חנות חיות בחיפה: מדגסקר הבית לחיות מחמד. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
חנות חיות בחיפה: מדגסקר הבית לחיות מחמד. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

חנות חיות בחיפה: מדגסקר הבית לחיות מחמד

הכירו את "מדגסקר הבית לחיות מחמד" – חנות החיות בחיפה שמעניקה הרבה מעבר למכירה של בעלי חיים, או משלוחי מזון לכלבים וחתולים בחיפה - אלא משמשת עבורם מקלט לחיים טובים ומאושרים. בחנות תקבלו שירות והסבר מעמיק לגידול כל בעל חיים ביתי כולל מחלקת דגים, ציפורים, מכרסמים וזוחלים

פורסם בתאריך: 23.12.20 10:23

חנויות חיות רבות מציעות משלוחי מזון לכלבים וחתולים בחיפה, אך לא כולן מציעות בית חם ואוהב לבעלי החיים. "מדגסקר הבית לחיות מחמד" היא חנות חיות בחיפה יוצאת דופן, שהמוטו שלה הוא חיים מאושרים לבעלי החיים. אתם מוזמנים לבקר בחנות שמתמחה גם במכירה וגידול של דגים, ציפורים, מכרסמים וזוחלים.


מדגסקר – הבית לחיות מחמד

סניף חיפה: הרצל 35, חיפה

סניף נשר: דרך השלום 9, נשר

טלפון: 04-6046699 | 053-7259425


עולם חדש, חי ובועט

מאז ומתמיד גדל אלכס לבקוב עם כלבים ואהב בעלי חיים. כיום, כשהוא מנהל את שתי חנויות מדגסקר, הוא ומשפחתו אף משמשים אומנה לחיות ומצילים מהרחוב חתולים רבים. לפני 4 שנים הוא החל לעבוד כשכיר בחנות חיות, וגילה עולם שלם של בעלי חיים מיוחדים ומעניינים. לאחר שראה כמה האינטראקציה עם בעלי החיים עושה טוב לאנשים, החליט להשקיע את עצמו ב"מדגסקר", חנות אשר תיקח את עולם החי לכיוונים אחרים. החנות פועלת משנת 2017, כאשר ממש לאחרונה הצטרפה אליה חנות נוספת בנשר. מעבר למכירת מזון או צעצועים, מטרת החנויות לחשוף אנשים למגוון רחב של חיות אקזוטיות לצד שירות מעולה וייחודי. "החיות מביאות אושר", מספר אלכס, "במיוחד לזקנים, לילדים עם צרכים מיוחדים בפרט ולילדים בכלל, לאנשים בודדים. זה נוגע בכולם, בכל המגזרים, ללא הבדלים. אנשים לא מבינים את העומק של העולם הזה, את הדמיון בינינו לבין בעלי החיים – יש להם רצונות בדיוק כמונו. אנחנו מבינים זאת יותר ויותר כל שנה ואני רוצה להיות חלק מהתהליך הזה". אלכס בחר לקרוא לחנות בשם מדגסקר, כשם המאחד את כל בעלי החיים כשהם נהנים וחיים בהרמוניה, כפי שהוצג בסרט המצויר ובהתאם לחזון שלו עבור החיות. כאמור, לאחרונה נפתחה חנות חיות בנשר, תחת ניהולו של אלכס המספקת את אותו שירות אדיב.

"החיות מביאות אושר". צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

"החיות מביאות אושר". צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

מגוון רחב של חיות מותרות למכירה

בחנות "מדגסקר – הבית לחיות מחמד", תמצאו את כל הציוד הדרוש לגידול בעלי חיים – החל ממזון לכלבים בחיפה, דרך צעצועים ועד מכירת בעלי החיים עצמם. על אף שאלכס מתנגד למכירה של כלבים וחתולים ומעודד אימוץ, הוא מציע מגוון של בעלי חיים מותרים, כמו ארנבים למכירה, שרקנים, אוגרים ומכרסמים למכירה בחיפה. גם אגף הזוחלים בחנות בעל מבחר עשיר של נחשים למכירה, לטאות, לצד סוגים שונים של בעלי כנף וציפורים. כמו כן, בחנות היצע של דגי נוי ודגים טורפים. "כל שנה יש ארגון שנותן לנו רשימה של החיות המותרות למכירה, על פי חוק" אומר אלכס, "אני משתדל להביא לחנות את רוב בעלי החיים מהרשימה. כמובן מוכר גם את כל הציוד שהם זקוקים לו כדי להמשיך לחיות בכיף". כמו כן, אלכס מאפשר החזרה של בעלי חיים לחנות, במידה שהלקוח לא הסתדר. גם כאן בולטת אהבתו של אלכס לבעלי החיים, והוא מעדיף למצוא לבעל החיים בית חם ואוהב במקום אחר, כי איכות החיים של החיה חשובה לו ביותר.

באגף הזוחלים מבחר עשיר של נחשים ולטאות. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

באגף הזוחלים מבחר עשיר של נחשים ולטאות. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

שירות מקצועי ואוהב לכל חי

הקו המנחה את אלכס בחנויות החיות שלו הוא לתת את השירות הטוב ביותר – הן עבור הלקוח והן עבור בעל החיים. כל לקוח שנכנס מקבל את מלוא תשומת הלב, בין אם הוא חיפש לרכוש מזון לכלבים בחיפה ובין אם רק כדי להתפעל מהחנות הצבעונית, ללא רצון לרכוש. כמובן שבכל סניף דואגים בראש ובראשונה לצרכים של בעל החיים, ומתוך נקודה זו אלכס אף עוזר ללקוחות ללא יכולת כלכלית, כדי שבעל החיים שלהם יקבל את כל מה שהוא צריך. "יש הרבה אנשים שמאכילים חתולי רחוב ולפעמים הם פשוט גומרים את כל הכסף שלהם על מזון עבורם", משתף אלכס, "אז אני נותן להם הנחה משמעותית במחירים ולפעמים אפילו תורם מזון בחינם. אני נותן מאה אחוז לכל מי שאוהב חיות כמוני, כדי להמשיך להפיץ אהבת חינם לכל בעלי החיים".

עבור אלכס, המכירה נועדה בעיקר לבסס את העסק כדי שימשיך להתקיים, והמהות האמיתית היא להיות מקום שמעניק אהבה לחיות. השירות של אלכס לא מסתיים במכירה של בעל החיים, והוא מספק ללקוח הדרכה מלאה ומקצועית המנחה את הגידול הנכון של החיה. "לכל לקוח יש את הטלפון שלי ואני תמיד זמין, תמיד נמצא", מסביר אלכס, "יש כאלה שיודעים ומבינים מה הם קונים, אך אם לקוח מעוניין לגדל מכרסם או נחש ולא יודע איך, הוא יקבל ממני מידע מפורט על תנאי המחייה, המזון, הכל בשביל רווחת החיה".

היצע של דגי נוי ודגים טורפים. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

היצע של דגי נוי ודגים טורפים. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

משלוחי מזון לבעלי חיים בנשר, חיפה ולכל הסביבה

לאור התקופה האחרונה, הקורונה גרמה לזעזוע גם עבור החנויות של אלכס. העסק התבסס יותר על ביקורים פיזיים של לקוחות לחנות, מאשר על משלוחים, וברגע שהתחילו ההנחיות לסגור את בתי העסק, פחות אנשים הגיעו, מה שגרם לפגיעה כלכלית עבור אלכס. "אנחנו מסתכלים לקורונה בלבן של העיניים ולא רואים אותה ממטר", מפציר אלכס, "שום דבר לא יעצור אותנו מלהמשיך את התוכניות שלנו. זה שיש קורונה זה לא אומר שבעלי החיים הפסיקו לחיות".

במיוחד בתקופה זו, "מדגסקר" מעמידה מערך משלוחים לכל האזור – מטירת הכרמל ועד לעכו ונהריה כולל הקריות ויוקנעם. המשלוחים נעשים ביום ההזמנה, ואלכס אף נותן את האופציה לבחור את השעה שנוחה לקבלת המשלוח. "אני לא משאיר את הלקוח לחכות למשלוח יום שלם בבית", אומר אלכס, "הרבה נזכרים בדקה התשעים כי בדיוק נגמר האוכל לכלב, אז אני עובד במהירות, בעיקר כדי שבעל החיים לא יצטרך לחכות".

חנות חיות אחרת

עבור אלכס, המלחמה מול סטיגמות שאנשים יוצרים היא יומיומית. הוא מאמין כי הכלוב הוא ביתו של בעלי החיים, בדיוק כפי שלבני האדם יש בית. הכלוב משמש להגנה ושמירה, ומספק מחסה בטוח להתכנס בו גם עבור החיות, במיוחד היות שהם מבויתים ומכירים רק את התנאים הללו. "הם לא היו שורדים בטבע האמיתי, הם לא היו מתרבים ומשגשגים", מנמק אלכס, "אני נתקל בהרבה ארגונים ואנשים שמתנגדים לי, ומנסה להעביר את המסר. זה בסדר שנהיה בדעות שונות, אך העובדה היא שאנחנו מנסים לתת את היחס הכי טוב לבעל החיים, ולהעניק לעוד נשמה חיים ראויים עם טיפול אוהב ומסור".

מדגסקר – הבית לחיות מחמד

סניף חיפה: הרצל 35, חיפה

סניף נשר: דרך השלום 9, נשר

טלפון: 04-6046699 | 053-7259425

לפייסבוק

חפשו בגוגל: מדגסקר

חפשו ב-WAZE מדגסקר ותגיעו אלינו

משלוחי מזון לבעלי חיים בצפון: אזור חיפה, מטירת הכרמל ועד לעכו, נהריה, הקריות ויוקנעם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר