קניון שער הצפון. צילום: אורן קאן
קניון שער הצפון. צילום: אורן קאן

מתחם חיסונים אזורי נפתח בקניון שער הצפון

הקניונים נכנסים למתכונת סגר אבל פותחים מוקדי חיסון: מתחם חיסונים אזורי נפתח בקניון שער הצפון

פורסם בתאריך: 28.12.20 20:09

מתחם החיסונים האזורי שנפתח בקניון שער הצפון, יפעל מדי יום בין השעות 8:00-20:00, ועתיד להוות מרכז חיסוני קורונה לתושבי הקריות עם אלפי מחוסנים מידי יום. "המתחם המעוצב שנהנה ממיזוג אוויר, שירות ממוחשב, ושפע מקומות חניה, יסייע לאוכלוסייה, כך אנו מקווים, להגיע ולהתחסן. הסלוגן של כללית הוא שקט עושים היסטוריה – וכך ממש אנו מרגישים", אומר דותן שלום מנכ"ל הקניון.

ההיענות הציבורית והביקוש הגבוה יצרו זמני המתנה ארוכים וקושי בזימון חיסונים בקופות החולים ובמרכזים הרפואיים, וכעת מתגייסים הקניונים למהלך על מנת לסייע בהצלחת מהלך החיסונים המהיר של אוכלוסיות הסיכון.

מתחם חיסונים של קופת חולים "כללית" נפתח היום בקניון שער הצפון, יוזמה של מנכ"ל קניון שער הצפון דותן שלום ומנהל מחוז חיפה של קופת חולים כללית רונן נודלמן, במטרה לקדם את הצורך הגובר במתחם אזורי מרכזי, שישמש כמוקד חיסון  ל-70% מתושבי העיר והאזור מבוטחי "כללית".

"קניון שער הצפון שמח לקחת חלק במבצע הלאומי שיקרב את כולנו לחזרה לשגרה שאנו כל כך מחכים לה. המתחם החדש שניתן לשימוש ללא כל עלות מאפשר לתושבי הקריות לקבל את החיסון במקום נוח ומרווח עם שפע מקומות חניה וקרוב לבית", ציין דותן שלום מנכ"ל הקניון.

על אף שהמתחם שהושק בד בבד עם תחילת הסגר השלישי, חנויות הקניון המוגדרות כחיוניות בתחומי הסלולר, המזון והציוד המשרדי ממשיכות לפעול כרגיל בניהן: שופרסל, רולדין, סופר פארם, Go mobile, אופיס דיפו, אושי אושי, ועסקים אחרים.

 

מתחם החיסונים יפעל במהלך כל השבוע.

מידע נוסף וזימון תורים דרך מוקד כללית – 2700* 

קניון שער הצפון

 דרך חיפה 30, קרית אתא

 אתר הקניון – https://www.shaar-hatsafon.co.il/


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר