דוגיסיטר - פנסיון כלבים בצפון. צילום פרטי
דוגיסיטר - פנסיון כלבים בצפון. צילום פרטי

דוגיסיטר – פנסיון כלבים בצפון: כל מה שהכלב שלכם צריך ויותר

מיחידת עוקץ - לפנסיון הגדול והמפנק ביותר לכלבים בצפון. הכירו את קרן ובני משפחתה, אשר יחד שותפים לאהבה הגדולה להולכים על ארבע ומציעים שירות מעל ומעבר: מענה 24/7 בכל שעה, מחירים מוזלים, וטיפול הכולל מקלחת, גזירת ציפורניים ואילוף בתנאי פנסיון. שימרו את הטלפון לפעם הבאה שתזדקקו לפנסיון לכלבים בצפון

פורסם בתאריך: 14.12.20 16:42

"אנחנו קיימים כבר 25 שנה ונחשבים לפנסיון הגדול ביותר באזור הצפון, אנחנו פתוחים 24/7 ונותנים מענה באמצע הלילה, בכל שעות היום ולכל סוגי הכלבים קטנים וגדולים כאחד. והכל במחירים מוזלים עם אפשרויות נוספות כמו: מקלחת, גזירת ציפורניים ואילוף בתנאי פנסיון", מספרת קרן מנהלת דוגיסיטר – פנסיון כלבים בצפון. יחד עם בעלה רן וארבעת ילדיהם השותפים לאהבה הגדולה לבעלי חיים, הפכו את ביתם הפרטי לביתם של כל הולכי הארבע באשר הם.


דוגיסיטר- פנסיון כלבים: כל מה שהכלב שלכם צריך ויותר

טלפון: 050-2020502 קרן

כתובת: רחוב השקד 13, יסוד המעלה

קישור לדף הפייסבוק


את אהבתה לעולם החיות והכלבים בפרט גילתה קרן עוד בילדותה. במהלך שירותה הצבאי שירתה ביחידת "עוקץ" והחלה בהכשרה המעשית בתחום האילוף. כיום, לומדת דיקור סיני לבעלי חיים במכללת וינגייט במטרה לשלב את עולם הרפואה הסינית לבעלי החיים בפנסיון ובכלל. בעבר ועד לפני שלוש שנים כתבה טור בעיתון "סטטוס בחצור" על עצות ותשובות לשאלות של אוהבי הכלבים.

דוגיסיטר - פנסיון כלבים בצפון. צילום פרטי

דוגיסיטר – פנסיון כלבים בצפון. צילום פרטי

בני הזוג קרן ורן חיים ביישוב הפסטורלי יסוד המעלה, ויחד עם ארבעת ילדיהם מגדלים שישה כלבים ושני חתולים. "האהבה לבעלי חיים מכל הסוגים, כלבים וחתולים, הייתה מאז ומתמיד גם עבורי וגם עבור רן. היה ברור לנו מיד מההתחלה שזה יהיה העיסוק העיקרי שלנו. את האהבה הזאת העברנו גם לילדים שלנו שגדלו לתוך זה ומבחינתם הכלבים ובעלי החיים שמגיעים אלינו הם אורחים ובני בית לכל דבר".

זמינות 24/7, מחירים זולים, פינוק ודאגה מתמדת

מה הייחוד של הפנסיון שלכם?

"לאורך כל שעות היום והלילה יש כל הזמן מישהו בבית שיכול לתת מענה. מעבר לאהבה המטורפת של כל המשפחה לכלבים והמסירות האין סופית שלנו, אנחנו פנסיון מיוחד. הכלבים שמגיעים אלינו לא נמצאים בתוך כלוב והם משוחררים בבית באופן טבעי, יש לנו חצר גדולה והם חופשיים להסתובב גם שם, אנחנו מטיילים עם הכלבים בין פעמיים לשלוש במהלך היום תלוי במזג האוויר. בשורה התחתונה אנחנו מאפשרים לבעלי הכלבים שמחפשים את היחס החם והכי טוב לכלבים שלהם לקבל את כל הקונספט, פנסיון בתנאים של בית מלון לכלבים. בנוסף, המחירים שלנו מאוד עממיים והעלות היא 80 ₪ עבור 24 שעות, וזה כולל אוכל כמובן. בעלי הכלבים יכולים להביא כלי אוכל, מיטה, צעצועים, שמיכות כל מה שהכלב רגיל ורוצה, לרוב פנסיונים אחרים לא מאשרים זאת. דבר נוסף שמייחד אותנו שהכל קורה בבית שלנו, בסלון, בחדרי השינה, בחצר וכל הדבר הזה מאפשר לכלבים להרגיש חלק מהבית ומהסביבה הטבעית שלנו כמשפחה".

דוגיסיטר - פנסיון כלבים בצפון. צילום פרטי

דוגיסיטר – פנסיון כלבים בצפון. צילום פרטי

אילו סוגי כלבים אתם מקבלים?

"אנחנו מקבלים את כל סוגי הכלבים, קטנים, גורים גדולים, רוטוויילר, פיטבול ועוד. יש אצלנו כלבים שנמצאים אצלנו עד מאה ועשרים, כמו בית מלון לקשישים. יש אצלנו כלב שהמשפחה שלו גרה בבני ברק והוא כבר אצלנו שלוש שנים. מגיעים אלינו לפנסיון כלבים ביסוד המעלה, גם כלבים שהבעלים שלהם מאוד אוהבים אותם ומחפשים עבורם את המקום הטוב ביותר. כל אחד וסיבותיו האישיות, נסיעה לחו"ל, כאלה שלא רוצים שהכלב שלהם יהיה לבד כשהם בעבודה ואפילו משפחות שמטיילות באזור הצפון ורוצות שהכלב יהיה קרוב אליהם. אנחנו בקשר ישיר עם המשפחות של הכלבים, שולחים תמונות, עונים על שאלות וזמינים עבורם בכל עת. כמו כן, מגיעים אלינו גם כלבים שאלרגיים לכל מיני מאכלים עם התפריט מיוחד, או כלבים שצריכים לקבל טיפול תרופתי. הכלבים צריכים להיות מחוסנים בחיסון משושה וכלבת, לעומת פנסיונים במרכז הארץ שמבקשים גם חיסון שעלת ותולעת, אצלנו בצפון אין צורך".

איך הכלבים מסתדרים אחד עם השני?

"ראשית, כבר בשיחה הטלפון אני מבינה איזה סוג של כלב מביאים אלינו, זכר, נקבה, גזע ואיך הדינאמיקה שלו עם כלבים אחרים באופן כללי. כשכלב מגיע אלינו זאת לא הטריטוריה שהוא רגיל, לכן ההתנהגויות שהיו בבית משתנות כשהם מגיעים הנה. אני שומעת לא מעט לקוחות שאומרים שהכלב לא מסתדר עם חתולים אבל ברגע שהם מגיעים אלינו הם מסתדרים מצוין".

דוגיסיטר - פנסיון כלבים בצפון. צילום פרטי

דוגיסיטר – פנסיון כלבים בצפון. צילום פרטי

איפה אתם ממוקמים?

"אנחנו גרים ביסוד המעלה, ממש על כביש 90, זאת אומרת שאם מגיעים לגליל העליון: מטולה, קרית שמונה, חצור, ראש פינה עוברים דרך יסוד המעלה. זה מאוד נוח גם לתושבי האזור וגם לתושבי המרכז שבדרך לחופשה יכולים לעצור אצלנו".

ולסיום?

"כפי שכבר הזכרתי, אנחנו באמת פנסיון מיוחד. אפשר גם לכנות את המקום שלנו "בית מלון לכלבים" כי בשורה התחתונה אנחנו עוד בית עבורם בין אם לתקופה קצרה או ארוכה. הכלבים מקבלים כאן יחס מהילדים או מאיתנו כל הזמן, והם הופכים להיות חלק מהבית. מעבר לאהבה שלנו אנחנו נמצאים כבר בתחום יותר משני עשורים ואנחנו יודעים לטפל ולהיות שם עבור כל סיטואציה מורכבת או פשוטה ולתת את הרגיעה עבור בעלי הכלבים שאנחנו יודעים שאוהבים כלבים בדיוק כמונו. אנחנו כל כך נהנים לקבל משובים והודעות מלקוחות שאומרים שהכלב חזר אחרת, רגוע יותר ורואים שהיה לו טוב".

דוגיסיטר- פנסיון כלבים: כל מה שהכלב שלכם צריך ויותר

טלפון: 050-2020502 קרן

כתובת: רחוב השקד 13, יסוד המעלה

קישור לדף הפייסבוק

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר