גדעון מגל: תכנון פרישה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
גדעון מגל: תכנון פרישה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

גדעון מגל: תכנון פרישה על הצד הטוב ביותר

הגעתם לגיל פרישה ואתם מעוניינים לתכנן את עתידכם הכלכלי? פרישה רווחית עם מזומנים בכיס נשמעת לכם מעניינת? הכירו את גדעון מגל, יועץ כלכלי לתא המשפחתי ומתכנן פרישה שמזה כעשור מלווה פורשים באחד הרגעים הקריטיים בחייהם, אל שקט נפשי ועתיד כלכלי מסודר, בטוח וידוע מראש

פורסם בתאריך: 10.1.21 18:49

גדעון מגל בעל רזומה עשיר בתפקידים ניהוליים ובכירים בתחום הפיננסי, בתחום הביטוחי ועוד. את דרכו המקצועית החל בענף הביטוח לפני כעשור במטרה להעניק לפורשים העומדים בצומת דרכים מענה שקוף, ישר, אמין ומקצועי ולאפשר להם לצעוד בבטחה אל עבר עתיד כלכלי בטוח ובראש שקט.

"בעברי כקיבוצניק עבדתי בתפקיד ניהולי כלכלי של הקיבוץ, לאחר מכן עבדתי בתפקידים בכירים בחברת נדל"ן, פריגת ועוד. מאז ומתמיד התחום של הביטוח משך אותי והחלטתי להמשיך ולעסוק בתחום הפעם כעצמאי. כיום, אני בן 75 ואבא לארבעה ילדים ותשעה נכדים וזה אחד מהיתרונות הבולטים שלי בתחום, אני מגיע לא רק מהתיאוריה אלא גם מהפרקטיקה. אני יודע כיצד הם מרגישים, הייתי בצד הזה ואני לוקח כל הניסיון שצברתי בתוספת ניסיון החיים ומייצר עבור הפורשים תכנון פיננסי מקיף שישאיר להם רגיעה לשנים הבאות".

גדעון מגל: תכנון פרישה (צילום פרטי)

גדעון מגל: תכנון פרישה (צילום פרטי)

חשיבות תכנון פרישה עם בעל מקצוע מוסמך ומקצועי

"כשמגיעים לגיל בו צריך להתחיל לתכנן את הפרישה ובמידה ולא לוקחים ליווי מקצועי זה יכול להגיע להפסדים של מאות אלפי שקלים, ברגע שהפורש מושך כספים הוא לא יכול לחזור מהחלטתו. ההמלצה שלי בדיוק כמו שהולכים לבתי משפט בליווי עורך דין, לתכנן את הפרישה עם איש מקצוע שאתה סומך עליו. זאת על מנת שתוכל לקבל ראש שקט ולדעת שאתה בידיים בטוחות בתכנון הכלכלי העתידי שלך ושל משפחתך".

מה היתרון שלך כיועץ כלכלי ומתכנן פיננסי וכמומחה לתכנון פיננסי?

"כאחד שכבר עבר את גיל הפרישה קיימת בי היכולת להסתכל על מי שכבר פרש ולדבר בגובה העיניים. הייתי בדיוק באותו מקום עם אותן ההתלבטויות, השאלות וההחלטות. דבר שני חלק גדול ממתכנני הפרישה מגיעים מעולם הביטוח ועשו הסבה למקצוע הזה. אני לעומת זאת מגיע מתחום הכלכלה ומרגיש מאוד בנוח עם נוסחאות, אקסל ומספרים. יש לי יכולות אנליטיות מאוד גבוהות ובעזרתן אני לא מסתמך רק על התוכנות אלא בודק בעצמי את הנתונים. כל הנתונים הללו עוזרים לי לסגור את המעגל ולהשיג תוצאות מדויקות".

גדעון מגל והנכד עומרי (צילום פרטי)

גדעון מגל והנכד עומרי (צילום פרטי)

וכמה מילים לסיום?

"ההמלצה שלי לכל המגיעים לגיל פרישה לנסות ולחפש עיסוק נוסף, לחפש מקצוע שהם גם יוכלו להמשיך ולהתפרנס וגם לדאוג לנפש. קיימת התפתחות מאוד גדולה ובני הדור שלי מטיילים בארץ ובעולם, הולכי למופעי תרבות, מסעדות, יוצאים לבלות ומבינים החיים יכולים גם בגיל הזה להיות מלאי חיים ותוכן. ובעיקר רגועים ושלווים במיוחד כאשר הבטחתם את עתידכם הכלכלי באופן מסודר".

לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו 

טלפון: 050-7519012

לאתר: גדעון מגל – תכנון פרישה מהלב (gidonmagal.co.il)

לעמוד הפייסבוק: גדעון מגל תכנון פרישה מהלב | Facebook

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר