מספרה וספא לכלבים בעכו. צילום: B.Rex&jerry
מספרה וספא לכלבים בעכו. צילום: B.Rex&jerry

מספרה וספא לכלבים בעכו: הכירו את B.Rex&jerry

הכירו את B.Rex&Jerry מספרה וספא לכלבים בעכו, בבבעלותה של ג'יג'י שתעניק טיפול מעמיק, מסור ומלא אהבה לחברים הכי טובים שלכם: תספורת, מקלחת, בישום ופן, גזירת ציפורניים ומסיכה לפרווה, ליטוף ופינוק

פורסם בתאריך: 10.11.20 12:30

B.Rex&Jerry | מספרה וספא לכלבים

כתובת: פלמינגו 34, עכו (הכרם ב')

טלפון: 050-6882700

מעבר לפייסבוק

מעבר לאינסטגרם

יש לכם הולך על ארבע אהוב ונאמן שמגיע לו פינוק? במיוחד בעונה המתחלפת, חשוב לדאוג לכלבים לטיפול וטיפוח יסודי, שיסייע להם להתרגל לטמפרטורות המשתנות וישמור עליהם מפני מזיקים העתידיים להגיע. אז אם אתם מחפשים מספרה לכלבים בעכו – הכירו את B.Rex&Jerry מספרה וספא לכלבים שתדאג לטיפול מעמיק, מסור ומלא אהבה לחברים הכי טובים שלכם.

חולת כלבים מלידה

ג'יג'י, הבעלים של B.Rex&Jerry, מגיעה מתחום הקוסמטיקה ועסקה כל חייה בעולם היופי והטיפוח. על אף הצלחתה המשגשגת והצטיינותה בתחום, הרגישה ג'יג'י שזה לא המקום המדויק לה, והיא לא מביאה את עצמה לידי ביטוי בצורה המהנה ביותר. "כל יום עבר עליי באי-נוחות, הרגשתי שמשהו בחיים מפריע לי ולא ידעתי מה", מספרת ג'יג'י, "רק דבר אחד משך אותי ונתן לי רוגע – והם הכלבים. גדלתי עם כלבים מהיום שנולדתי ואני חולת אהבה אליהם. יש לי קעקועים בכל הגוף שקשורים לכלבים". בצעד אמיץ ומשמעותי החליטה ג'יג'י לפנות לענף ובדיוק בתחילת הקורונה, פתחה מספרה לכלבים בעכו, שנחלה הצלחה מרגע פתיחתה.

"אני חולת כלבים מלידה". צילום: B.Rex&Jerry

"אני חולת כלבים מלידה". צילום: B.Rex&Jerry

לא מסתירה את אהבתה

השיטה של ג'יג'י מתבססת על אהבתה העמוקה והדאגה לכלבים. היא מקדישה זמן לא מוגבל כדי לספק חוויה נעימה, לא מלחיצה וחיובית עבור כל כלב שמגיע אליה למספרה. כמו כן, B.Rex&Jerry מעוצב כמעין ספא לכלבים בעכו – עם נרות, ריחות נעימים ומוזיקה מרגיעה. הניקיון והאסתטיקה זורמים בעורקיה של ג'יג'י, דבר הניכר בחיטוי ובניקיון שהיא מבצעת בין הטיפולים של כל כלב וכלב. חשוב לה להעניק את הזמן הדרוש לכל כלב כדי להתרגל לסיטואציה, והיא לעולם לא תכריח או תצעק על אף כלב. "יש ספרים שעובדים בשיטה מסוימת, שהיא מאוד נוקשה, אני בחיים לא אעבוד כך", אומרת ג'יג'י, "המקום שלי מעוצב באופן אישי, כך שהעבודה מתבצעת מול חלון שקוף ורואים אותי בגלוי, אין לי משהו להסתיר. תוך כדי הטיפול אני גם עושה הפסקות ונותנת לכלבים מים ופינוקים".

התנאי הראשון של ג'יג'י כלפי בעלי הכלבים שמגיעים למספרה, הוא שבמידה והכלב לא משתף פעולה, היא לא תכריח אותו ולא תפעיל כוח מולו. כך שהכלבים שמסיימים טיפול אצלה, יוצאים שמחים ונקיים, לכן הם גם חוזרים בהנאה לטיפולים הבאים, החוויה עבורם היא חיובית ביותר. ג'יג'י דואגת לשבת עם הכלב לפני הטיפול ולהתקרב אליו, במשך כ-20 דקות היא משחקת איתו, מפנקת אותו בחטיפים ודואגת לרכך ולהרגיע אותו. היא מסבירה: "כדי לעבוד במקצוע הזה צריך הרבה סבלנות והמון אהבה לכלבים. הגעתי לתחום לא בשביל הכסף, אלא בגלל השהייה עם הכלבים".

חבילת תספורת מפנקת אצל ג'יג'י. צילום: צילום: B.Rex&Jerry

חבילת תספורת מפנקת אצל ג'יג'י. צילום: צילום: B.Rex&Jerry

חבילת טיפוח יסודית ונעימה

המספרה של ג'יג'י מציעה חבילה תספורת מפנקת, הכוללת תספורת יסודית, גזירת ציפורניים, ניקוי רפואי (ניקוי עמוק לאוזניים, אשר מונע זיהומים ובקטריות למשך חודש), שתי מסכות לשיער לשיפור הפרווה והעור, ייבוש באמצעות פן, בישום ובמקרה הצורך היא מוסיפה טיפול נגד קרציות ופרעושים. לאחר הטיפול המושקע הכלב יוצא רענן, יבש, ריחני ונקי.

 

ג'יג'י ממליצה להגיע לטיפולי הטיפוח ב-B.Rex&Jerry כתלות בסביבה בה הכלב חי ובגילו – לכלבים ביתיים קטנים היא ממליצה להגיע אחת לחודש. גורים מתחת לגיל 6 חודשים היא לא מספרת באופן מוחלט, על מנת שלא לפגוע בגופו הצעיר ובפרוותו, ולגרום לנזק בלתי הפיך. "מגיל 4 חודשים אפשר לטפח את הכלב, למשל באמצעות מקלחת קלה וניקיון של כפות הרגליים במקומות עדינים", משתפת ג'יג'י, "חשוב לי לתת המלצות וטיפים איך להתעסק עם הכלבים. אני משקיעה זמן כדי להעביר ללקוחות את כל הידע שלי באהבה גדולה, כדי לשמח את הכלבים ולגדל אותם בצורה הטובה ביותר".

טיפולי טיפוח לכלב. צילום: B.Rex&Jerry

טיפולי טיפוח לכלב. צילום: B.Rex&Jerry

אהבה מביאה אהבה

ג'יג'י חולמת להמשיך ולצמוח בענף, לשלב שירותי וטרינריה עם שירותי הטיפוח ולגדול לסניפים בכל הארץ. האהבה לכלבים עוברת במשפחה, כך הבן שלה שעובד איתה עתיד ללמוד וטרינריה בקרוב. המקום של ג'יג'י מעוצב בטוב טעם ובנוי במיוחד כדי לספק את מירב הנוחות והביטחון לכלבים, אף נכתב עליה בעבר – הוליווד בעכו. כמו כן, ג'יג'י מחזיקה במקום ציוד ומזון לכלבים ולחתולים. "מי שעובר פה לא מאמין שהמקום מיועד  לכלבים", מסכמת ג'יג'י, "יש לי המלצות רבות בפייסבוק, הרבה תגובות טובות ואהבה. זה לא מובן מאליו עבורי, אני מופתעת ומתרגשת כל פעם מחדש לראות את התגובות החיוביות שכותבים עליי. אני נותנת אהבה לכלבים באמת מכל הלב באופן הכי טבעי לי, ומקבלת אותה חזרה מבעליהם. זה הסיפוק שלי".

B.Rex&Jerry | מספרה וספא לכלבים

כתובת: פלמינגו 34, עכו (הכרם ב')

טלפון: 050-6882700

מעבר לפייסבוק

מעבר לאינסטגרם

B.Rex&Jerry

B.Rex&Jerry

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר