פנצ'ריה בחיפה: בפנצ'ריית "אצל יולי" דואגים לגלגלים שלך, צילום עצמי
פנצ'ריה בחיפה: בפנצ'ריית "אצל יולי" דואגים לגלגלים שלך, צילום עצמי

פנצ'ריה בחיפה: בפנצ'ריית "אצל יולי" דואגים לגלגלים שלך  

גיליתם פנצ'ר בגלגל? רוצים לערוך בדיקת תקינות צמיגים לקראת החורף המתקרב? כדאי שתכירו את פנצ'ריית "אצל יולי", בה צוות מקצועי ומיומן שיחליף לכם את הגלגל בצ'יק ויבטיח לכם המשך דרך בטוחה

פורסם בתאריך: 1.11.20 14:27

"אנחנו מזמינים את כל הנהגים להגיע במיוחד עכשיו לקראת החורף לבדיקת תקינות הצמיגים ולוודא כי בטיחותם ובטיחות נוסעי הרכב אכן מתקיימת" משתף גנדי פרסקביץ' הבעלים של פנצ'ריית אצל יולי. "רכבים רבים עולים על הכביש עם צמיגי רכב לא תקינים אשר עלולים, במיוחד בחורף כשהכביש רטוב, לגרום לתאונות קלות עד קטלניות. אנחנו ממליצים לא לחכות וכבר עכשיו למנוע את התאונה הבאה וליצור חוויות נסיעה נעימה עם גלגלים מאוזנים ובטוחים".

דואגים לדרך שלכם, לעבור את החורף בבטחה

גנדי פרסקביץ' הבעלים החדש של "פנצ'ריית אצל יולי" עוסק בתחום הרכבים כבר למעלה מעשור. במהלך השנים היה עד לשינויים הרבים שתחום הרכב עבר ולטכנולוגיה ששיפרה פלאים את חווית הנסיעה ואת נושא הבטיחות. יחד עם זאת, צמיגי הרכב היו מאז ומתמיד המרכיב העיקרי והמשפיע ביותר על אופן הנהיגה שלנו והחיכוך הראשוני של הרכב עם הכביש. בעזרת צוות עובדים מקצועי ומיומן מנהל פרסקביץ' את הפנצ'רייה ומעניק שירות זמין, נוח ונגיש לתושבי חיפה והסביבה ומבטיח לכם חורף בטוח וצמיגים מאוזנים ומעולים. תוכלו לרכוש צמיגים משומשים או חדשים מהחברות המובילות בשוק, לערוך בדיקת איזון גלגלים ובדיקת פרונט ולהצטייד בווישרים איכותיים לחורף המתקרב.

למה נושא הצמיגים חשוב כל כך?

מדובר במרכיב הבטיחות הכי חשוב ברכב. זוהי למעשה נקודת ההשקה הראשונה של הרכב בפגישה עם הכביש. צמיגים תקינים מאפשרים לנו לבלום בקלות ובמהירות, ולהאיץ במקרה הצורך. רבים לא מודעים לנושא ואינם מקדישים מספיק תשומת לב לגלגלי הרכב, מבחינתם כל עוד האוטו נוסע ויש דלק אז הכל בסדר. לצערי זה רחוק מלהיות נכון- גם לצמיגי הרכב יש אורח חיים מקסימלי. בנוסף, מזג האוויר הקיצוני בישראל ומצב הכבישים הגרוע מקצר את אורח חייו ומצריך מאיתנו להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולשמור על בטיחות משפחתנו ושאר הנוסעים שעל הכביש".

מהו הטיפ הכי חשוב לשמירה על איכות הצמיגים?

"בדיקת לחץ אוויר זה דבר שצריך להיעשות מידי שבוע ולפחות פעם בחודש. צמיג שלחץ האוויר לא תקין מתבלה מהר, מתאמץ וגם מנצל יותר דלק. בנוסף, כל בלימה או סטייה מהכביש כשלחץ האוויר לא תקין עלולה חלילה להביא לירידה מהשוליים או לתאונות דרכים לא פשוטות. הפתרון הוא פשוט, לעצור בכל תחנת דלק בסביבה הקרובה ולמלא אוויר פעם בחודש לפחות, למתעצלים במיוחד ניתן גם להגיע אלינו ונמלא לכם אוויר על מנת שתמשיכו את הדרך בבטחה. בנוסף, אנחנו ממליצים ללקוחות להגיע אלינו עוד לפני הטסט השנתי לבדיקת תקינות הוישרים, הצמיגים ועוד וזאת על מנת למנוע טרטור ובזבוז זמן או כסף ולעבור את הטסט בפעם הראשונה ללא תקלות מיותרות".

שמרו על הצמיגים שלכם. צילום עצמי

שמרו על הצמיגים שלכם. צילום עצמי

מתי צריך להחליף צמיגים, האם יש סימנים מזהים?

"יש כמה סימנים מזהים שמתחלקים לבדיקה חיצונית ובדיקה פנימית (בזמן נסיעה) למשל עומק החריצים בצמיגים צריכים להיות לפחות 2 מילימטר וניתן לצבע את הבדיקה בעזרת סרט מדידה ולבדוק את תקינותם של ארבעת הצמיגים. סימן נוסף הוא בליטות בדופן הצמיג, אם הצמיג לא עגול יש להחליפו מיד. רעידות מכיוון ההגה, או רעש חזק שלא מגיע מכיוון המנוע יכולים גם הם לרמוז על צמיג ישן ולא תקין. בנוסף, במידה וכל סדק או מהמורה בכביש מורגשת יותר מתמיד זה סימן נוסף לאי תקינותם של הצמיגים ויש להגיע למכון מורשה לטיפול מקצועי ואמין. חשוב לנו מאוד לפעול ביושרה והגינות מול הלקוחות שלנו ולהבטיח להם שהדרך שלהם תהיה בטוחה ככל האפשר".

גנדי פרסקביץ', צילום עצמי

גנדי פרסקביץ', צילום עצמי

 

"פנצ'ריית אצל יולי" דואגים לבטיחות שלך 

ממוקמת במתחם תחנת דלק בסמוך למסעדת מקסים

052-5599365

054-6175445

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אתי

    נוכלים ושקרנים, החלפתי צמיגים עקב פנצר באחד הצמיגים, ובאחד מהם התגלה בורג קטן, במקום לשים לי את הגלגל שלי שהיה טוב, תיקנו את זה שהיה עם בורג ואת הטוב השאירו אצלם, הבחנתי בזה רק כשהגעתי הביתה, היזהרו מהם,

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר