CoolPool&Sport מוצרי אימון וספורט בחיפה (צילום פרטי)
CoolPool&Sport מוצרי אימון וספורט בחיפה (צילום פרטי)

אימון אישי בחיפה: CoolPool&Sport מביאים את חדר הכושר אליכם הביתה

מחפשים מוצרי כושר בחיפה, אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? רוצים לשמור על הגזרה גם כשמכוני הכושר סגורים? CoolPool&Sport רשת בריכות השחייה ומוצרי הכושר והספורט לבית ולחצר היא הכתובת שלכם. שירות מקצועי, ליווי אישי ומחירים חסרי תחרות ששווה להזיע בשבילם

פורסם בתאריך: 25.1.21 20:36

עם סגירת חדרי הכושר הביקוש לאביזרי ולמוצרי ספורט עולה בקצב מסחרר. וזה לא בגלל שכולנו הפכנו פתאום לספורטאים אולימפיים. משהו ברצון לנשום אוויר, להעלות את מצב הרוח, לשמור על well being וגם על קצת שפיות בתוך כל השיגעון התחיל לדגדג. אז במקום לטפס על הקירות יש מי שמנצל אותם בשביל לשמור על כושר או מוצא בהם תירוץ כדי להיכנס לכושר. ולשתי האופציות האלו יש לכם מעכשיו כתובת אחת – CoolPool&Sport רשת בריכות השחייה ומוצרי הכושר והספורט.

רשת CoolPool&Sport בעלת מוניטין של 10 שנים, היא אחת מהחברות המובילות בארץ לייבוא ושיווק בריכות שחייה, ג'קוזי לבית ולגינה, מערכות ספא וכל מה שקשור לעולם ה-out door בכלל. עם קהל לקוחות נאמן, שירות מקצועי והתחייבות לספק את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר, החליטה הרשת להתרחב גם לעולם ה-in door והיא כעת גם אחת מהספקיות הגדולות לייבוא ולשיווק מכשירי כושר ביתיים ואביזרי ספורט מהמותגים המובילים בעולם.

CoolPool&Sport מוצרי אימון וספורט בחיפה (צילום פרטי)

CoolPool&Sport מוצרי אימון וספורט בחיפה (צילום פרטי)

לרשת CoolPool&Sport  שלושה סניפים הממוקמים בחיפה, פתח-תקווה ואילת ובהם תוכלו למצוא את כל מה שעולם הכושר לא יכול להתקיים בלעדיו. החל ממסלולי ריצה, אופני כושר, אליפטיקל, מכשירי חיטוב, מולטי טריינירים, קרוספיט וספות כושר, ועד מזרני אימון, אירובי, משקולות, רצועות, גומיות ואביזרים נלווים נוספים. בכל החנויות, שבחיפה ובפתח תקווה משתרעות על לא פחות מ-300 מטרים, תמצאו לצד היצע רחב של מכשירי כושר מקצועיים המיועדים למאמנים ולמתאמנים כאחד, גם צוות שירות שילווה אתכם מרגע ההתלבטות ועד אחרי המכירה.

כמי שחרטו על דגלם את השירות ללקוח כדבר הראשון והחשוב ביותר, הליווי המקצועי והאישי לא מסתיים ברגע הקנייה. צוות העובדים שם בשבילכם כדי לענות על כל שאלות, להתאים לכם את המוצרים הטובים ביותר למיקסום הצרכים שלכם ולהנחות אתכם בתוך ים האפשרויות הבלתי מוגבלות. אז גם אם חסרה לכם תכנית אימונים, גם אם אין לכם מושג איזה מכשיר מתאים לכם, גם אם אתם לא ממש יודעים מאיפה להתחיל וגם אם אתם לא בטוחים אם בא לכם יותר אירובי או תרגילי כוח – נציגי השירות שם כדי לתת לכם רשת ביטחון ותחושה שאתם לא לבד.

כחלק מאותו שירות מתחייבת רשת CoolPool&Sport שכל מוצר שנרכש באתר או באחת החנויות ואינו לשביעות רצונכם, ניתן להחזיר בתוך 14 יום מיום הרכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן ומבלי לשאול שאלות. ואם חשבתם ששירות הלקוחות של הרשת הוא אטרקטיבי, עדיין לא ראיתם את המחירים הנמוכים משמעותית ממחירי השוק.

למרות שירות המשלוחים און ליין המתחייב לספק כל מוצר בממוצע תוך שלושה ימי עסקים, מומלץ להגיע לחנויות הרשת כדי להתנסות על המוצרים, לקבל את ההסברים המדויקים ולהיכנס לעובי הקורה בכל מה שקשור לכושר האישי שלכם.

אז עכשיו, יותר מתמיד, אתם מוזמנים לבחור מהמגוון הרחב של רשת  CoolPool&Sportאת אביזרי הכושר הטובים ביותר התפורים בדיוק לצרכים שלכם, לבצע הזמנה באתר או להתקשר לקבלת ייעוץ והתאמת מוצרים מנציגי שירות הזמינים לכם בזמן אמת, בצ'אט ובטלפון.

סניפי הרשת:

סניף חיפה רחוב חלוצי התעשייה 11, צומת קריית אתא

סניף פתחתקווה רחוב גזית 3, צומת סגולה

סניף אילת רחוב המוצר 17

טלפון: 2366*

לאתר הרשת

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר