חנות מוזיאון חיפה לאמנות. צילום: קסני קולסניק
חנות מוזיאון חיפה לאמנות. צילום: קסני קולסניק

נובמבר SALE בחנויות מוזיאוני חיפה

מוזיאוני חיפה מצטרפים לחגיגת המבצעים של חודש נובמבר עם הנחה של 30% על כל מוצרי החנות לילדים וגדולים כאחד. החל ממוצרי לייף סטייל, גאדג'טים למטבח, ארנקים, יומנים, תיקי לוקי עם הדפסים מיוחדים ומזכרות במחירים שווים לכל כיס ועד מגוון רחב של תכשיטים ממיטב המעצבים בארץ ובעולם (יוון, הולנד, ארצות הברית)

פורסם בתאריך: 19.11.20 20:34

עד שהמוזיאונים יפתחו ותוכלו לשוב ולבקר בתערוכות ובפעילות השונות, תפנקו את עצמכם או את הקרובים לכם במתנה מקורית. אם אתם מחפשים מוצרים ייחודיים, פיצ'פקס לבית, משחקים נוסטלגיים, ארנקים עם ערך אומנותי שלא תמצאו בשום מקום, כדאי שתכנסו כבר עכשיו לחנות של מוזיאוני חיפה- שישה מוזיאונים עם שישה קונספטים שונים ושלל מוצרים המתאימים לכל המשפחה.

חנות המוזיאון הימי בחיפה. צילום: קסני קולסניק

חנות המוזיאון הימי בחיפה. צילום: קסני קולסניק

לאנשים שאוהבים דברים מיוחדים 

החנות של מוזיאוני חיפה היא יעד חובה לכל תייר ולתושבי חיפה והסביבה בפרט, החנות מרכזת את כל הפריטים והמוצרים המיוחדים ביותר שתוכלו למצוא באזור הצפון. מעבר לייחודיות שבה, מהווה החנות השראה לאנשי אומנות, עיצוב ולאוהבי הדברים הטובים באמת. כרגע, עד שתוכלו לבקר פיזית בחנות וליהנות מהצבעוניות, האריזות והריחות אתם מוזמנים להכין לכם כוס תה או קפה ולבחור את המוצר שאתם הכי אוהבים שיגיע ישירות אליכם.

חנות מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית בחיפה. צילום: קסני קולסניק

חנות מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית בחיפה. צילום: קסני קולסניק

כל חנות עם קונספט משלה בהתאם לנושא של המוזיאון שבו היא נמצאת

תחת חנות הקונספט של המוזיאון הימי ובמיוחד לאוהבי הים, תוכלו למצוא את כל מה שקשור לעולם הימי. חוברות צביעה של פיראטים, בובות מיניאטורות מעולם הים, תכשיטים לילדים מאבנים וצדפות, תחפושות של פיראטים ושודדי ים ועוד. אם בכל זאת חשקה נפשכם לנסוע מעבר לים ולהגיע לארצות רחוקות, בחנות המוזיאון היפני תוכלו לרכוש ספלים ופורצלנים, כוסות תה יפניים, ספרי עיצוב ואמנות מהתרבות היפנית, וכל מה שקשור לאסטטיקה היפנית נמצא ממש בקליק אחד. ב

חנות של חיפה לאומנות מודרנית תוכלו ליהנות ממוצרים מעוצבים בתחום הלייף סטייל, פרטי יודיאקה, גאדג'טים למטבח ותיקים וקלמרים מעוצבים בטוב טעם. בחנות של מוזיאון מאנה כץ, אפשר למצוא חמסות צבעוניות, פמוטים וספרי אמנות מיוחדים. החנות של מוזיאון העיר מתאימה במיוחד לאוהבי הנוסטלגיה של העיר חיפה ובכלל. שם תוכלו למצוא מזכרות, גלויות של פעם, תמונות מודפסות מקולנוע ארמון ומקומות היסטוריים בעיר, משחקים של פעם, דוקים וחמש אבנים, מכוניות מפח, ספרים ואיורים של העיר חיפה ועוד.

חנויות מוזיאוני חיפה. צילום: קסני קולסניק

חנויות מוזיאוני חיפה. צילום: קסני קולסניק

במיוחד עכשיו בעונת הסתיו שעוד אפשר ליהנות מישיבה במרפסת תוכלו לרכוש נרות רוח מיוחדים המעניקים אווירה רומנטית ומותאמים לישיבה בחוץ. מוצר נוסף שמתאים למזג האוויר המתקרר הוא קנקן תה עם הדפסים צבעוניים. עוד תוכלו לרכוש ספלים מפורצלן והדפסות של יצירות אמנות. ואם מזג האוויר כבר נהיה קריר מאוד תוכלו לבחור ממגוון כובעי הצמר הנעימים והאהובים, צעיפי משי בעבודת יד. בנוסף, גם את תיקי הלוקי הידועים – תיק קניות מתקפל לגודל של ארנק ויכול לשאת משקל של עד 20 קילו תוכלו למצוא גם כן.

לחנות מוזיאוני חיפה לחצו כאן >>> (המוצרים המצוינים באתר הם לפני הנחה)

ניתן לאסוף את המוצרים מהחנות או במשלוח ישירות לכתובת המגורים שלכם
בקרוב אתר אונליין חדש!

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר