פינוי דירה בחיפה - ניר קונה ומפנה. צילום פרטי
פינוי דירה בחיפה - ניר קונה ומפנה. צילום פרטי

הדרך המהירה והאמינה לפינוי דירה בחיפה והקריות

מעוניינים לרוקן את תכולת הדירה או המחסן? צריכים לפנות דירה של קרוב משפחה שנפטר? רגע לפני שאתם זורקים את כלי הוינטאג' של סבתא וסבא כדאי שתכירו את "ניר קונה ומפנה" - פינוי דירות בחיפה והקריות עד הפריט האחרון - ותתחילו לחסוך זמן יקר, כאבי ראש ועלויות נוספות

פורסם בתאריך: 16.12.20 17:31

 


"ניר קונה ומפנה" לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו >>>

 נייד: 053-7787456


 ניר קונה ומפנה בניהולו של ניר אסולין, מומחה לפינוי דירות בכל הארץ וקניית פריטי וינטאג', מצוי בענף שנים רבות – "אנחנו כבר שנים שוחים בכל מה שקשור לפינוי וקניית תכולות של דירות בחיפה ומחסנים", אומר ניר אסולין, "אני דור שני בתחום והייתי עד לשינויים הרבים שהתחוללו במהלך השנים. עם הזמן ראיתי כי קיימת דרישה גדולה מצד לקוחות שמעוניינים לפנות דירה של אדם קרוב שנפטר, או לחלופין לרוקן תכולת דירה של קרובי משפחה אגרנים. הבנתי כי מעבר למקצועיות שלנו זו גם שליחות גדולה לתת לאנשים ראש שקט ברגעים רגישים כמו: פינוי דירה של אדם שנפטר, טיפול בבתים של אגרנים או פינוי דירה עקב מעבר לארץ אחרת".

ניר אסולין מפעיל צוות מקצועי ומיומן בראשותו, אשר פועל במקצועית ואמינות מול הלקוחות. ניר והצוות יודעים ומכירים את הרגישות בכניסה לבית של אדם קרוב שנפטר, או אדם קרוב שאוגר ויש לו קושי להיפרד מחפצים, ויודעים כיצד להתמודד עם הסיטואציה ברגישות, ביעילות ובמהירות.

ניר קונה ומפנה - פינוי תכולת דירה. צילום פרטי

ניר קונה ומפנה – פינוי תכולת דירה. צילום פרטי

קניית וינטאג', עתיקות, אוספי בולים, פסלים, יודאיקה ועוד

כאמור, מעבר לפינוי תכולת דירה בחיפה והקריות מתמחה אסולין בקניית עתיקות, פריטי וינטאג', אוספי בולים ועוד. רגע לפני שאתם ממהרים לזרוק כורסא ישנה, מנורה שלא עובדת, שולחן כתיבה ישן, או את אוסף הבולים "ניר קונה ומפנה" יעריף בהגינות וביושרה את שווי הפריט ויחסוך לכם טרטור, עוגמת נפש וכסף. "לרוב בפינוי דירות היחס בין הדברים שאנחנו נאלצים לזרוק לדברים שיש להם ערך כלשהו הוא חצי חצי. במידה ויש דברים רלוונטיים אנחנו גם קונים את הפריטים וממשיכים במרץ במלאכת הפינוי עד הפריט האחרון ומשאירים דירה ריקה. הרבה לקוחות מגיעים אלינו אחרי ניסיון לא טוב עם חברות שלקחו את המוצרים, בגדים, פריטים שהם רצו אך לא פינו את שאר הדירה והפריטים שצריכים להיזרק. אנחנו נמצאים עם הלקוח עד שהדירה מרוקנת לשביעות רצונו ולא עוזבים לפני שהכל מושלם. בנוסף, אנחנו פועלים לפי הנחיות פינוי הפסולת של אותה מועצה מקומית, או עירייה ומניחים את תכולת הדירה כפי שהחוק מאשר".

מי הם הלקוחות שזקוקים לפינוי של תכולת דירות?

"המנעד רחב מאוד וכולל דירות ירושה, פינוי מחסנים והתייחסות מיוחדת לתופעה של אגירה. אחד מהמקרים השכיחים ביותר היא תופעת האגרנות שיכולה לבוא לידי ביטוי באיסוף של עיתונים, חפצים מקולקלים, ארגזים, פסולת ועוד. ועד מקרים חמורים ביותר שכבר אין גישה למסדרונות ולחדרי הבית עקב כל הפריטים שנאגרו".

פינוי דורות של אגרנים. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

פינוי דורות של אגרנים. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

 מהי הייחודיות שלכם?

"אנחנו נמצאים כבר המון שנים בתחום ועובדים באופן מקצועי, אמין ומהיר. יש לנו ניסיון ועין בוחנת המאפשרת לנו לדעת מה אפשר לזרוק ומה למכור. בנוסף, אנחנו עובדים יחד כצוות וכולם יודעים לפעול ברגישות ונעימות מול הלקוחות. המטרה הסופית שלנו היא להשאיר ללקוחות דירה נקייה ולחסוך להם זמן עבודה יקר של פינוי החפצים בעצמם. בנוסף, אנחנו אוהבים לעמוד בזמנים, כשאנחנו קובעים שעה אנחנו עומדים בה. אני מזמין את תושבי הצפון והסביבה להתקשר ישירות אלי ולהתייעץ בכל נושא ולקבל את השירות הטוב ביותר".

 

"ניר קונה ומפנה" לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו >>>

 נייד: 053-7787456

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אבי קריית ביאליק

    תקשיבו חברים הזמנתי אותו לייעוץ שיתן לי הצעת מחיר לפינוי הדירה הישנה של סבתא שלי ובסוף הוא קנה את רוב תכולת הדירה וגם פינה אותה וגם שילם לי על זה.
    אין אנשים כמו ניר בלי שום קשר באנדם עם סבר פנים נחמדות מאוד ,ומאוד זריז.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תותח על ……
    גאה בך על הדרך הישרה ישר כוח ❤️

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר