מכללת ג'ון ברייס חיפה. צילום: דודי מוסקוביץ
מכללת ג'ון ברייס חיפה (צילום: דודי מוסקוביץ)

לא לגאוני מחשבים בלבד: המסלול שלכם להייטק

מתלבטים איזה תחום ללמוד? האתגר התעסוקתי בתקופת הקורונה הביא אתכם לחשוב על הסבה מקצועית? חולמים להשתלב בתעשיית ההייטק אבל אתם חסרי  ידע קודם? הכתבה הזאת בדיוק בשבילכם

פורסם בתאריך: 25.11.20 18:02

כניסה לעולם ההייטק ללא ידע קודם

אתם מרגישים לא מתוגמלים כראוי כבר זמן רב? במקום העבודה שלכם חסר הזדמנויות לקידום? אי היציבות התעסוקתית הובילה לכך שאתם או עמיתכם בארגון בסטטוס חל"ת או דורשי עבודה? עכשיו, זה בדיוק הזמן להזניק את הקריירה שלכם ולהשתלב בתעשיית ההייטק במגוון מקצועות מבוקשים ורווחיים באמצעות הכשרה מקצועית במכללת ג'ון ברייס חיפה.

אם אתם ממהרים לוותר על החלום לעבודה בענף היציב והמתגמל ביותר במשק, בטענה שלא עשיתם חמש יחידות מתמטיקה או שאין לכם שלוש שנים להשקיע בשינוי מקצועי – יש לנו בשורות מעולות עבורכם. כדי להתחיל לעבוד בהייטק לא תצטרכו רקע במחשבים או ידע מקדים, אבל כן תצטרכו לעשות קורס איכותי וממוקד המותאם בדיוק לדרישות שוק ההייטק העכשווי. קורס מקיף שיקנה לכם כלים מעשיים, ידע והכשרה כך שבתום הלימודים תוכלו להשתלב בתעשיית ההייטק, במגוון תפקידים מבוקשים המספקים יציבות תעסוקתית גם בעת משבר.

בשורה נוספת משמחת היא האפשרות ללמוד גם בימים אלו ממש. מכללת ג'ון ברייס חיפה מספקת מסגרת למידה היברידית ובטוחה המשלבת למידה מקוונת, המביאה את כיתות הלימוד והסגל המקצועי אל סלון ביתם של הסטודנטים, יחד עם למידה בקפסולות בטוחות, בהתאם להוראות משרד הבריאות. בדרך זו נוצרת המשכיות ורצף לימודים מלא – החשובים להצלחה בלימודים.


ביקוש שרק עולה ועולה

בעת האחרונה, מה שידענו על עולם ההייטק, קיבל חיזוק משמעותי. זהו לא רק הענף עם תנאי העבודה והשכר המתגמלים ביותר בשוק, אלא גם ענף שמוכיח יציבות תעסוקתית ואפשרות לעבודה מרחוק, לא רק בעת משבר. כעת, גם ארגונים וחברות גדולות במשק ממהרות להטמיע תהליכים טכנולוגיים מתקדמים כדי לתת מענה למציאות המשתנה – מסחר מקוון, תהליכי אוטומציה בשירות הלקוחות, רובוטים ותהליכי דיגיטציה. השינויים שסיגלה לעצמה התעשייה מעידים כי ניתן לקצץ בתחומים רבים, אך הדרישה לאיוש תפקידים שונים בתחום ההייטק רק תלך ותגבר.

בכדי להכין את עצמכם ליום שאחרי הקורונה, הכירו את מקצועות הליבה המרכזיים, יהפכו להיות מבוקשים ביותר לאיוש על ידי חברות ההייטק הישראליות:

  • סייבר ואבטחת מידע

בתקופת הקורונה נרשמה עלייה משמעותית של  30 אחוז במתקפות הסייבר, בכל שבוע מתרחשות כ-192 אלף התקפות סייבר ברחבי העולם. שדה הקרב הווירטואלי הפך לאחד מהאיומים הבולטים ביותר והחשובים ביותר  ואין מי שמוגן, לא האדם הפרטי וגם לא מוסדות ממשלתיים. לכן, חברות וארגונים רבים משקיעים מאמצי על למניעת התקפות סייבר והגנת מידע באמצעות אנשי מקצוע שיספקו הגנה למערכות השונות בהתאם לפרופיל החברה.

קורס אבטחת מידע וסייבר מאפשר למשתתפים לממש את ההמלצות להפחתת חדירות סייבר לארגונים של המרכז הלאומי להתמודדות עם איומי סייבר. הלמידה מתבצעת דרך עבודה מעשית ולפיכך הקורס כולו מתנהל כמעבדה מתמשכת אשר במהלכה נדרשים התלמידים להתקין סביבות תקיפה והגנה, להגדיר כלים ולבצע 'תסריטים' המדמים אירועי אמת.

למי זה מתאים?

לא נדרש ידע מקדים או ניסיון עבר. יש לכם סקרנות לחידושים ופיתוחים טכנולוגיים, יכולת אנליטית, ראייה מרחבית, ויכולת עבודה בתחום מעניין ומאתגר? המבנה הייחודי של קורס מגן סייבר בג'ון ברייס חיפה, יאפשר לכם להשתלב במקצוע מבוקש שרק הולך ומתרחב.

  • ניהול רשתות תקשורת ותשתיות ענן

העידן בו למחלקת ה  IT -היה משרד זניח בחברה שהיה עסוק כל היום בפתיחת תיבות מייל לעובדים, חלף מזמן. כיום מומחי ה – IT נותנים שירות מקיף לכלל מחלקות הארגון, מתחזקים מערכי שרות של לקוחות חיצוניים ומקימים סביבות פיתוח מתקדמות. ניהול תשתיות ענן הפך להיות הדרך האידיאלית לספק לחברות וארגונים פתרונות מחשוב שונים, יעילים ומתקדמים במיוחד בתקופה הזו, לכן הדרישה למנהלי תשתיות ענן גוברת מיום ליום.

למי זה מתאים?

קורס מנהל תשתיות ענן של ג'ון ברייס חיפה, מיועד לבעלי ידע טכני בסיסי בתחום המחשבים ומעוניינים לרכוש ידע מקצועי מעשי בניהול רשתות תקשורת, מקצוע דינמי ומבוקש המאפשר דריסת רגל ראשונית להתפתחות בעולם ההייטק.

  • בדיקות תוכנה QA

תחום בדיקות התוכנה והבטחת איכותה מהווה תפקיד מרכזי בכל חברת הייטק כחלק מתהליך פיתוח מוצרים טרם שיווקם לשוק.

בעקבות התפתחות טכנולוגית, קיימת עלייה גם בדרישות לאנשי בדיקות תוכנה QA בעלי יכולת לראות את התמונה המלאה של כל תהליך הפיתוח, להכיר מתודולוגיות וכלים מתקדמים לבדיקות תוכנה על מנת לבדוק את המוצרים ולוודא עמידתם בדרישות שהוצבו להם בתחילת התהליך.

למי זה מתאים?

בניגוד לדעה המקובלת – אין צורך להיות גאון מחשבים כדי להצליח. יש לכם ראייה מערכתית, יכולת לאתר בעיות ותקלות? עין מקצועית ויכולת ירידה לפרטים? הלומדים בקורס זה יכולים להתפתח לאפיקים מקצועיים רבים בתחום ניהול הבדיקות וניהול פרויקטים בתוכנה וגם לתחום DevOps הפופולארי.

  • מפתח תוכנה

המחסור הגדול שכבר קיים יותר מעשור בשוק הפיתוח והתוכנה, צפוי להחמיר כשהביקוש יעלה בהרבה על ההיצע. בכדי להתמודד עם אתגרי הקורונה, נדרשים פתרונות טכנולוגיים ודיגיטליים מתקדמים המבוססים על פיתוח Full Stack שכולל בתוכו פיתוח צד לקוח – האחראי, בין היתר, על ממשק המשתמש ופיתוח צד שרת הנמצא "מאחורי הקלעים" ומשגר נתונים.  למי זה מתאים?

מגוון מסלולי פיתוח Full Stack (ביניהם: ג'אווה, דוטנט ואפליקציות WEB ) של ג'ון ברייס חיפה, מיועדים גם למי שאין להם ידע טכני או מעשי בתחום ומלמדים אתכם לפתח גם לצד לקוח וגם לצד שרת בהתאם לדרישות בשוק העבודה.  לאחר קורסים פרקטיים ומכווני מטרה תוכלו להשתלב בתעשייה, ללא צורך בתואר אקדמי. הקורסים הינם מקיפים, מקצה לקצה כך שאם ניחנתם בראש ריאלי וראייה לוגית תוכלו להשתלב בעולם התכנות, להתמקצע בשפות התכנות הנפוצות ביותר: NET. ו-JAVA,  ולהכיר מהבסיס מתודולוגיות פיתוח תוכנה, פיתוח קוד, בדיקות תוכנה ועוד.

מתאימים לך קריירה

מבחני ההתאמה הייחודים של ג'ון ברייס חיפה המתבססים על מבדק מיון מקצועי של מכון אדם מילא ואורך כשעה וחצי, מותאמים אף הם למציאות הנוכחית ומאפשרים לכם לבצע מבדק מקוון, ללא עלות  שיכוון אתכם לתחום ולמסלול הנבחר. על בסיס התוצאות והנתונים האישיים שלכם, יועצי הלימודים והקריירה בג'ון ברייס חיפה יבדקו יחד אתכם את התאמתכם לקורס לפי כישוריכם, כך תוכלו לצאת לדרך כשאתם בטוחים שבחרתם את המסלול המתאים עבורכם ביותר.

דווקא עכשיו – קריירה בטוחה

משבר הקורונה הוביל לחשיבה מחודשת בכל הקשור לשוק העבודה. היום הדרישה החשובה ביותר הינה יציבות והבטחת המשכיות עבודה מהבית. ענף ההייטק שמצטיין ברשת ביטחון זאת מציע גם שכר מתגמל, אפשרויות קידום נרחבות במגוון מקצועות הכרחיים ונדרשים שהביקוש אליהם, רק ילך ויתגבר.

איתכם לאורך כל הדרך – ג'ון ברייס השמת בוגרים

מחלקת השמת הבוגרים של ג'ון ברייס חיפה מסייעת לבוגריה, ללא עלות, במציאת עבודה בזכות קשריה עם מעסיקים פוטנציאלים, המחפשים מועמדים לתפקידים מגוונים בחברות מובילות ומגוונות בענף.

מוכנים לעשות את הצעד הראשון שלכם בשינוי קריירה? האפשרות ללמידה היברידית המשלבת לימודים אונליין, במתכונת בוקר או ערב לבחירתכם, יחד עם אפשרויות הסדרי המימון הנרחבים מעולם לא הייתה זמינה ונוחה יותר.

מוזמנים לתאם מבדק התאמה והכוונה אונליין, ללא עלות, כבר היום דרך האתר <<<

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר