מה חשוב לדעת כשרוכשים ביטוח בריאות פרטי. צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
מה חשוב לדעת כשרוכשים ביטוח בריאות פרטי. צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

מה חשוב לדעת כשרוכשים ביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות פרטי מספק כיסוי כספי למקרים בהם יש צורך בתרופות יקרות שאינן בסל הבריאות, ניתוחים פרטיים והחזרים כספיים בעת ירידה בהכנסה בשל בעיה בריאותית. סוכן הביטוח זאב רשף מסביר מה חשוב לדעת לגבי ביטוח בריאות פרטי, כיצד להתאים את הפוליסות הנכונות והאפקטיביות ביותר, ולזכות לתנאים האידאליים

פורסם בתאריך: 17.11.20 11:29

בחירת פוליסת ביטוח בריאות שתתאים לנו באופן מדויק ותכסה את כל צרכינו העתידיים, איננה עניין פשוט. עם היצע רחב של חברות ופוליסות ביטוח בריאות, יש צורך בהבנה מעמיקה בתחום בכדי לבחור בפוליסה ובחברת הביטוח שתספק את התנאים הטובים ביותר. בשל המורכבות הזו, חשוב מאוד להיעזר בסוכן ביטוח מומחה ומנוסה שיידע לנווט בין הפוליסות והחברות השונות ולהשיג עבורכם לכם את הכיסוי הביטוחי המושלם, בתנאים מיטביים.

"מזה עשרים שנה, שאני עוסק בתחום הביטוח והפנסיה", אומר זאב רשף, סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון, "עיקר עבודתי היא בהתאמת סוג הביטוח והפוליסה לצרכיו של הלקוח, תקציבו ומצב בריאותו".

זאב רשף צבר ידע וניסיון מקצועי מעמיק מקיף בעולם הביטוח לאורך 20 שנות עבודתו בתחום. הוא מכיר היטב ולעומק את מוצרי הביטוח השונים על כלל מורכבותם ומסייע ללקוחותיו בהבנת הפוליסות הארוכות והמורכבות על כלל התנאים והנספחים, בכדי שלא יישאר שום ספק או שאלה לא פתורה.

זאב רשף, סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון. צילום: אלון לויטה

זאב רשף, סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון. צילום: אלון לויטה

מהם הדברים החשובים והקריטיים ביותר שיש לדעת בהקשר לביטוח בריאות?

"בכל רכישה של ביטוח בריאות יש לבדוק לפני הכל, אילו כיסויים מספק הביטוח במסגרת קופת החולים ומה חשוב עבור הלקוח להשלים ע"י ביטוח בריאות פרטי. כיסויי ביטוח שעליהם לא אוותר ותמיד אמליץ ללקוחותיי, הם כיסוי להשתלות איברים בארץ ובחו"ל, וכיסוי תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות".

"כיסוי להשתלות: כאשר נדרשים חלילה להשתלה באמצעות קופת החולים, ההמתנה עשויה להתארך למשך חודשים ארוכים ומצריכה גם אישור ועדות רפואיות. חברות הביטוח הפרטיות לעומת זאת, קשורות עם מרכזים רפואיים בחו"ל המאפשרים השתלות מיידות לפי הצורך.

"כיסוי לרכישת תרופות שאינן בסל הבריאות: כיסוי זה לא קיים בביטוחי הבריאות המשלימים של קופות החולים. ניתן ורצוי לרכוש את הביטוח במסגרת ביטוח בריאות פרטי בלבד. חשוב וקריטי שיהיה כיסוי לתרופות שאינן בסל, כיוון שעלויות התרופות הללו עלולות להגיע לאלפי ועשרות אלפי שקלים לחודש. בנוסף, במסגרת הרפורמה בביטוחי הבריאות, החל משנת 2016 הפוליסה כוללת גם מימון מלא של התאמת תרופות באופן גנטי לכל אחד ואחד".

מהי החשיבות בקבלת סכום כספי במקרה של גילוי מחלה קשה?

"מצב רפואי קשה או מחלה קשה עשויים להפוך את החיים על פיהם, גם בהיבט הכלכלי. מצבים כאלו מחייבים את בני המשפחה להירתם לטיפול בחולה, לעתים 24/7, ומרביתם יצטרכו להיעדר מהעבודה או אפילו חלילה להתפטר כדי לעמוד לצד בן המשפחה החולה.

"התוצאה היא ירידה משמעותית בהכנסות, לצד הגדלה של הוצאות בריאותיות מעבר להוצאות הישירות שאולי ישולמו על ידי קופת החולים. לדוגמה, אדם שצריך להפסיק לעבוד למשך מספר חודשים כדי לטפל בבת זוגו, לא אמור לקבל החזר כספי על כך. במידה ויש לו ביטוח בריאות עם כיסוי בריאותי מתאים, הוא יכול לקבל את סכום הביטוח בהתאם לפוליסה שרכש. הסכום הכספי שניתן מחברת הביטוח במקרה של גילוי מחלה קשה נע בין 100 אלף שקלים ועד 500 אלף שקלים, תלוי בפוליסה שנרכשה. זהו סכום שעוזר במידה משמעותית, לסיטואציות רבות ומורכבות".

מהי הרפורמה בביטוחי הבריאות משנת 2016, וכיצד היא באה לטובת המבוטחים?

"הרפורמה בביטוחי הבריאות נכנסה לתוקף בפברואר 2016, ומטרתה להגביר את התחרות בשוק הביטוח. כדאי לשקול את יתרונות וחסרונות הפוליסה החדשה לעומת הפוליסות הוותיקות יותר  ולבצע החלטה מושכלת בהתאם להעדפה האישית, מצב הבריאות הנוכחי ומחיר הביטוח.

"עקרונות הייסוד של פוליסת הבריאות החל משנת 2016 בהתאם לרפורמה: אחידות בין כל חברות הביטוח בהגדרת כיסויי הביטוח העיקריים; מחויבות חברות הביטוח לעדכן את הפוליסה אחת לשנתיים בהתאם להתפתחות הרפואה בארץ ובחו"ל; בחירת מנתח מתוך רשימת רופאים שיש לכל חברת ביטוח; אין החזר כספי למקרה שהמבוטח יעבור ניתוח שלא באמצעות חברת הביטוח".


זאב רשף, טייס בחיל האוויר בעברו, בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול, בעל 20 שנות ניסיון כסוכן ביטוח, מציג גישת ייעוץ ביטוח ופתרונות חכמים ויצירתיים ללקוחותיו בהתאמה אישית.

זאב רשף סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון

טלפון: 052-3455523

כתובת המשרד: סוכנות שחם, צ'ק פוסט חיפה. מגיע לבית הלקוח.

לינק לאתר

 

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר