קלין ווש מכבסה בחיפה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

קלין ווש מכבסה בחיפה: שומרים לכם על הבגדים

אם יש מכבסה בחיפה שמעניקה שירות ואיכות ברמה אירופאית - זו מכבסת קלין ווש. כביסה, ניקוי יבש, גיהוץ, קיפול, מומחיות בניקוי שטיחים, חליפות ושמלות כלה כולל איסוף והחזרה מבית הלקוח - והכל במכבסה חדשנית ונקיה

פורסם בתאריך: 16.12.20 11:32

משך שנים מכבסת קלין ווש הייתה ממוקמת ברחוב שיבת ציון בעיר התחתית בחיפה, וכיום היא שוכנת בשכונת נווה דוד, ברחוב חזקיהו המלך 4. המקום החדש משודרג משמעותית במרחבים ובנראות: חדש, מאובזר, נקי ועם ציוד מתקדם.

שאול, בעל המכבסה, הוא איש נעים הליכות, המכיר היטב את מלאכתו ושמו הולך לפניו בחיפה. הוא דמות מוכרת וידועה ומעניק שירות לתושבי העיר כבר למעלה מ-15 שנים, בהן צבר רזומה כידוע בשירות האמין והטוב. "לקוחות מגיעים אלינו כי הם רוצים שהבגד, בין אם זה חליפה, חולצה או שמלה יחזרו אליהם כמו חדשים, נוצצים. וזה ביוק מה שאנחנו עושים", מספר שאול.

מכבסת קלין ווש

מכבסת קלין ווש

איכות גבוהה ושירות שלא הכרתם

"אנחנו מציעים שירותי גיהוץ ברמה מאוד גבוהה לכל סוגי הבגדים. כולל ניקוי יבש לחליפות ולשמלות כלה וכל בגד אחר", מציין שאול ומוסיף, "ניתן לקבל את הגיהוץ מאובזר ומקופל בשקיות. כמו כן אנחנו מכבסים שמיכות פוך, צמר, סינטטי, מעילים והכל בצורה מדויקת תוך כדי עבודה יעילה ואחראית. אנחנו נותנים שירות לבתי אבלים ומגיעים לאסוף  שמיכות, מצעים וכל מה שנלווה לכך. בנוסף, מעניקים שירותים לבגדים שניזקו עקב שריפה, עשן ופיח בבית", מסביר שאול על יתרונות המכבסה בחיפה. התקשרו: 04-8526622

ניקוי שטיחים בידי מומחה

קלין ווש מתמחה בעיקר בניקוי שטיחים ושאול מספר על כך בגאווה: "לשם ניקוי שטיחים באופו יעיל וברמה גבוהה רכשנו מכונה חדישה ומשוכלת עם ארבע מברשות. מכונה מיוחדת שמשאירה את הלקוחות פעורי פה והשטיח יוצא חדש לגמרי. גם המחירים שלנו אטרקטיביים מאוד, הוגנים ושווים לכל כיס, כך שזו עסקה משתלמת מאוד עבור הלקוח".

מכבסת קלין ווש

מכבסת קלין ווש

שירות VIP

במשרדים רבים יש קוד לבוש מקפיד הכולל חליפות וסוג ביגוד המתאים לאופי עבודתם. לכן, בין לקוחותיו של שאול נמנים עורכי דין, רואי חשבון, שופטים ואנשי משרד הלובשים חולצות מכופתרות, מכנסי אלגנט וכאמור חליפות יוקרה. השירות ניתן עד בית הלקוח. פשוטו כמשמעו. שליח מגיע עד ללקוח לאיסוף – ומחזיר את הפריטים עד אליו הביתה, וכל זאת כחלק משירות. הלקוח מקבל חזרה את הביגוד מקופל, מסודר, מבושם בתוך שקית או תלוי על קולב לפני רצונו. אין ספק שמדובר בשירות מעל ומעבר.

כמו כן, מספרות, ספא ומסעדות רבות בחיפה נעזרות בשימוש של קלין ווש, בניקוי בגדי השפים וצוות המסעדה ומחזיר אותם לשביעות רצון הלקוח.

מכבסת קלין ווש

טלפון: 04-8526622

טלפון נוסף: 04-8660700

נייד: 053-7666671

דף פייסבוק

מייל: [email protected]

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר