א.ס לידר: הכירו את מומחי גיוס והשמה בתחום הסיעוד. צילום: מאגר התמונות ingimage
א.ס לידר: הכירו את מומחי גיוס והשמה בתחום הסיעוד. צילום: מאגר התמונות ingimage

א.ס לידר: הכירו את מומחי הגיוס וההשמה בתחום הסיעוד

אז כיצד ניתן לדאוג להתאמה מלאה בין העובד לבית האבות? כיצד ניתן לדאוג שהעובדים שיגיעו לראיון יהיו בעלי הכשרה מתאימה, מכילים וסבלניים? הכירו את חברת ההשמה א.ס לידר

פורסם בתאריך: 27.10.20 13:11

תחום הסיעוד בכלל, ובפרט העבודה עם קשישים בבתי אבות, אינו מתאים לכולם, אך עבור בעלי החמלה, היכולת הנפשית והפיזית והסבלנות, מובטחת עבודה מתגמלת ומלאת סיפוק. אולם, התחלופה הגבוהה של העובדים בתחום רק מקשה על הקשישים ומעלה אף יותר את הצורך במציאת עובדים מתאימים ומיומנים.

תוחלת החיים העולה מעלה גם את הצורך בפתרון טיפולי מתאים

משפחות רבות בישראל יוכלו להזדהות עם הדילמה הקשורה בהעברת ההורים, הסב או הסבתא לבית אבות. למרות שמשפחות רבות מעדיפות להשאיר את הקשישים בבית עם טיפול הולם ככל הניתן, תוחלת החיים העולה מביאה עמה גם אתגרים רפואיים שלצערנו, קשה לאדם הממוצע להתמודד עמן ללא דיור, שירותים רפואיים צמודים והכשרה מתאימים. לכן, אנשים רבים בוחרים באפשרות הטיפול בבית האבות, אשר מספק לקשישים טיפול צמוד הכולל מכשור מותאם, צוות רפואי זמין וכד'.

אך בזה לא תם הקושי, שכן גם בית האבות בעל ההנהלה המקצועית והרגישה ביותר וצוות האחים והאחיות המסור ביותר, לא יוכל להעניק לקשישים את הטיפול והליווי האולטימטיביים, כאשר ישנה תחלופה גבוהה של עובדים.

תחלופה גבוהה מעידה על חוסר התאמה

בדומה לתחומים אחרים המתאפיינים בתחלופה גבוהה של עובדים, גם בתחום הסיעוד קיימת הבעיה של חוסר ההתאמה הנפוצה יחסית, בין המועמדים למקומות העבודה. תדירות ראיונות העבודה הגבוהה יחסית עלולה לפגוע, גם בלי לשים לב, ביכולת המנהלים למצוא את כוח האדם המתאים ביותר למקום. מן הצד השני, עובדים בעלי יכולת הכלה, סבלנות ורגישות אינם תמיד מוצאים את מקום העבודה המתאים להם ביותר מבחינת הדרישות או הציפיות. אם אתם מעסיקים או עובדים שיכולים להזדהות עם הקושי במציאת העובדים או מקום העבודה הנכון, וגם אם יש לכם ניסיון קודם עם חברות השמה, כדאי שתקראו על השירות והשיטה הייחודיים של חברת א.ס לידר. 

לא רק מתווכים בין העובד למעסיק

השירות של א.ס לידר נועד כדי לסייע לעובדים ולמעסיקים כאחד בשני מישורים: מציאת העובד או מקום העבודה המתאים ביותר, והתמודדות עם בירוקרטיה ושאר תנאים טכניים הנוגעים לקליטת העובד. אז איך זה עובד בפשטות? ראשית, החברה מגייסת ומבצעת ראיונות ותהליכי מיון קפדניים למועמדים, בדגש על ההשכרה והניסיון הרלוונטיים, תחומי התמחות ותיאום ציפיות, לרבות בכל הנוגע לשכר ולתנאים נוספים.

שנית, לאחר תהליך התאמה אישי (עליו נרחיב בהמשך) וכאשר אכן נמצאת התאמה בין עובד למעסיק, העובד עדיין נחשב כעובד של חברת א.ס לידר והמעסיק "רוכש" רק את זמנו של העובד על בסיס שעתי. השיטה הזו מונעת כאב ראש מיותר הן מהעובד והן מהמעסיק:

  • מצד המעסיק – אין צורך להתמודד עם הבירוקרטיה שבקליטת העובד.
  • מצד העובד – אין צורך למלא טפסים ולהתחיל תהליך חדש של קליטה במקום עבודה. יש לציין כי החברה משלמת משכורת על פי כל התנאים הנדרשים בחוק. כמו כן, העובד זוכה למקום עבודה קבוע, גם אם החליף במסגרת זמן מסוימת כמה מקומות עבודה.
מציאת העובד או מקום העבודה המתאים ביותר. צילום: מאגר התמונות ingimage

מציאת העובד או מקום העבודה המתאים ביותר. צילום: מאגר התמונות ingimage

כיצד מתנהל התהליך בחברה?

לחברת א.ס לידר כמה תחומי התמחות בעולם ההשמה: תחום המלונאות, הייצור והבניה, וכמובן גם הסיעוד. כדי שיוכלו להעניק ללקוחותיהם, מעסיקים ועובדים, את השירות המיטבי, לחברה מנהל\ת יחידה לכל תחום פעילות שכזה, על מנת שאותם מנהלים יוכלו לנצל את ניסיונם בתחום הספציפי. בהקשר לתחום הסיעוד ובתי האבות, אירה, מנהלת הגיוס וההשמה בתחום הסיעוד, דואגת להתייחס לכל בית אבות או מוסד סיעודי ברגישות הראויה, תוך שימת לב מיוחדת לקשישים השוהים במקום (שכן מוסד אחד איננו דומה בהכרח למוסד אחר).

ליווי אישי לכל אורך הדרך

חברות השמה רבות משקיעות את מרבית תשומת הלב במעסיק ולא בהכרח בעובדים, אולם בא.ס לידר מאמינים כי שירות איכותי מתחיל ביחס הוגן ושקיפות לכל אורך הדרך וכלפי שני הצדדים. לכן, בא.ס לידר, דואגים להכיר את העובדים, להבין את צרכיהם וללוות אותם באופן אישי, עד להשמה המוצלחת במקום העבודה. יש לציין, שהליווי האישי של החברה, על ידי אירה בפרט, מסייע להם להתאים באופן טוב יותר את העובד למעסיק וההיפך, ולכן, בעיקר בתחום הסיעוד ובתי האבות, הקשישים זוכים ליחס איכותי יותר ולאורך זמן.

 

א.ס לידר

כתובת: רחוב הרצליה 15 ,חיפה

טלפון: 04-8877834

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר