ייפוי כוח מתמשך. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

ייפוי כוח מתמשך: הפוליסה המשפטית של חייך

עורכי הדין אודי (אהוד) קרמר ויואב צח וכס, יסייעו לכם לקחת אחריות על גורלכם בתהליך מעצים, מאתגר ומעט שונה ממה שהכרתם. מהו ייפוי כוח מתמשך? ומהו התהליך האישי הנדרש? בכתבה זו

פורסם בתאריך: 30.11.20 19:55

ייפוי כוח מתמשך הינו מסמך משפטי המאפשר לכם לקבוע איך ומי ינהל את חייכם, אם תגיעו לרגע שבו תאבדו את יכולת השיפוט שלכם. עורכי הדין אודי (אהוד) קרמר ויואב צח וכס, המוסמכים מטעם האפוטרופוס הכללי לערוך את המסמך, מצוידים בכלים המשפטיים הדרושים, לצד רגישות, תבונה וניסיון רב שנים, והם יסייעו לכם להצטייד בכלי החשוב הזה, לשם הבטחת ענייניכם האישיים, הרפואיים והרכושיים.

ייפוי כוח מתמשך הינו מסמך משפטי קריטי בארגז ניהול הסיכונים הפרטי והמשפחתי שלכם, והוא משמש  כ"צוואה בחיים", למצב בו תאבדו את כשירותכם הקוגניטיבית כתוצאה ממחלה או מתאונה, ולא תוכלו עוד לקבל החלטות בעצמכם. במצב הזה ייכנס ייפוי הכוח המתמשך לתוקף. הוא יאפשר למיופה הכוח שמיניתם, עליו מוטלת האחריות לפעול בשמכם ועבורכם, לפעול באופן מידי על פי רצונכם, באמצעות המסמך שערכתם מראש.

עם למעלה מ 70 שנות ניסיון משפטי מצטבר וניסיון חיים עשיר, עורך הדין אודי (אהוד) קרמר ועורך הדין יואב צח וכס מזמינים אתכם להאיר את הדרך ולקחת אחריות על חייכם באמצעות עריכת ייפוי כוח מתמשך. התהליך נעשה מתוך רצון חופשי של הממנה, כל עוד הוא מצוי בכשירות מנטלית, באופן הבא: ממנים איש אמון, מחליטים על תחומי הפעולה שלו, קובעים מהו המועד שבו ייפוי הכוח יכנס לתוקף ואף מגדירים את רמת הפיקוח שאנו מעוניינים בה, על-פי האמון שאנו רוחשים למיופה הכוח.

הצוות המשפטי של עורכי הדין קרמר ווכס יסייע לכם לגלות את הרצון האמיתי שלכם, להעמיק שיתופי פעולה בתוך המשפחה ולקבל שליטה על החיים. הניסיון הרב שצברו לאורך שנים בייצוג בבתי המשפט, בגישור, בניהול הליכי מו"מ, בניסוח חוזים והסדרים ובניהול מגעים עם גופים ומוסדות מעניק להם יתרון בולט. עורכי הדין קרמר ווכס הינו צוות עורכי דין הפועל יחדיו. הצוות מתמודד היטב עם מצבים מורכבים, מציע פתרונות יצירתיים ומניע את התהליך קדימה, תוך התחשבות באינטרסים של התא המשפחתי כולו. התהליך מאפשר גם לפתור מחלוקות, לנטרל סכסוכים ולחזק מחויבות של המעורבים בתהליך לקיים את רצונו של הממנה. אמון מוחלט בעוה"ד שעורך את המסמך הינו קריטי להצלחת התהליך, אומרים עורכי הדין קרמר ווכס. על עוה"ד לעודד תקשורת פתוחה, הקשבה, אוירה מכבדת. בנוסף לכך, עליו לפעול במקצועיות, באחריות, בשיקול דעת ובזמינות גבוהה.

עורך הדין אודי (אהוד) קרמר מגשר, נוטריון, מתמחה בתכנון משפטי ומימוש זכויות בגיל השלישי: ייפוי כוח מתמשך, אפוטרופסות, צוואות, ירושות וזכויות החולה. אודי משרת כשופט במילואים (בדרגת סא"ל) בבימ"ש צבאי שומרון, בתיקי עבירות ביטחוניות חמורות, ובעברו שימש כיועץ משפטי בחברת החשמל במשך 25 שנים.

עורך דין אודי (אהוד) קרמר (צילום: אלכס קופר)

עורך דין אודי (אהוד) קרמר (צילום: אלכס קופר)

אודי בעל ידע משפטי נרחב וראיה מערכתית, בעל יכולת לפשט נושאים מורכבים ולהציג אותם בשפה ברורה ובמקצועיות. הוא איש נעים הליכות, בעל מיומנויות תקשורת בין אישית ברמה גבוהה, אוהב אדם ומכבד את הבריות. במשך שנים ליווה ועסק בפיתוח פלטפורמות לשיתופי פעולה ושיח עם קהלים שונים, ניהל פרויקטים בתחום הקיימות, ניהול סיכונים ומשפט מנהלי, ורכש ניסיון רב עם גורמי ממשל, רשויות ומוסדות ברמה הארצית והמקומית. עם השנים מיקד עו"ד קרמר את מטרתו לסייע לבני הגיל השלישי, לתכנן את חייהם האישיים, הבריאותיים והכלכליים על פי רצונם, לנצל בתבונה את המשאבים הרבים שלרשותם, להבטיח שרצונם יכובד גם במצבים של אבדן צלילות, ולהגן עליהם מפני מצבי תלות, הזנחה וניצול.

עורך דין יואב צח וכס, מגשר, נוטריון, מתמחה בתכנון משפטי ומימוש זכויות בגיל השלישי: ייפוי כוח מתמשך, אפוטרופסות, צוואות, ירושות וזכויות החולה. עם רזומה וניסיון עשיר בתחומי משפט מורכבים לאורך חיי האדם מיום לידתו ועד לאחר מותו, הוא ניחן ברגישות חברתית ופועל רבות לרווחת הציבור בכלל, ועבור נכי צה"ל בפרט.

עורך הדין יואב וכס. צילום: מיכל אביטל

עורך הדין יואב וכס. צילום: מיכל אביטל

יואב חבר בוועדה לייפוי כוח מתמשך לשכת עורכי הדין בחיפה, וחבר בתת וועדת אתיקה של וועדת ייפוי כוח מתמשך. מטרתו לסייע לבני הגיל השלישי ולמי שנמצא במצב שעלול להתדרדר עד כדי הגעה למצב של חוסר ישע, תוך דאגה לחסרי הישע, ומתוך רצון שיקבעו בעצמם כיצד תובטח רווחתם, רכושם, בריאותם ומשאביהם. לעו"ד צח ידע רב בתחום הידועים בציבור וזכויותיהם. הוא הופיע בבתי המשפט בייצוג בעלי דין שתבעו זכויות כידועים בציבור. יואב עסק רבות בניהול עיזבונות והגיע להסדרים לפתרון מחלוקות בין יורשים. יואב פנה לאורך עשרות שנים ביוזמות חקיקה לשרים וחברי כנסת וליו"ר של וועדות בתחומי זכויות האזרח וזכויות נכי צה"ל. יואב  רואה לעצמו שליחות לסייע לאזרח  להתמודד עם רשויות המדינה שלא תמיד רואות את האינטרס שלו מול עיניהם.

משרדנו בבניין הפניקס חיפה. צילום פרטי

משרדנו בבניין הפניקס חיפה. צילום פרטי

חתימה על ייפוי כוח מתמשך הינו תהליך אישי, רגיש ומקצועי, הדורש זמן ומחשבה, והוא מבוסס בראש ובראשונה על  היכרות עמוקה עם בני המשפחה. בתהליך החתימה, הממנה פוגש את עצמו, את רצונותיו, את ההצלחות ואת הכישלונות שלו. הוא פותח את ליבו בפני מיופה הכוח והמשפחה, מתמודד עם תחושות של אבדן ואיבוד שליטה. ייפוי כוח מתמשך שנבנה בזהירות ובאחריות יבטיח את מחויבות מיופה הכוח והמשפחה לשמור על ענייני הממנה, יעניק הגנה שרצון הממנה יקוים, ימנע סכסוכים משפחתיים ויתמוך בהמשכיות התפקודית של המשפחה ברגיעה ובעת משבר.

עורכי הדין אודי ויואב משוכנעים שטוב יותר לעשות את התהליך בשניים, כצוות משפטי שפועל יחדיו.

משרדנו נמצא בבניין הפניקס ברחוב פלי"ם 7 בקרבה לקריית הממשלה ובתי המשפט, חיפה

טלפון במשרד: 04-8622257

קישור לאתר
קישור למייל

קישור לפייסבוק עורך דין יואב צח וכס, נוטריון ומגשר

נייד עו"ד צח וכס: 054-8127007

קישור לפייסבוק עו"ד אודי קרמר ייפוי כוח מתמשך

נייד עו"ד קרמר:  052-3997581

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חדות יצירה יש לעו"ד אודי אהוד קרמר ולי. באנו לתת כלי נהדר בידי הממנה, שמטיל תפקיד מחייב ברגישות, בידע לבחון ולבחור עבורו רכישות או טיפולים, באופן הטוב ביותר. אך הופתענו לראות שהמחוקק, כרגיל עשה חצי עבודה. האפוטרופוס הכללי, מאשר את ייפוי הכוח המתמשך, ורואה בכך סיום תפקידו. זאת למרות שכבר קיימת פסיקה בבתי משפט למשפחה ובית משפט מחוזי, שהאפוטרופוס איננו פקיד שחותם רק על הפעלת ייפוי הכוח, אלא אמור לאפשר ולהקל על מיופה הכוח כדי שיפעל. אך זאת למרות שחלפו כ 4 שנים, איננו על עושה דבר. גם בכך עו"ד אודי אהוד קרמר ואני מטפלים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר