אופק צפון – שומעים עולם בע"מ, מכדיקי שמיעה המתקדמים בעולם. צילום: באדיבות חברת Phonak
אופק צפון – שומעים עולם בע"מ, מכדיקי שמיעה המתקדמים בעולם. צילום: באדיבות חברת Phonak

אופק צפון – שומעים עולם בע"מ: מתאימים לכם מכשירי שמיעה בסבלנות ובמקצועיות

לצד ידע מקצועי נרחב ומכשירי שמיעה מהמתקדמים בעולם, אחד הדברים הבולטים במכון אופק צפון הוא השירות האדיב, הרגיש והסבלני. את מכשיר השמיעה תרכשו רק לאחר תקופת ניסיון, כך שתוכלו להיות בטוחים שעשיתם קנייה חכמה

פורסם בתאריך: 22.12.20 08:20

 מכון השמיעה אופק צפון – שומעים עולם בע"מ, עוסק באבחון בעיות שמיעה ובטיפול בהן על ידי התאמת מכשירי שמיעה ועזרים, לרבות ביצוע תיקונים. המכון, שהוקם על ידי יונה אופנבך ב-1989 והיה בין מכוני השמיעה הראשונים בארץ, מהווה כיום סטנדרט של מקצועיות, קדמה ושירותיות עבור כל מי שמחפש מכון שמיעה בקריות ובאזור הצפון כולו.

את דרכה בתחום התחילה אופנבך בחברת Phonak בשווייץ, שלימים הפכה לחברה המתקדמת והטובה ביותר בעולם בתחום מכשירי השמיעה. במסגרת עבודתה בחברה עברה אופנבך מגוון השתלמויות והכשרות והוסמכה לשמש כטכנאית שמיעה. כשחזרה לארץ לאחר מספר שנים, בתקופה שבה היו בישראל כולה 2-3 מכוני שמיעה בלבד, הייתה אופנבך בין אנשי המקצוע הבודדים בתחום שהשתלמו בחברה גדולה ומתקדמת כל כך. לאור הביקוש הרב לידע ולמיומנות שצברה, החליטה לפתוח מכון שמיעה משל עצמה.

הטכנולוגיה המתקדמת בעולם בתחום פתרונות השמיעה

לקוחות המעוניינים לבצע בדיקות שמיעה בקריות או לרכוש מכשירי שמיעה בקריות ימצאו את מבוקשם במכון אופק צפון, המספק פתרונות לכל בעיות השמיעה. החל משלב אבחון הבעיה ועד להשלמת תהליך השיקום השמיעתי במלואו, יקבלו הלקוחות ליווי צמוד של צוות מקצועי ומנוסה, המתמחה בהתאמת מכשירי שמיעה מכל הסוגים ומסייע לכל לקוח להסתגל למכשיר בצורה הנוחה והמהירה ביותר.

המכשירים הנמכרים במכון מיוצרים על ידי המותגים המובילים בתחום ( Phonak, Bernafon, Unitron, Widex ועוד) ונמצאים בקו הראשון של חזית הטכנולוגיה. "המכשירים היום כל כך קטנים, אסתטיים ועדינים שכמעט אי אפשר להבחין בהם", אומרת אופנבך, "אבל איכות הסאונד שהם מספקים היא פשוט מעולה והפיצ'רים שהם כוללים הם שיא הקדמה. יש מכשירים נטענים, מכשירים שניתן לחבר ישירות לטלוויזיה, לסמארטפון, לכל האפליקציות, זה Bluetooth לכל דבר".

בנוסף למכשירי השמיעה, מתאים המכון ללקוחותיו גם עזרים נלווים בהתאם לצורך – חיבור מיוחד לטלוויזיה שמאפשר לשמוע אותה טוב יותר מבלי להפריע לסובבים, טלפון מוגבר, אוזניות אלחוטיות עם כוונון עוצמה נפרד לכל אוזן ועוד.

שירות אדיב, סבלני ואכפתי

באותו האופן בו מעניק מכון אופק צפון חשיבות עליונה לאיכות המוצרים שהוא מספק ללקוחותיו ולמקצועיות התהליך המתבצע מול כל לקוח ולקוח, כך מקפיד צוות המכון גם על שירות מהמעלה הראשונה. בכל שלב של התהליך יקבל את הלקוח שירות ידידותי, מסביר פנים וסבלני, המטפל בכל צורך שיעלה בדרך במלוא הרגישות והאדיבות.

לקוח המבקש לרכוש מכשיר שמיעה יקבל, בהתאם לצרכיו, רשימה של 3-4 סוגים שונים עם הסבר על היתרונות והחסרונות של כל אחד. את המכשיר שיבחר, יוכל לקחת לתקופת ניסיון של עד חודשיים, בה אינו מחויב לדבר. לאורך תקופת הניסיון ילווה את הלקוח צוות המכון אשר יסייע לו להסתגל למכשיר שבחר או להחליף אותו למכשיר אחר עד שתימצא ההתאמה הנכונה.

מכשירים קטנים, אסתטיים ועדינים באיכות סאונד מעולה. צילום: באדיבות חברת Phonak

מכשירים קטנים, אסתטיים ועדינים באיכות סאונד מעולה. צילום: באדיבות חברת Phonak

כדאי למהר – מכשירי שמיעה בחינם/ במחירי רצפה

היום, יותר מתמיד, מומלץ למהר ולרכוש מכשירי שמיעה במכון אופק צפון כיוון שממש לאחרונה התקבל מכרז שבעקבותיו יכולים חברי כל קופות החולים להגיע למכון ולקבל את מכשירי השמיעה המתקדמים בעולם בעלות כמעט אפסית ואפילו בחינם.

"כל אדם שהוא חבר בקופת חולים כלשהי וצריך היום מכשיר שמיעה", אומרת אופנבך, "יכול להגיע אלינו ולקבל מכשירים מצוינים, באמת מהשורה הראשונה, לגמרי בחינם, ואם הוא רוצה את המכשיר הכי מתקדם שקיים היום, שהמחיר שלו בשוק החופשי הוא 20 אלף שקלים, הוא ישלם עליו מחיר מינימלי של כ-1300-1700 שקלים בלבד. שווה לקבל את כל העושר הזה ואת איכות החיים שהמכשירים מעניקים, בייחוד כשזה ניתן עכשיו ממש במתנה".

שעות פעילות: ימים א'-ד': 9:00 – 17:00. יום ה': 9:00 – 14:00

כתובת: דרך עכו 140, קריית ביאליק

 טלפקס: 04-8719999

וואטסאפ עסקי: 054-4411375

 אימייל: [email protected]

 לאתר: https://ofek-north.co.il/

 לפייסבוק: https://www.facebook.com/OfekNorthSO/

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר