ביקור יו"ר כללית, יוחנן לוקר, בקניון שער הצפון עם דותן שלום מנכל קניון שער הצפון ומנהל המחוז רונן נודלמן (צילום: דור חורש)
ביקור יו"ר כללית, יוחנן לוקר, בקניון שער הצפון עם דותן שלום מנכל קניון שער הצפון ומנהל המחוז רונן נודלמן (צילום: דור חורש)

יו"ר קופת חולים כללית הגיע לביקור במתחם החיסונים האזורי בקניון שער הצפון: "תודה רבה על ההירתמות"

לאחר שבוע וחצי של פעילות הגיע אתמול יו"ר קופ"ח כללית יוחנן לוקר למתחם החיסונים שנפתח בקניון שער הצפון על מנת להתרשם מתנאי המתחם ברמת הנראות, התפעול והנגישות: "תודה רבה על שנרתמתם למאמץ הלאומי", הדגיש לוקר

פורסם בתאריך: 7.1.21 17:25

יו"ר קופת חולים כללית יוחנן לוקר הגיע אתמול (שני) לביקור במתחם החיסונים של קופת חולים כללית אשר הוקם בקניון שער הצפון, ובו התחסנו עד כה אלפים מתושבי הצפון.

כזכור, הנהלת קניון שער הצפון תרמה את שטחי הקניון תוך הסבתם למתחם חיסונים על מנת להקל על העומס הרב שנוצר בקופות החולים ובמרכזים הרפואיים באזור הקריות, דבר שהוביל להמתנה ארוכה ולקושי בזימון חיסונים.

המתחם, אשר פועל במהלך כל ימות השבוע (מלבד שבת) ונפתח בראשון שעבר (27/12), הוכתר כהצלחה בזכות מקומו הנגיש אשר תרם לאוכלוסיית האזור ליהנות מתנאים נוחים בדרכם לחיסון: שפע מקומות חניה, מעליות, שירות ממוחשב, מערכת כריזה ועוד, ותורם בכך לא רק להאצת מהלך החיסונים – אלא גם מאפשר להנגיש את מתן החיסון לסובלים ממוגבלויות.

"לאחר שנה לא פשוטה, קניון שער הצפון שמח ונרגש לקחת חלק בגל החדשות הטובות המבשרות כי ישראל מובילה בעולם במספר החיסונים לנפש. זוהי זכות בשבילנו לקחת חלק במאמץ לאומי זה", אמר דותן שלום מנכ"ל קניון שער הצפון בסיכום הביקור.

מתחם החיסונים יפעל במהלך כל השבוע מלבד ימי שבת. לקבלת מידע נוסף וזימון תורים ניתן לפנות למוקד קופת החולים כללית בטלפון 2700* או באינטרנט.

קניון שער הצפון

כתובת: דרך חיפה 30, קרית אתא

אתר הקניון


כתבה שיווקית


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הודיה מהצפון

    החיסון הקורונה מסוכן לעשות אותו אתה רוצים שאנשים ימותו דרך החיסון מדינה של רשעים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר