקס

כתובת: חורב 15, חיפה

טלפון: 054-430-7120

כרטיס ביקור דיגיטלי

מעבר לפייסבוק

מעבר לאינסטגרם

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר